Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä jätti minut, koska 'meillä ei ole yhteistä huumorintajua'

Vierailija
12.03.2025 |

Edellinen aloitukseni poistettiin, joten laitan sen uusiksi.

Olemme siis reilu parikymppisiä ja seurustelleet puoli vuotta. Asumme 150km päässä ja olemme joka toinen viikonloppu vierailleet jomman kumman kotona.

Eilen poikaystävä jätti minut, koska kuulemma hän tajusi, että meillä ei ole samaa huumorintajua. Ihmettelen vaan, että miten tuollaisen asian voi huomata vasta kuukausien tutustumisen jälkeen? Toki se voi olla ihan vaan päästä keksitty syy. Minulla aina oli kivaa hänen seurassaan ja olin siinä käsityksessä, että hänestä tuntui samalta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se yhteinen huumorintaju sitten niin valtavan tärkeä asia parisuhteessa? Toki jos minulla olisi vaikka poikaystävä, jolla olisi omaan makuun mauttomat vitsit, niin se voisi alkaa ärsyttämään.

Se on hirmuisen tärkeää, koska huumori on monille kuitenkin tosi keskeinen ja hienovarainen kommunikaation muoto. Etenkin konflikteja välttävien ihmisten kanssa huumori on yhdenlainen keino käsitellä vaikeita asioita.

Vierailija
22/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yhteisellä huumorintajulla tarkoitetaan sitä, kuinka yleisesti suhtaudutaan elämään, että suhtaudutaanko vaikka joihinkin kommelluksia vastaan vakavasti vai rennosti.

Tämä. Nainen = hampaat irvessä suorittaja joka ei ikinä nauraisi itselleen. 

Mies = rennosti ja taidolla asioita tekevä luova ihminen joka ymmärtää elämän tarkoituksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju liittyy yleensä sellaiseen samalla aaltopituudella oloon. Se on näitä henkilökemiajuttuja. Toki sen huomaa aika nopeasti, mutta mielestäni ihan reilua ettei nuori kaveri ole heti sinua tyrmännyt. Miten sitä nuorena voi tietää, onko joku asia itselle suhteessa tärkeä, jos ei kokeile.

Vierailija
24/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikoloppu -vierailu on vähän. Ehkä hän on sinnitellyt, koska on yrittänyt noissa harvoissa tapaamisissa saada selkoa siitä, onko teillä yhteistä huumorintajua. Nyt on tullut siihen tulokseen, että ei. 

Itselle ainakin samanlainen huumorintaju on tärkeä asia. En halua elää elämääni sellaisen kanssa, joka ei naura minun kanssa. 

Vierailija
25/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on tosikko, joka ei kestä raisua huumoria. Mulla ja mun miehellä on yhteinen aika raisu huumorintaju. Nauramme yhdessä ja keksimme yhä mehevämpiä ja hurjempia vitsejä. Ei niitä sitten muut ymmärräkkään emmekä kerro muille. Itse en jaksaisi tosikkoa.

Vierailija
26/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poikaystäväsi tajusi, että ei ehkä kannata käyttää enempää energiaa ihmiseen, jonka kanssa ei olekaan niin kiva olla varsinkin, kun tapaatte toisianne 4 päivää kuukaudessa.

Vierailija
27/27 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla oikea syy, mutta turha sitä on pohtia koska tapahtunut mikä tapahtunut. Eteenpäin vaan. Etäsuhteet ovat yleensäkin melko kuormittavia ja haasteellisia, ehkä löytyy lähempääkin joku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme