Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pajonko 39v miehellä on vielä aikaa löytää nainen jos haluaa perustaa ydinperheen?

Vierailija
12.03.2025 |

Naisella ei siis saisi olla lapsia jo valmiiksi.

Perheen voisi piankin, kunhan parisuhde on todettu toimivaksi ja molemmin puolin rakkaudelliseksi

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olisi syytä löytää hyvin pian.

Vierailija
2/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin 10-15 vuotta, joten ei kiirettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.n kohdalla ei koskaan. 

Vierailija
4/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että sadatta kertaa kun laitat tämän avauksen niin saat tästä jotain uutta irti? 

Vierailija
5/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla kuolemaansa asti. 

Jos itse olisin tuossa tilanteessa, niin alkaisin ihan tavoitteellisesti hakemaan äidiksi haluavaa puolisoa, enkä piilottelisi sitä mitenkään.

Tinderiin kissankokoisilla kirjaimilla, että toiveissa on isyys.

Vierailija
6/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain ota vanhaa, yli 30v naista. Miehenä sinulla ei ole kiirettä. Voit rauhassa valita hyvän yksilön. 

Vierailija
7/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätodennäköistä. Jos ajatellaan että ensin seurustelette pari vuotta niin naisen olisi hyvä olla vähintään 5 vuotta nuorempi eli nyt sellaiset 34 v. tai mieluiten ei ihan sitäkään. Suomessa parien ikäerot eivät kuitenkaan ole yleensä kovin isoja. Toki jos olet hyvin rikas ja hyvin komea niin se auttaa. Mutta kun ottaa huomioon että kyselet tätä täällä vuodesta toiseen niin et taida olla mikään saalis. 

Vierailija
8/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99-vuotiaaksi asti.

Vierailija
9/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-jankkaaja: eiliseen asti oli.

Vierailija
10/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se juna taisi mennä. 

Vierailija
11/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi perustaa perheen aina nou hätä.

Vierailija
12/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tuherot lahoavat viimeistään 35v iässä.

Vierailija
13/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiahullu (eli ap itse) saapuu keskusteluun än yy tee... 

Vierailija
14/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan oikeasti valmis panostamaan aivan kaikkesi? 

Se tarkoittaa, että koko omaisuutesi (jopa ne hillotut sijoitukset) ovat tulevan perheeesi - ei enää yksin sinun. ?

Parisuhteen toteaminen hyväksi vie 10-20 vuotta. Sellaista aikaa sinulla ei ole. 

Oletko valmis ottamaan riskin? Toi on se elämän peli. 

Tsemppiä.

Vierailija
15/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi perustaa perheen aina nou hätä.

Yksinkö ajattelit että se sen perustaa? 

Vierailija
16/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko. 

Vierailija
17/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätodennäköistä. Jos ajatellaan että ensin seurustelette pari vuotta niin naisen olisi hyvä olla vähintään 5 vuotta nuorempi eli nyt sellaiset 34 v. tai mieluiten ei ihan sitäkään. Suomessa parien ikäerot eivät kuitenkaan ole yleensä kovin isoja. Toki jos olet hyvin rikas ja hyvin komea niin se auttaa. Mutta kun ottaa huomioon että kyselet tätä täällä vuodesta toiseen niin et taida olla mikään saalis. 

Ei Suomessa juuri kenelläkään ole motiivia otta hyvin rikasta miestä, jos mies muuten ei kiinnosta. Tämä on edelleenkin yhteiskunta, jossa ihan tavistyössä oleva elää hyvää elämää. eikä lasten koulutus jää rahasta kiinni. Joten ei nuoremmalla naisella oikeastaan ole mitään syytä ottaa epäkiinnostavaa vanhempaa miestä rahojen takia - ja vanhemman miehen komeus ei merkitse mitään, koska hän on komea vain muihin ikätovereihinsa verrattuna. Ei kannata kuvitella epärealistisia. Tosin 5 vuoden ikäero ei vielä ole mikään tavaton.

Kannattaa muistaa, ap:n ja kaikkien, että ihmiset useimmiten hakevat suhteeseen ihmistä, joka tuntuu PERSOONANA itselle oikealta ja jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa. Eivät ihmiset hae mitään "komeaa miestä" jonka kanssa tämä ei toteudu, eikä se raha juuri ketään niin paljon kiinnosta. Valtaosalle riittää ihan hyvin tavallisen palkansaajan elintaso - etenkin, jos se itselle kolahtava kumppani on tavallinen palkansaaja. Ei kukaan ota ihastuksen kohteen sijaan vanhempaa varakasta miestä.

Vierailija
18/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.n kohdalla ei koskaan. 

Mitä

ihmettä sinä horiset?

Sanoisin että nyt samantien ja tässä noin 10 vuotta aikaa.

Vierailija
19/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tuherot lahoavat viimeistään 35v iässä.

Ei mulla eikä monella muullakaan. Sulla ON pää lahonnut.

Vierailija
20/110 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mä oon ite 34 vuotias ja täytän tänä vuonna 35 vuotta. En ole itse koskaan seurustellut, nuorempana oli muutamia irtosuhteita ja säätöjä, nyt varmaan 10 vuotta olen ollut ilman irtosuhteitakaan. Onkohan mulla minkälaiset mahdollisuudet löytää se oikea nainen ja perustaa perhe? Olen vakiduunissa, päihteetön.. jne mutta olen introvertti eli viihdyn yksin paljon mieluummin kuin ihmisseurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi