IL: Uimahallikohu: Poliitikolla lippuongelma, kassatyöntekijälle potkut
Etsätiedäkukamäoon-tilanne? Mä järjestän sulle vaikeuksii. Mä oon tärkee ihminen. Kokoomuksen nouseva tähti. Että pistäs vaan etsien sitä lippua. Onhan se 4€.
www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d085675e
Kommentit (839)
Miten sosiaalityöntekijänä voi toimia VTM, KTM? Pätevöittävätkö nämä koukutukset sosiaalityöntekijäksi?
Miksi tämä aktiiviuimari menee uimahalliin kun joka kerta on joku ongelma? Googlettamalla löytyy että aikaisemminkin ollut ongelmia, oli mm. väittänyt että joku teinityttö kuvaa häntä instaan, kun teini oli ottanut itsestään selfien😂
Jos jutussa kerrottu pitää suunnilleen paikkansa, niin onhan tuo työsuhteen purkaminen Lappeenrannalta ilmiselvästi laiton, koska annetut purkuperusteet ovat todistettavien tosiasioiden vastaisia. Jos ja kun potkut saanut työntekijä, joka jutun mukaan on jo hankkinut asianajajan palveluita, vaatii korvausta, niin tulee sitä saamaan ainakin irtisanomisajan palkan verran.
Ylipäänsä, vaikka raivoava poliitikko on toki toiminut väärin, niin ylivoimaisesti pahin ja käsittämättömin perseily on ollut Lappeenrannan kaupungin toiminta asiassa. Työsuhteen laittomasta päättämisestä ovat päättäneet virkavastuulla toimivat kaupungin virkamiehet, joilla ei olisi mitään asiaa edustaa virkatehtävissään mitään puoluetta tai hyväsiskokerhoa. Nyt maksumiehiksi koko sekoilusta joutuvat viime kädessä lappeenrantalaiset veronmaksajat.
Kaakkoissuomalaisten kannattaa äänestää tätä yritteliästä ja fiksua ehdokasta kaikissa vaaleissa - NOT.
No, tyypillistä kokoomuslaista käytöstä - persuksi asia olisi mennyt parilla oluella ja asiakaspalvelijaan kiinni käymisellä.
Tämmöinen hallitus meillä!
Jos nyt saisin potkut - joka nyt mahdotonta, koska olen yrittäjä - niin siinä kuvitteellisessa tilanteessa toivoisin myös kaupungin puolelta korkean tason edustuksen ja kahvitarjoilun.
Vierailija kirjoitti:
Miten sosiaalityöntekijänä voi toimia VTM, KTM? Pätevöittävätkö nämä koukutukset sosiaalityöntekijäksi?
Jos VTM-tutkinnossa on pääaineena ollut sosiaalityö, niin kyllä.
Kun poliisi ja syyttäjäkin tanssii tuikituntemattoman nousukkaan pillin mukaan, niin kuvitelkaa mitä kaikkea oikeiden poliitikkojen kohdalla painetaan villasella...
Lindalla on joku uimahalli-fiksaatio. Pimeää.
Mistä v..tusta näitä omaa paremmuutta korostavia tyyppejä löytyy. Toivottavasti tuo akka ei saa äänen ääntä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kyseinen poliitikko narsisti?
Nouseeko aurink...
Aurinko nousee vaikka lännestä, jos Linda niin käskee.
No ihan selvästihän poliisi ja syyttäjä pelkää oman virkansa puolesta. Taidetaan tietää piireissä tämän akan epävakaus ja mitä siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Aika järeällä kalustolla Lappeenrannassa lähdetään potkuista kertomaan irtisanottavalle. Onko se hyvinkin yleistä, että mukana on kaupungin henkilöstöpäällikkö jne. kamraatit?
Siinähän on takana se, että nujerretaan se irtisanottava henkisesti, laitetaan työntekijä alisteiseen asemaan ja saadaan hänet nujerrettua, ettei käy riitauttamaan potkuja.
Marita on rohkea, kun uskalsi lähteä peräämään oikeuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
NAINEN. Miehet eivät tuollaiseen ala, naisen on aina saatava kostaa.
onpa sitä aspa-hommissa nähty epäasiallisesti käyttäytyviä miespoliitikkojakin, toki räyhääviä naispoliitikkojakin tuli nähty. Nimiä en ala luettelemaan eli syndrooma lienee enemmänkin etsä tiedä kuka mä olen ja minä olen "tärkeä" tyyppi ja voin saada sut menettämään työpaikkansa.
Tää Linda on valmistunut Lappeenrannan LUTista ja kauppatieteilijä. Tässä hänen gradunsa, jossa kiittelee ohjaajiaan ym, kun normaalisti vain väikkärissä toimitaan niin. Ja oikeesti siis, ei sosiaalityön opintoja tuon mukaan. Huhhuh! T. YTM
https://lutpub.lut.fi/bitstream/handle/10024/143890/Progradu_Linda_Bran…
Lindalla on suuret luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Suhteet ja hyvä veli -verkostot sen tekevät.
Poliisi ja syyttäjä paskovat housuunsa Lindan käskystä.
Se on kuulkas se nokkimisjärjestys mikä olla pitää.
Näitä on niin paljon (enemmistö), jos et lähde mukaan, niin et sitteen pääse mihinkään.