KEVÄÄN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Tämän kevään yhteishaku korkeakouluihin aukesi eilen!
Minne itsekukin on hakemassa ja millä fiiliksillä? :)
Kommentit (6747)
Minäkin käyn yhteiskuntatieteiden paikan hylkäämässä, ei ollutkaan se mihin sielu vei kun oikikseen jäin pienille varasijoille. Joku saa haaveilemansa paikan ja itse jaksaa sillä ajatuksella ensi kevääseen. :)
Mitä paikkoja ootte hylänneet?
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla 1 odottelu on ihan hirveetä. Etenkin kun viimeksi jäin varasijalle 1
Karjuisin kuin känninen karhu tossa tilanteessa
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla 1 odottelu on ihan hirveetä. Etenkin kun viimeksi jäin varasijalle 1
Voi kuvitella! Parempaa onnea tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin käyn yhteiskuntatieteiden paikan hylkäämässä, ei ollutkaan se mihin sielu vei kun oikikseen jäin pienille varasijoille. Joku saa haaveilemansa paikan ja itse jaksaa sillä ajatuksella ensi kevääseen. :)
Mihin yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri jonkun varasijalla olevan onnelliseksi hylkäämällä opiskelupaikan. Toivottavasti meni sellaiselle, kuka juuri sen tutkinnon haluaa opiskella <3
Mikä ala? Apua miten jännää!
saako kysyä miksi hylkäsit? Ihan vaan uteliaisuudesta kun mietin voisikohan joku jollain syyllä vielä mahdollistaa minulle paikan (varasijalla 1.)😁
Päivittyykö opintopolku tästäkin eteenpäin vaan kerran päivässä?
Onkohan mitenkään mahdollista päästä varasijalta 56. ei-ensikertalaisena Samkin tuotantotalouden verkkokoulutukseen? :DD Lähinnä siksi, koska tarvisi ottaa mahdollisimman pian toissijainen paikka vastaan, jotta voi suunnitella järjestelyjä opintoja varten, jos mahdollisuudet lähes nolla tuohon ekaan vaihtoehtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paikkoja ootte hylänneet?
Tämä kiinnostaa kaikkia jonottajia.
Miten on mahdollista, ettei farmasian varasijat ole koko aikana liikkunut edes yhdellä? En ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Päivittyykö opintopolku tästäkin eteenpäin vaan kerran päivässä?
Samaa mietin, ja jos, niin tuleeko kirjeessä ajantasaisempi tieto?
Minä viimeiset 2 viikkoa: tulisi jo 3.7. että saa otettua paikan, jokojokojokohoko, MIKÄ KESTÄÄ, vauhtia Merja
Minä nyt: yhyy en halua tehdä päätöksiä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mitenkään mahdollista päästä varasijalta 56. ei-ensikertalaisena Samkin tuotantotalouden verkkokoulutukseen? :DD Lähinnä siksi, koska tarvisi ottaa mahdollisimman pian toissijainen paikka vastaan, jotta voi suunnitella järjestelyjä opintoja varten, jos mahdollisuudet lähes nolla tuohon ekaan vaihtoehtoon.
Ei mitään. Mutta voit ottaa sen kakkosen ehdollisesti vastaan, jos kuitenkin haluat pitää pientä toivonkipinää yllä.
edelleen 1. varasija!! Kuumottaa!! Paikkoja edelleen ottamatta vastaan!
t. se ei-enska maaseutulainen
Vierailija kirjoitti:
Minä viimeiset 2 viikkoa: tulisi jo 3.7. että saa otettua paikan, jokojokojokohoko, MIKÄ KESTÄÄ, vauhtia Merja
Minä nyt: yhyy en halua tehdä päätöksiä
Hahaha mitä paikkaa pohdit ja miksi? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri jonkun varasijalla olevan onnelliseksi hylkäämällä opiskelupaikan. Toivottavasti meni sellaiselle, kuka juuri sen tutkinnon haluaa opiskella <3
Mikä ala? Apua miten jännää!
saako kysyä miksi hylkäsit? Ihan vaan uteliaisuudesta kun mietin voisikohan joku jollain syyllä vielä mahdollistaa minulle paikan (varasijalla 1.)😁
Laboratoriotekniikan insinööri. Haen yliopistoon ja sinne pääsin tänä vuonna varasijalle, niin haluan säilyttää ensikertalaisuuden. Lisäksi tälleen nelikymppisenä tuskin olisin kuumaa kamaa vastavalmistuneena amk-inssinä, joku nuorempi ja tuoreempi voi vielä sillä alalla työllistyäkin :)
Vierailija kirjoitti:
edelleen 1. varasija!! Kuumottaa!! Paikkoja edelleen ottamatta vastaan!
t. se ei-enska maaseutulainen
Sama juttu, KTM varasija 1. Kauheaa 😂
Uskon, et sulla hyvät mahikset kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi keväänä uusiksi jos on tarkoitus oikikseen, oletko ensikertalainen?
Kävin hylkäämässä opiskelupaikan. Toivottavasti joku ilahtuu tästä ja nappaa itselleen sosionomipaikan Kareliaan <3 Jatkan ei-enskana jonottamista 1. varasijalla (jossa olen notkunut alusta asti 😅) toisiin kohteisiin. Onnea kaikille jo paikan saaneille!
Eka varasija on kyllä jännä. Pidetään peukkuja!