Oletteko törmänneet tämmöisiin somessa saalistaviin miehiin, joiden parisuhteet kestää max 2-3kk?
Minä olen. Yksi löytyi Ig:sta ja kaksi Threadsistä. Ensin ollaan kovasti ihastuneita ja sitten ihastus sammuu kuin seinään 2-3kk:n jälkeen. Kiinnostus hiipuu ja uusi löytyy. Hänen kanssaan taas sama kuvio.
Kommentit (101)
Eivät jaksa keskittyä rakentamaan suhdetta, joku isompi vika heillä. Yrittävät ratkoa omia ongelmia pakenemalla, eivätkä onnistu. Jättävät pahaa jälkeä muihin. Mikään ei riitä.
Miesasiamies se änkeää joka ketjuun vollottamaan nollakokemuksen syvällä äänenmurrosvinkunalla
En.
Miehiä mulla on ollut 6/1984-11/2024, jolloin lemppasin tyhjätaskujuopon.
Kuulostaa kovasti eräältä Lappeenrannassa asuvalta noin 40-vuotiaalta mieheltä, jota tapailin muutama vuosi takaperin. Hirmuisen mukavaa oli yhteiselo sen kolmisen kuukautta, mutta sitten soitti ihan yllättäen ja kertoi, että nyt tulee eksä muuten yökylään. Tuli ihan puskista tällainen. Asiaa selvitettiin muutaman päivän kuluttua ja kävi ilmi, että hän oli myös mennyt selkäni takana Tinderiin takaisin, vaikka olimme yhdessä poistaneet sovelluksen aikaisemmin. Mies tuumasi, että no älä anna aihetta mennä sinne sovellukseen. Eli syytti minua, mutta ei tarkentanut mitenkään. Hänen vaatimuksensa oli se, että aina olisi pitänyt olla good vibes. Lopulta ilmoitti viestillä, ettei enää halua tavata. Ei tarjonnut mitään selitystä, vaikka kysyin syytä ja ehdotin, että eikö voida kasvotusten puhua ja sivistyneesti lopettaa tätä. Ei vastannut. Pieni mies, hyvin pieni, ei voi muuta sanoa. Ei tule tuolla mentaliteetilla löytämään mitään pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Johtunee siitä että arvostan itseäni enkä jakele pimslooraa heti. Ja oon juuri niin bitch kuin haluan, asetan rajat ja pakotan kunnioittamaan niitä.
Tai sitten et vain ole tarpeeksi kiinnostava tai kaunis. Ei tässä mistään jakamisesta edes puhuttu.
Tai sitten sulla on aivan liian lyhyet jalat ja liian ohut yrpä ja kierot silmät sekä haiseva hengitys.
Luuletko minun menettäneen jotain kun en ole antanut kusettaa itseäni 😂😂😂😂😂😂
Lyhin suhteeni kesti puoli vuotta ja minä lopetin sen.
Eli olet kiintymyssuhdehäiriöstä kärsivä saalistavat psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Johtunee siitä että arvostan itseäni enkä jakele pimslooraa heti. Ja oon juuri niin bitch kuin haluan, asetan rajat ja pakotan kunnioittamaan niitä.
Tai sitten et vain ole tarpeeksi kiinnostava tai kaunis. Ei tässä mistään jakamisesta edes puhuttu.
Tai sitten sulla on aivan liian lyhyet jalat ja liian ohut yrpä ja kierot silmät sekä haiseva hengitys.
Tai sitten et ole tarpeeksi kaunis, kiinnostava ja korkeasti koulutettu. Asut ehkä vuokralla - nyt ja aina.
Tai sitten velattomassa 74 neliön omistusasunnossa Helsingin keskustaajamassa, minkä lisäksi omistan puolet isosta omakotitalosta.
Ja mitä tulee ulkonäkööni ym, sillä olen saanut 2 avioliittoa ja useita pitkiä suhteita.
Mitkäs sun meriitit seurustelun saralla olikaan? Äiteen kanssa viikottain juttelet ja välillä Kelan ja sossun virkailijan.
Vierailija kirjoitti:
Miesasiamies se änkeää joka ketjuun vollottamaan nollakokemuksen syvällä äänenmurrosvinkunalla
Suoraan sanottuna, et sinäkään nyt ihan aikuiselta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet kiintymyssuhdehäiriöstä kärsivä saalistavat psykopaatti.
Tuskinpa. Sivusuhde vain kävi liian rankaksi. Ei sitä kovin pitkään jaksa vierasta miestä nussia neljä iltaa viikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten et ole tarpeeksi kaunis, kiinnostava ja korkeasti koulutettu. Asut ehkä vuokralla - nyt ja aina.
Tai sitten vela
Ikää ilmeisesti noin 60 vuotta ja edelleen lapsellinen. Ei sinulla ole paljoa omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna, et sinäkään nyt ihan aikuiselta vaikuta.
Suoraan sanoen: mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla tapailusuhteet joskus kesti melko pitkään, ei mitään viikkoja tai kuukausia, vaan varmaan ihan toista vuotta... vaikka ei välttämättä nähnyt montaa kertaa tai saattoi olla kuukausia väliä. Ennen vanhaan siis. Netissä kaikki taitaa olla nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhainen kiintymysduhde häiriintynyt tällaisilla miehillä. Eivät osaa kiinnittyä eivätkä irtautua normaalisti.
Onkohan niiden annettu vollottaa yksin sängyssään paskat vaipassa?
Alustan incelit vollottaa edelleen yksin sängyssään. Paskat vaipassa.
Mistä keksit hokea tuota inceliä? Todella raikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ikää ilmeisesti noin 60 vuotta ja edelleen lapsellinen. Ei sinulla ole paljoa omaisuutta.
Hehe, miesasiavinkujaa vi tut taa 😂
Itke poika, itke. Ruinaamallahan naisia saa!
Taas ketju, jossa naiset patologisoi miehiä, jotka on dumpannut heidät. Käy niin kovasti itsetunnon päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena parikymppisenä törmäsin tollaseen. Se oli hyvä opetus. En enää toista kertaa mene samaan lankaan. En tiedä mitä hänelle tällä hetkellä kuuluu. Varmaan on samaa rundia vetänyt sen viimeset 20 vuotta. Hyvä, että törmäsin tollaseen nuorena, ni osaa välttää. Oli muuten muka niiin yltiö rakastunut aluksi ja innoissaan. Aika nopeasti lässähti kuitenkin. Luulen, että tollaset on jotain psykopaatteja tai joku mt häiriö niillä ainakin on. Harmi, että eivät yhtään ajattele minkälaista vahinkoa tekevät. Itselläni on esim. tosi vaikea luottaa miehiin.
tästä pitäisi enemmän puhua, mitä psykopaatin tuttavuus tekee pahimmillaan naiselle. Ei sitä tunnista ensimmäistä kertaa sellaiseen törmättyään. Ja jälki voi olla todella rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhainen kiintymysduhde häiriintynyt tällaisilla miehillä. Eivät osaa kiinnittyä eivätkä irtautua normaalisti.
Onkohan niiden annettu vollottaa yksin sängyssään paskat vaipassa?
Alustan incelit vollottaa edelleen yksin sängyssään. Paskat vaipassa.
Mistä keksit hokea tuota inceliä? Todella raikasta.
Sinähän olet tyyppi, joka ei saa pillua vaikka vinkuu somessa 24/7, eli INvoluntary CELibate.
Lyhyt, kuvaava sana.
INCEL ITKEE PILLITTÄÄ
EI KELPAA ITSELLENSÄKÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Taas ketju, jossa naiset patologisoi miehiä, jotka on dumpannut heidät. Käy niin kovasti itsetunnon päälle.
No kerro sinä, miksi joidenkin miesten parisuhteet eivät koskaan kestä 2kk pidempään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena parikymppisenä törmäsin tollaseen. Se oli hyvä opetus. En enää toista kertaa mene samaan lankaan. En tiedä mitä hänelle tällä hetkellä kuuluu. Varmaan on samaa rundia vetänyt sen viimeset 20 vuotta. Hyvä, että törmäsin tollaseen nuorena, ni osaa välttää. Oli muuten muka niiin yltiö rakastunut aluksi ja innoissaan. Aika nopeasti lässähti kuitenkin. Luulen, että tollaset on jotain psykopaatteja tai joku mt häiriö niillä ainakin on. Harmi, että eivät yhtään ajattele minkälaista vahinkoa tekevät. Itselläni on esim. tosi vaikea luottaa miehiin.
tästä pitäisi enemmän puhua, mitä psykopaatin tuttavuus tekee pahimmillaan naiselle. Ei sitä tunnista ensimmäistä kertaa sellaiseen törmättyään. Ja jälki voi olla todella rumaa.
Kenellä ei ole ollut nuorena lyhyitä suhteita? On kyllä aika lavea psykopaatin määritelmä, jos diagnoosiin riittää se, että on parin kuukauden suhde.