Jos mies menee farmariasussa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa monen naisen mielestä kolmevitosesta! Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (89)
Skitsofreniaa sairastavan teksti voi olla epäloogista, joskus täysin sekavaa sillisalaattia sisältäen omia sanoja (neologismit). Joskus taas skitsofreniaa sairastavan teksti on korostuneen seikkaperäistä, yksityiskohtiin takertuvaa, sisällöltään ja tunneilmaisultaan köyhtynyttä tai väsyttävää saman asian toistamista (perseveraatio).
No ei todellakaan mene! Luulet liikoja ittestäs.
Ihan ymmärrettävää 55v. sillä ikä ja eletty elämä tuo ihan huomaamatta monia muutoksia, eikä niitä edes tajua, kun ne tulevat asteittain esim. näön heikkeneminen, joka alkaa jo 35v.
Ja 55v iässä ollaan jo pitkällä, mutta eihän sitä itse tajua. Samoin kuulo. Ihmetellään miksi heinäsirkat eivät sirkuta. Tai miksi 55v vain muutama hiushaituva päälaella. Ja pitkälle sitä pääsee, kun 55v laittaa valkoiset tennarit jalkaan. Vanhana nekään ei likaannu, niinkuin parikyppisenä, kun askel hidastunut.
Itse kyllä kuulen vielä heinäsirkat. Sitä ihmettelen kun muuten aloin tuntea vanhenemisen kropassa jo alta viiskybäsenä. Oma tukka on vielä päässä mutta näkö heikkenee melkein vuosittain.
Että äitisi on poissa, niin pääsit peräkammarista tietsikalle.
Täysin mahdollista, sillä 55v voi olla jo paljon harmaita alueita aivolohkoissa, jossa menetään todellisuus ja suhteellisuudentaju ja siihen päälle vielä näön ja kuulon heikentyminen ja kuvitellaan elävän nuoruudessa ja kun Alzheimer etenee, ollaan pian teini-iässä ja lapsuudessa ja huudetaan äitiä.
Ihmettelen, että missä moinen gallup on tehty naisten mielipiteistä ja millainen on ollut vastaajajoukko.
Onkohan edustettuna ollut lähinnä naiset 80+? Jokunkun dementia osaston asukkaat?
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä kuulen vielä heinäsirkat. Sitä ihmettelen kun muuten aloin tuntea vanhenemisen kropassa jo alta viiskybäsenä. Oma tukka on vielä päässä mutta näkö heikkenee melkein vuosittain.
Lääketieteen näkökulma. Jos ei hyväksy kropassa tapahtuvia muutoksia, pitäisi kuolla nuorena, ennen 25 ikävuotta, jolloin alkaa rappeutuminen ja suunta kohti vanhuutta. Kropassa ja mielessä tapahtuvat muutokset alkavat 25. Ja on se hinta, jonka maksamme eletystä elämästä. Ja se voi olla jopa 90v yhtä hyvää ja onnellista, kuin sillä 35v.
Tää juttu on ollut jo palstalla, keksi uusi!
Farmariasussa? Eli jossain maanviljelijän työhaalareissa? Ei ne valitettavasti nuorenna, täälläkin se on kylän äijien vakioasu ja elähtäneiltä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Juu, on täysin luonnollista, jos mies 55, kun kuulo heikkenee, niin se RA ha sana kuulostaa heikkpkuuloisen korvissa rakkaus.
Vertasitko siihen 44v. Naiseen? Identiteettiharha. Jääneet jonkin trauman vuoksi kiinni 'nuoruuteen'. Halu olla nuori. Ikiteini. Ei jatkoon.
Mihin tää mies siis menee? Urologille? Työkkäriin? Yhdyskuntapalveluun?
Mä näytän noissa vaatteissa myös 35-vuotiaalta. Oikeesti oon 18. Buhuhuu...
Ja sitten sä heräsit.