Oletteko törmänneet tämmöisiin somessa saalistaviin miehiin, joiden parisuhteet kestää max 2-3kk?
Minä olen. Yksi löytyi Ig:sta ja kaksi Threadsistä. Ensin ollaan kovasti ihastuneita ja sitten ihastus sammuu kuin seinään 2-3kk:n jälkeen. Kiinnostus hiipuu ja uusi löytyy. Hänen kanssaan taas sama kuvio.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
En lähtenyt pelurin matkaan, olin naimisissa jo entuudestaan. Siksi tällaiset yhteydenotot hämmentävätkin. Sarjasuhteilija ei jätä rauhaan edes pitkässä parisuhteessa olevaa.
ap
Ehkä naimisissa olevan kannattaa lempeän jämäkästi jättää nämä sarjasuhteilijoiden tekemisistä huolehtimiset sinkuille. Ethän sinä itsekään voinut olla kovin tosissasi hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Varhainen kiintymysduhde häiriintynyt tällaisilla miehillä. Eivät osaa kiinnittyä eivätkä irtautua normaalisti.
Ei, vaan tuo on siittävän koiraan luonto. Vain sosiaaliset normit estävät miehiä siittämästä kaikkia naisia, jotka pystyvät
Länsimaissa sosiaalinen normi on tällä hetkellä se, että miehen tulee huolehtia lapsistaan (yhteishuoltajuus) mutta mitään sosiaalista moraalia naista kohtaan ei ole, vaan saa alkaa siittämään täysin vapaasi kun yhden naisen pimppa on kulutettu loppuun. Käytännössä elämme siis todella isossa apinalauma-haaremissa. Muualla maailmassa tuollaiset miehet t apettaisiin tyttöjen isien toimesta.
Parittelusuhde kestää max. 2-3 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo ilmiö jo siinä 90-luvulla. Eräällä etäisellä tutullani oli juuri tuollaisia miehiä. 3 kk päästä jättivät ja tuttavalla oli aina sydän säpäleinä. Olisiko osa miehistä sitten seksin perässä, ja varsinkin nättejä tyttöjä metsästävät. Sitten kyllästyvät. P**maista käytöstä, etenkin jos ei sano heti suoraan ettei kiinnosta pitkäaikainen suhde. Sydämiä särkyy.
Sinkkunaisen kannattaa nykyään oikeasti pihdata papin aameneen asti. Noita mätämunia, sekä varttuja ja aviomissa suhteissao lijoita jotka etsivät jotain jalkapanoja, on mielin määrin. Mikään romantiikka ja seksi ei ole sen arvoista, että mies paljastuu tuollaiseksi mulkeroksi, ja valitettavasti nämä petostehtailijat ja mulkerot ovat niitä kaikista aktiivisimpia ja hävyttömämpiä, sillä mitään estoja, moraalia tai tarvetta rehellisyyteen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Johtunee siitä että arvostan itseäni enkä jakele pimslooraa heti. Ja oon juuri niin bitch kuin haluan, asetan rajat ja pakotan kunnioittamaan niitä.
Tai sitten et vain ole tarpeeksi kiinnostava tai kaunis. Ei tässä mistään jakamisesta edes puhuttu.
Kun nainen kertoo ettei aio olla miesten heittopussina, kuka loukkaantuu? Toinen nainen. Miten hän vastaa? Lyömällä vyön alle; et varmaan ole kovin kaunis. Nainen ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Johtunee siitä että arvostan itseäni enkä jakele pimslooraa heti. Ja oon juuri niin bitch kuin haluan, asetan rajat ja pakotan kunnioittamaan niitä.
Tai sitten et vain ole tarpeeksi kiinnostava tai kaunis. Ei tässä mistään jakamisesta edes puhuttu.
Kun nainen kertoo ettei aio olla miesten heittopussina, kuka loukkaantuu? Toinen nainen. Miten hän vastaa? Lyömällä vyön alle; et varmaan ole kovin kaunis. Nainen ei muutu.
Ei me kaikki naiset kyllä noin ajatella. Ja kauniskin voi tulla hyväksikäytetyksi, jos ei itse osaa tunnistaa prinssistä roskaa. Kannattaa katsella miehen touhuja muutama kuukausi ennen kuin alkaa romantisiomaan
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut netissä (ja ikävä kyllä sukulaisissanikin) naisia, joiden suhteet eivät kestä muutamaa kuukautta pidempään. Onko tällainen käytös naiselle hyväksyttävämpää?
Kyllähän tuo kaupunkiseudulla nuorison keskuudessa on ihan yleistä eikä siitä mitään sen kummempaa ajatella. Siinä vaiheessa kun on lapset kuvioissa, tuollaisen touhun pitäisi kuitenkin jäädä taakse ja jos ei jää, niin se joka tuota jatkaa on tärähtänyt ja vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten sulla on aivan liian lyhyet jalat ja liian ohut yrpä ja kierot silmät sekä haiseva hengitys.
Luuletko minun menettäneen jotain kun en ole antanut kusettaa itseäni 😂😂😂😂😂😂
Lyhin suhteeni kesti puoli vuotta ja minä lopetin sen.
Eli olet kiintymyssuhdehäiriöstä kärsivä saalistavat psykopaatti.
Kiintymysshudeteoria toimii äidin ja lapsen välillä. Se ei ole luonnollinen naisen ja miehen välillä. Mies voi ehkä juuri ja juuri kiintyä ensimmäiseen tyttöystäväänsä/vaimoonsa, mutta kun kumppaneita on ollut useampi, se ei enää toimi
Aikuisena ihminen toteuttaa sitä kiintymyssuhdemallia, joka on vallinnut äidin kanssa vauvana. Jos malli on ollut välttelevä ensimmäisessä kiintymyssuhteessa, se on sitä myös aikuisena vastakkaisen (tai saman) sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin tällaisen ihan arkielämästä. Mua ei kiinnostanut ja torjuin, jopa aika rumasti, mutta mies oli korviaan myöten rakastunut ja jäi roikkumaan ja vannomaan, että meidät on tehty toisillemme vaikkei oltu käyty edes treffeiltä. Lopulta minäkin ihastuin ja rakastuin. Ja naps, ei mennyt kauan kun kaikki se miehen ihastus katosi savuna ilmaan.
Tämä vaikuttaisi olevan tapahtumassa juuri nyt minulle. Viimein kun itse rakastuin, mies on alkanut pakittaa. Enää ei puhu kauniisti ja peruu treffejä epäilyttävillä tekosyillä. Ilmeisesti en ole enää niin jännittävä, kun ei tarvitse saalistaa? Varmaan joku uusi valloitettava kiikarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tuo ilmiö jo siinä 90-luvulla. Eräällä etäisellä tutullani oli juuri tuollaisia miehiä. 3 kk päästä jättivät ja tuttavalla oli aina sydän säpäleinä. Olisiko osa miehistä sitten seksin perässä, ja varsinkin nättejä tyttöjä metsästävät. Sitten kyllästyvät. P**maista käytöstä, etenkin jos ei sano heti suoraan ettei kiinnosta pitkäaikainen suhde. Sydämiä särkyy.
Sinkkunaisen kannattaa nykyään oikeasti pihdata papin aameneen asti. Noita mätämunia, sekä varttuja ja aviomissa suhteissao lijoita jotka etsivät jotain jalkapanoja, on mielin määrin. Mikään romantiikka ja seksi ei ole sen arvoista, että mies paljastuu tuollaiseksi mulkeroksi, ja valitettavasti nämä petostehtailijat ja mulkerot ovat niitä kaikista aktiivisimpia ja hävyttömämpiä, sillä mitään estoja, moraalia tai tarvetta rehellisyyteen ei ole.
Mutta onko yksikään mies senkään arvoinen, että naisen kannattaisi elää ilman seksiä kenties vuosikausia vain päätyäkseen lopulta avioliittoon? Vähän huono diili minusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kovasti eräältä Lappeenrannassa asuvalta noin 40-vuotiaalta mieheltä, jota tapailin muutama vuosi takaperin. Hirmuisen mukavaa oli yhteiselo sen kolmisen kuukautta, mutta sitten soitti ihan yllättäen ja kertoi, että nyt tulee eksä muuten yökylään. Tuli ihan puskista tällainen. Asiaa selvitettiin muutaman päivän kuluttua ja kävi ilmi, että hän oli myös mennyt selkäni takana Tinderiin takaisin, vaikka olimme yhdessä poistaneet sovelluksen aikaisemmin. Mies tuumasi, että no älä anna aihetta mennä sinne sovellukseen. Eli syytti minua, mutta ei tarkentanut mitenkään. Hänen vaatimuksensa oli se, että aina olisi pitänyt olla good vibes. Lopulta ilmoitti viestillä, ettei enää halua tavata. Ei tarjonnut mitään selitystä, vaikka kysyin syytä ja ehdotin, että eikö voida kasvotusten puhua ja sivistyneesti lopettaa tätä. Ei vastannut. Pieni mies, hyvin pieni, ei voi muuta sanoa. Ei tule tuolla mentaliteetilla löytämään mitään pysyvää.
Kuulostaa ettei vaan ole kasvanut aikuiseksi. Tuollaisen kakarakäytöksen myötä loppuisi kyllä omat tunteet. Miesvauva.
Vierailija kirjoitti:
Olisi reilua sanoa heti suhteen alussa selkeästi, että etsii pelkkää sänkyseuraa. Minusta on moraalisesti väärin, jos tietoisesti etsii lyhytsuhteita ja etsi niitä uskotellen hakevansa pitkää parisuhdetta. Osa naisista inhoaa kaikenlaista tunteilla leikittelyä, eikä seksi ole mikään läpihuutojuttu. Siihen ryhtyminen vaatii luottamusta ja pitkää harkintaa.
Ainakin itse toivoisin, että lyhytsuhteilija olisi reilu ja rehellinen. Kumpikin tietäisi väistää ajoissa.
Joillain ehkä seksi vaatii harkintaa, mutta valtaosalle se ei ole tuollainen vaikea juttu, jota pitää pitkän punnita ja harkita. Kyllä valtaosalla naisistakin on seksuaalisia haluja, jolloin seksiin edetään, jos itsestä tuntuu siltä - ei se ole mikään kurja myönnytys, jota pitää järkeillä tuolla lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valtavasti sinkkunaisia jotka nimenomaan haluavat pelkän fwb suhteen! Eräs ystäväni usein puhuu että haluaa miehiltä vain seksiä. Miksi nuo miehet eivät hae sellaisia naisia?! Miksi pitää tulla särkemään sen sydän joka etsii oikeasti vakituista kumppania. Sitä en vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisen kannattaa nykyään oikeasti pihdata papin aameneen asti. Noita mätämunia, sekä varttuja ja aviomissa suhteissao lijoita jotka etsivät jotain jalkapanoja, on mielin määrin. Mikään romantiikka ja seksi ei ole sen arvoista, että mies paljastuu tuollaiseksi mulkeroksi, ja valitettavasti nämä petostehtailijat ja mulkerot ovat niitä kaikista aktiivisimpia ja hävyttömämpiä, sillä mitään estoja, moraalia tai tarvetta rehellisyy
On valtavasti sinkkunaisia jotka nimenomaan haluavat pelkän fwb suhteen! Eräs ystäväni usein puhuu että haluaa miehiltä vain seksiä. Miksi nuo miehet eivät hae sellaisia naisia?! Miksi pitää tulla särkemään sen sydän joka etsii oikeasti vakituista kumppania. Sitä en vaan ymmärrä.
Ei ole valtavasti tuollaisia sinkkunaisia. Tai ainakin fwb-suhdetta haluavia miehiä on 10x enemmän kuin vastaavia naisia. Jos naiset oikeasti haluaisivat fwb-suhteita, miehet ryhtyisivät niihin riemusta kiljuen.
Kyllä. Näitä muualla kuin deittisovelluksissa saalistavia nelikymppisiä on tullut vastaan. Aloittavat keskustelun viattomasti, ja pikkuhiljaa laittavat pökköä pesään, ja alkavat lirkuttelemaan. Piirittävät viikkoja, laittelevat kivoja viestejä, välillä seksisävytteisempiäkin vihjailuja. Sitten jos ja kun itse alkaa lämmetä, ilmeneekin että miehellä on perhettä, mutta vaikea tilanne ja muuta bullshittia! Itse en pitäisi ok:na jos oma mies lirkuttelisi naisille somessa. Ilmeisesti nämä miehet kuvittelevat että se on ok, koska kyseessä ei ole tinder, ja voivat väittää kaiken olevan viatonta?
Tätähän te tunnutte haluavan, joten en kyllä nyt ihan ymmärrä valitusta.
Taidan olla itse tällainen mies. Ihastun vilpittömästi naisiin, mutta poikkeuksetta heidän toosansa alkaa kyllästyttää parin kuukauden jälkeen, ja alan katsella seuraavaa. Joka kerran ajattelen, että nyt tämä on pysyvää onnea, mutta toistaiseksi ei ole lykästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla itse tällainen mies. Ihastun vilpittömästi naisiin, mutta poikkeuksetta heidän toosansa alkaa kyllästyttää parin kuukauden jälkeen, ja alan katsella seuraavaa. Joka kerran ajattelen, että nyt tämä on pysyvää onnea, mutta toistaiseksi ei ole lykästänyt.
Suosittelen terapiaa, joku häiriöhän sulla on.
Nyt sinä siis vain stalkkaat ihmisiä ja arvostelet heidän suhteitaan. Sun stoori nyt alkaa elää aika tavalla. Eli loppujen lopuksi olitikin vain trolli.