IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Linda ei mene uimahalliin uidakseen, vaan hakee systemaattisesti konfliktia. Aiemmat tapaukset paljastavat. No nyt tällä kertaa taisi saada negatiivista huomiota provosoinnillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vassareilla onnenpäivät. Eilen Karmala ja tänään tää, uuh.
Nytkö se on jo "vassareitten" vika, että nuoret kokoomuslaiset eivät osaa edes näytellä "sivistysporvaria" vaan käyttäytyvät lajilleen ominaisella tavalla?
Siis ei oo todellista. Naisen (Lindan) on hankintojen johtaminen ja opinnäytetyössä Chanel ym. tuotteet ja niiden hankkiminen. Siis hankkiiko tää luxusLinta sijaishuoltoa yksityisiltä vai ihmeessä kauppatieteilijä voi johtaa tuollaista toimintaa? Onki aviopuoliso joku johtavassa asemassa oleva?
Eikö tällä ole oikeita ystäviä kun pitää mennä uimahalliin purkamaan pahaa oloaan viattomiin sivullisiin?
Tässä tyypissä on ihan kokonaisuudessaan jotain todella hämärää. Toivottavasti joku taho selvittää tarkemmin taustajoukkonsa ja verkostonsa. Ihan absurdia toimintaa koko taustajoukkoporukoiltaan.
Kohta ollaan kaikki päät vadilla kun Linta suuttuu. Alkakaa keksiä alibia kommenteillenne.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei oo todellista. Naisen (Lindan) on hankintojen johtaminen ja opinnäytetyössä Chanel ym. tuotteet ja niiden hankkiminen. Siis hankkiiko tää luxusLinta sijaishuoltoa yksityisiltä vai ihmeessä kauppatieteilijä voi johtaa tuollaista toimintaa? Onki aviopuoliso joku johtavassa asemassa oleva?
Linda Brandt-Ahde
Johtava sosiaalityöntekijä
Lastensuojelu, laitokset, jälkihuolto, tukiasunnot
https://kymenhva.fi/palvelut-ja-ajanvaraus/lasten-ja-perheiden-palvelut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAINEN. Miehet eivät tuollaiseen ala, naisen on aina saatava kostaa.
onpa sitä aspa-hommissa nähty epäasiallisesti käyttäytyviä miespoliitikkojakin, toki räyhääviä naispoliitikkojakin tuli nähty. Nimiä en ala luettelemaan eli syndrooma lienee enemmänkin etsä tiedä kuka mä olen ja minä olen "tärkeä" tyyppi ja voin saada sut menettämään työpaikkansa.
No en nyt osaa sanoa, onko se sukupuolisidonnaista, mutta tuon lainaamasi tyypin pointti oli juuri se kosto, ei itse räyhääminen. Hänen mielestään siis mies olisi tyytynyt pelkästään räyhäämään, mutta aspa olisi saanut pitää duuninsa.
Toisaalta jos on innokas uimahallin käyttäjä, niin varmasti olisi joka käyntikerralla noloa muistaa oma säälittävä käytöksensä, siinä mielessä ihan loogista hankkia potkut.
Piiri pieni pyörii, Lappeenrannan päättäjät siinä hyörii.. Poliitikko riehuu kassalla ja järjestää potkut kaikille.
Vierailija kirjoitti:
vaikea sanoa mitä on tapahtunut, tietysti tuo, ettei uskalla tehdä uimavalvontaa olisi pitänyt jo tulla esille työhaastattelussa varsinkin jos se kuuluu tehtävänkuvaan. Toisaalta pieni paikkakunta, jossa uimahallikin on kunnan vallan alla niin herää kaikenlaisia kysymyksiä.
No ei Lappeenranta mikään Suomen mittakaavassa pikkupaikka ole. Kuitenkin yli 70 000 asukasta.
Näyttäs olevan aika vahva hyväveliverkosto Lappeenrannassa.Oppia varmaankin rajan takaa ammennetu.Kierrän tuon kylän kaukaa.Saavatkin naapureita sinne taas kohta iloksi.Seurataan mielenkiinnolla Lindan urakehitystä jos ihan ministeriksi asti jos osaa avata suunsa oikeassa kohtaa kuten Suvikin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sosiaalityöntekijänä voi toimia VTM, KTM? Pätevöittävätkö nämä koukutukset sosiaalityöntekijäksi?
Jos VTM-tutkinnossa on pääaineena ollut sosiaalityö, niin kyllä.
Näköjään on ensin muuttanut Hgistä Lappeenrantaan opiskelemaan kauppatieteitä. Sitten vasta opiskellut jossain sosiaalitieteitä, Hgissäkö? Eli tyypillinen kokoomuslainen rahakirstunvartija.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ollaan kaikki päät vadilla kun Linta suuttuu. Alkakaa keksiä alibia kommenteillenne.
Tämä! Kohta SuPo koputtaa ovelle: "Täälläkös on parjattu Lindaa?"
Vierailija kirjoitti:
Kun poliisi ja syyttäjäkin tanssii tuikituntemattoman nousukkaan pillin mukaan, niin kuvitelkaa mitä kaikkea oikeiden poliitikkojen kohdalla painetaan villasella...
Olen sen verran vanha, että muistelen 1980-luvulta tapauksen, jossa liikennepoliisien poliitikolle antama sakkolappu punaisia päin ajamisesta kumottiin, koska ylempi instanssi uskoi poliitikkoa ja hänen matkustajanaan ollutta toista Tärkeää Ihmistä.
Epäilyttävää. Eikö Marita kuulunut liittoon?
Vierailija kirjoitti:
Voi pahus naapurin Pena käyny meidän tietsikalla.....mulla oo mitään tekemistä Lindan solvaamisen kanssa niin nätti ja rehellisen oloinen että....ihan niinku Antsku.
Vierailija kirjoitti:
Linda näyttäisi kyllä selvästi olevan kunnon aliupseeri/rottakouluainesta! ("Rottakoulu" eli entinen PO, myöhemmin MpO, muuten oli aikoinaan siellä Lappeen Rannassa siinä lentokentän kupeessa!) Mutta ei ole Linda tainnut valitettavasti inttiä käydä, vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikea sanoa mitä on tapahtunut, tietysti tuo, ettei uskalla tehdä uimavalvontaa olisi pitänyt jo tulla esille työhaastattelussa varsinkin jos se kuuluu tehtävänkuvaan. Toisaalta pieni paikkakunta, jossa uimahallikin on kunnan vallan alla niin herää kaikenlaisia kysymyksiä.
No ei Lappeenranta mikään Suomen mittakaavassa pikkupaikka ole. Kuitenkin yli 70 000 asukasta.
Täys venäläinen meininki tämän jutun valossa.