Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoneuvoveron eräpäivä oli 10.3.2025. Maksoin veron heti 10.03.2025 OP:sta Traficomin Dansken tilille. Tuli viivästyskorko

Vierailija
12.03.2025 |

Menikö se nyt ihan oikein, että minä joudun maksamaan 3 euron viivästyskoron sen takia, että pankilla menee noin tolkuttoman kauan yhden pienen maksun käsittelyssä? Minähän kuitenkin maksoin sen eräpäivänä ja pidin tulostetun kuitin ajossa mukana.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko kuullut e-laskusta?

Ainakin minulla pankki vaatii erikseen tarkistamaan myös satunnaisen e-laskun, ei riitä, että saan sen. Raha ei lähde automaattisesti tililtä.

Sama. Mitään ei lähde "automaattisesti" vaan pitää käydä se e-laskukin valtuuttamassa.

Voit valita, että esim. Traficomin lasku hyväksytään automaattisesta valitsemaasi summaan asti.

Vierailija
122/125 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko kuullut e-laskusta?

Ainakin minulla pankki vaatii erikseen tarkistamaan myös satunnaisen e-laskun, ei riitä, että saan sen. Raha ei lähde automaattisesti tililtä.

Niin kun et ole määritellyt E-laskulle ylärajaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mulle tullut koskaan korkoa autoverosta, jos olen maksanut eräpäivänä TAI ensimmäisenä pankkipäivänä eräpäivän jälkeen. Jos on pari arkipäivää myöhässä, niin seuraavaan laskuun on tullut pari senttiä ylimääräistä.

Pankkina Nordea, jos sillä on mitään merkitystä.

Vierailija
124/125 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siitä ei selviä rikesakolla, vaan tulee  päiväsakkoa. Tuloista riippuen voi olla satoja euroja, jos ei ole siis veroa maksettu.ja poliisi pysäyttää.

Vierailija
125/125 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyt todentamaan että maksu suoritettu eräpäivänä, lähetä kopio traficomiin ja pyydä kuittaus, muuten perivät sitä ulosotossa tai jotain. Taitavat kerätä rahaa kassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi