Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Oletko saanut tuloksia peniksenvenyttimellä tai tyhjiöpumpulla?

11.03.2025 |

...vai ovatko nämä vehkeet taas markkinamiesten kusetusta?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo toimisivat olisivat niiden valmistajat maailman rikkaimpia yhtiöitä ja laitteen kehittäjiä arvostettaisiin tänä päivänä yhtä korkealle kuin aiemmin Steve Jobsia. 

- Tällainen realismin tarkistus tähän väliin. 

M48, guru

Vierailija
22/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo toimisivat olisivat niiden valmistajat maailman rikkaimpia yhtiöitä ja laitteen kehittäjiä arvostettaisiin tänä päivänä yhtä korkealle kuin aiemmin Steve Jobsia. 

M48, guru

Varmaan olet sitten kaikkea kokeillut?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahva pumpulla tulee tuloksia.ei ne ihan humpuukia ole.

Vierailija
24/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen tapa, jolla saa tuloksia on venyttelyrutiinit ja jelqing. Näihin löytyy ohjeita pilvin pimein (esim thundersplace), mutta perusperiaate on että jos haluaa pituutta ja paksuutta hieman lisää niin käsillä tehtävät rutiinit riittävät alkuun (kunhan tekee ohjeiden mukaan säännöllisesti). Nämäkään tulokset eivät sitten ole pysyviä ellei tee ylläpitävää rutiinia, mutta parantavat kyllä erektiota ja lisäävät hieman kokoa. Itselläni on erektiopituutta tullut lisää 2,5cm (16cm->18,5cm) ja ympärysmittaa 1cm (4cm->5cm) verran ja olen tehnyt harjoitteita vuosia. Alkuun tuli paras kehitys ja muu aika on ollut ylläpitoa. Mitään painoilla roikuttamista en ole kokeillut.

Vierailija
25/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais hyvät penis oainot.

Vierailija
26/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nuoret miehet hyppeli humppaa naisten kanssa tanssilavoilla , mutta nykyisin ...?

Vierailija
27/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan nyt yritän, saas nähdä miten käy.

Vierailija
28/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Ei tarvitse koska tiedän että ne eivät toimi toivotulla tavalla. 

Vierailija
29/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noiden täytyy toimia hyvin, koska niitä ei koskaan näe kirpputorilla myynnissä käytettyinä. Niiden omistajat ovat niin tyytyväisiä niihin etteivät malta luopua niistä.

Vierailija
30/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noiden täytyy toimia hyvin, koska niitä ei koskaan näe kirpputorilla myynnissä käytettyinä. Niiden omistajat ovat niin tyytyväisiä niihin etteivät malta luopua niistä.

Ei kirppariväestöllä ole varaa tuhlata peniinpidentäjiin.

Vierailija
31/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän turhaa puhetta.  Kyytiin saa mutta ei muuta, mulla 15v vanha Bayerilainen Munan Wenytin.

Vierailija
32/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen tapa, jolla saa tuloksia on venyttelyrutiinit ja jelqing. Näihin löytyy ohjeita pilvin pimein (esim thundersplace), mutta perusperiaate on että jos haluaa pituutta ja paksuutta hieman lisää niin käsillä tehtävät rutiinit riittävät alkuun (kunhan tekee ohjeiden mukaan säännöllisesti). Nämäkään tulokset eivät sitten ole pysyviä ellei tee ylläpitävää rutiinia, mutta parantavat kyllä erektiota ja lisäävät hieman kokoa. Itselläni on erektiopituutta tullut lisää 2,5cm (16cm->18,5cm) ja ympärysmittaa 1cm (4cm->5cm) verran ja olen tehnyt harjoitteita vuosia. Alkuun tuli paras kehitys ja muu aika on ollut ylläpitoa. Mitään painoilla roikuttamista en ole kokeillut.

Itse istun ennen treffejä alasti arkku pakastimessa, siellä kutistuu mutta pari tuntia sen jälkeen on paksu punainen.  Kyllä flaksi käy.  Kannattaa ainakin kokeilla, ei paljonkaan ehdi sähköä kulua.

Vierailija
33/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on elävää kudosta ja ihan taatusti venyy ja kasvaa oikeilla metodeilla. Lääketieteellinen hoito käyristyneen peniksen eli peyronin taudin hoidoksi on venytyslaite, joka hoitaa käyristymää ei-kirurgisesti. Mutta hankalaa on, noin puolen kilon venytys kai piti olla useamman tunnin päivässä. Paksuutta tulee kai helposti sentti lisää mikä on suunnilleen grillimakkaran ja hk:n sinisen ympärysmitan ero.

Vierailija
34/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä, jotka eivät ole koskaan mitään pumppuja tai muita tekniikoita itse kokeilleet, mutta silti omasta mielestään tietävät parhaiten, miten asiat on.

Penis on elävää kudosta joka venyy ja mukautuu niin kuin muutkin ruumiinosat. On mahdollista saada kokoa lisää esim. jelqingillä, paitsi niiden mielestä joiden ei tarvitse edes kokeilla, koska "eihän se nyt vaan voi toimia"

Vierailija
35/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Ja sun "tieto" perustuu mihin?

Vastaus: Olet kaikkien alojen asiantuntija ja guru.

Vierailija
36/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Ja sun "tieto" perustuu mihin?

Vastaus: Olet kaikkien alojen asiantuntija ja guru.

Just eilen linkkasin tänne vertaisarvioidun tieteellisen tutkimuksen jossa peniksenkehittimistä  ei ollut havaittu olevan hyötyä. 

Eli ihan tietoon perustan tietoni. 

Ja, kyllä. Niin olen 😘

Vierailija
37/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän turhaa puhetta.  Kyytiin saa mutta ei muuta, mulla 15v vanha Bayerilainen Munan Wenytin.

Vierailija
38/48 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipaineella toimivat penispumput, eli tyhjiöpumput, on suunniteltu ensisijaisesti erektiohäiriöiden hoitoon, ei pysyvään peniksen koon suurentamiseen. Vaikka jotkut valmistajat väittävät, että säännöllinen käyttö voi johtaa peniksen koon kasvuun, tieteellinen näyttö tämän tueksi on vähäistä.

Esimerkiksi erään artikkelin mukaan pumppu auttaa lisäämään verta elimeen, minkä vuoksi kudokset alkavat aktiivisesti kasvaa ja peniksen koko kasvaa vähitellen. 

Kuitenkin toisen artikkelin mukaan pumppua markkinoidaan yleensä peniksen koon kasvattajana, mutta siihen se ei auta.

Siksi on tärkeää suhtautua kriittisesti tällaisiin väitteisiin.

Vierailija
39/48 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyttimet toimivat, mutta eivät niin nopeasti mitä mainostavat. Sillä aika harva pystyy pitämään laitetta 8h päivässä, en minä ainakaan. Kehittyäkseen pitää olla selvä rutiini niin kuin missä tahansa treenissä. Tuloksiin tarvitaan vuosia ei viikkoja. Minulle laitteet ja erilaiset harjoitteet ovat osa seksuaaliterveyttä.Tällä hetkellä rutiineja kuten esim. salilla käyminen eikä nämä hallitse elämääni. Olen päässyt eroon liian nopeasta ejakulaatiosta ja nyt pystyn kunnolla tyydyttämään naisen. Tämä onkin ollut "treenini" pointti. Itseluottamus sänkypuuhissa on kasvanut kun en enää pelkää että tulisin reisille. Laitteiden ja harjoitteiden kanssa pitää olla varovainen ja maalaisjärki päässä ettei riko paikkoja. Itse en niin ole seurannut kokoani, koska jo lähtötilanne oli ok. No lepokoko on kasvanut enemmän. Kullista on tullut suonikkaampi ja erektio on kovempi. 

Vierailija
40/48 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista treeniä olet tehnyt koska itsellä ongelmana myös tuo liian nopea tuleminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan