Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono äiti: miehen ex pilaa kaiken

Vierailija
12.03.2025 |

https://www.huonoaiti.fi/miksi-uuden-naisen-tulo-ex-miehen-elamaan-kaat…

Lukekaas. Itsellenikin niin tuttua! Mies halusi erota, miehen exällä oli jo vispilänkauppaa jonkun miehen kanssa heidän suhteensa aikana. Mies ei jaksanut katsella enää huonoa parisuhdettaan vaan päätti, että nyt riitti. Erosivat ihan yhteisymmärryksessä ja kaikki kuulemma toimi myös miehen exän mielestä kunnes minä tulin kuvioihin. Ennen minua miehellä ei tietenkään ollut niin paljon menoja ja varmasti jousti enemmän exän pillin mukaan kun ei itsellään ollut mielessä kuin erosta toipuminen. Kun alkoi taas "elää" uuden naisen kanssa niin sehän oli ongelma kunnei "lastenvahti" järjestynytkään sormia napsauttamalla toisen pyynnöstä koska ja miten tahansa vain. 

Vieläkin, vaikka olemme olleet yhdessä jo kolme vuotta ja miehen lapset ovat aikuistuneet, jaksaa exänsä edelleen pommittaa tyhmien juttujen takia. Tarvitisi esim. tietää milloin olemme menossa lomamatkalle viikoksi joskus 6 kk kuluttua vaikka heidän lapset asuvat jo omillaan :D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteknologia mahdollistaa useammankin tavan estää ei toivotut yhteydenotot. Se lapsi varmaan osa vinkata pari, jos ette itse hanskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi