Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies menee farmariasussa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa monen naisen mielestä kolmevitosesta! Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
11.03.2025 |

Ikää kuitenkin miehellä jo 55+

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ajatus, että onko henkisesti 15-vuotiaan tasolla...

Vierailija
42/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyköistuva paita tarkoittaa paitaa, joka istuu vartalonmyötäisesti mutta ei ole liian tiukka. Se korostaa kehon muotoja ilman, että se tuntuu epämukavalta tai rajoittaa liikkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on "farmariasu"? Henkselit ja haalarit ja heinähattu?

Vierailija
44/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ap miehen oma arvio, vai muiden? Jos useamman muun ihmisen, niin on toki ihmisiä, jotka näyttävät paljon nuoremmilta mitä ovat. Minä olen sellainen, työkaverit arvioivat aina 10 v nuoremmaksi, en osaa sanoa miksi.

Vierailija
45/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kaupassa  nykyään myydään näitä farmariasuja?

Eikö ne olleet 70-80-luvulla muotia?

Aloituksesta päätellen ap. on vanha mies, kukaan alle 55v ei puhu farmariasusta ja tyköistuvasta paidasta. Kuuluu vanhemman miehen sanastoon. 

😆

Vierailija
46/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseeko tämä setä myös hidastetusti punaisissa Speedoissa naisten ihailevien katseiden seuraavana? Onko kaulassa paksu kultainen ketju (harmaiden) rintakarvojen lomassa?

Vierailija
47/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmariasuinen mies ei mene edes ikäisestään.  

Vierailija
48/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mainitun nuorekkuuden kruunaavat Frederikin takatukka (jos vielä haivenia päässä on), Kouros-parfyymin lemu, kultainen vanhanaikainen kaulaketju ja samaa "tyyliä" oleva kultainen rannekoru. Näistä kaikki muut kuin kantaja ja kantajan yhtä ulalla olevat kaverit ymmärtävät oitis, että ohi ovat ukkoparan ajatuksenjuoksun päivät. Säälittävä vanha patu, joka luulee olevansa nuorekas käyttäessään oman nuoruutensa vaatteita ja/tai koruja sekä hiusmalleja. Ei, papparainen, ei se niin mene. 

Vierailija
49/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun miehellä oli tuollainen tyyli 70- ja -80 -luvulla.  Silloin se vielä näytti ookoolta, koska oli hoikka nuori mies, kihara vahva tukka eli vähän afro ja ajan muoti oli juuri tuota.  Se kuului nimenomaan NUORELLE miehelle.

Nyt se on kyllä naurettavaa, jos joku kuuskymppinen yrittää tuollaisella menneen ajan nuorisotyylillä olla kovinkin iskussaolevan näköinen. 

Miehen pitää näyttää mieheltä eikä pelleltä.  Tiukka paita ei näytä hyvältä vanhalla miehellä.  Eikä farkkuasu.  Farkkutakitkin jäi jo 80-luvulle.  Paita, solmio ja pikkutakki näyttää aina hyvältä.  Mutta nekin on oltava ajanmukaiset, ei kolmenkymmenen vuoden takaa.

Nyt en onneksi tunne ainuttakaan oman ikäistäni miestä, joka koikkelehtisi ap:n kuvaamassa asussa yhtään missään.  En juuri nuorempiakaan, paitsi jotain juoppolalleja, jotka ei ole kymmeniin vuosiin ostaneet yhtään uutta vaatekappaletta ja laihuutensa takia mahtuu vielä niihin vanhoihin rytkyihinsä.     

Vierailija
50/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaatteista riipu. 

Vierailija
51/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäisi jotain ajatella??

Ainoa ajatus mikä tästä syntyy, on se että aloittaja taitaa olla aika yksinkertainen ihminen.

Vierailija
52/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että jankkaat tätä samaa aina.

Vierailija
53/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on vain numeroita

Ikä on kuin bingo.

Vierailija
54/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ elää harhamaailmassa.

Vierailija
55/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa on kauniita aurinkoisia päiviä. Joskus on yhtä lämmintä kuin kesällä ja se saa vanhan ketun hännän pörröön. Muistan sen huhtikuun päivän erityisen hyvin. Olin juuri täyttänyt 52 vuotta ja nuorempi työkaveri vinkkasi töiden jälkeen terasseille lähelle jokirantaa tietenkin.

Kohotin kulmia yllättyneenä, että mikä nottei, mikäs siinä. En ollut huomannut nuoremman työkaverin katseita. Myöhemmin kuulin kuinka katse oli kuulemma soutanut tyköistuvien farmarihousujen piukoilla alueilla. Kauluspaita tyylikkäästi sisässä ja paita pussitettu vyötärön kohdalta tiukaksi vyöllä etiketin mukaisesti. Aamulla olin kenties aistinut että tänään tulee päivien päivä. Olin pannut purjehduskenkien sijaan valkoiset tennarit luomaan kapinallista henkeä. "Just do it" oli näiden tennareiden sanoma.

Uudet vähän kulutetut tennarit paistoivat tummaa asvalttia vasten kirkuen uutuuttaan. Fiilis oli niin keväinen että askel oli kuin Dressmannin mainoksessa, kaikki tapahtui hidastetusti ja aurinkolasitkin valuivat puolen nenän mitalle. Muistan katseet ja ilmeet, kun kaverit,  puolitutut näkivät minut nuoren "neidon" kanssa. Voin vakuuttaa että leuat naksahteli rytmimusiikin tahdissa. Näin kaiken aurinkolasien yli ja katse oli painettu rennosti katuun blues-kävelyä bluesbrothers tyylillä ja neito piti kyynarvarresta, kun saattelin hänet jokilaivan kannelle ja kysyin mitä saisi olla.

"Blues-soitantaa tähän väliin"

Joimme yhdet ja kolmansien jälkeen jo tanssimme villisti. Tuntui kuin koko kaupunki olisi ollut todistamaan romanssimme lähtölaukausta. Työkaverini lipsautti että on aina tykännyt vähän kypsemmästä seurasta, mutta yllättyi että olen 15 vuotta nuoremman näköinen kuin oikeasti olen. Selitin että pukeudun mieluusti nuorekkaammin ja olen siltä osin tosi liberaali ja avoin kaikelle. Hän kertoi käyneensä helmikuussa elokuvissa katsomassa Lost in Translationin ja halusi viedä minut illaksi sinne. Ajattelin että mikä ettei ja käydään sen jälkeen syömässä.

Lopulta menimmekin panemaan. Olin kuin elokuvan päähenkilö ikinuorekas Bill Murray, mutta minä panin koska tämä on tosielämää eikä elokuvaa. Olen nuorekas silvetkettu ja minut on kasvatettu niin, että nainen pitää tyydyttää ja nainen on tyydytyksensä ansainnut. Kerron tämän tarinan aina pariskunnille ja tutuille, jotka kyselevät mistä meidän romanssi sai alkunsa. 

Koko tarina voisi alkaa kuin Lumiukko elokuvan alku jouluaatton aamuna.

Muistan sen huhtikuun päivän erittäin hyvin kuin eilisen...

Vierailija
56/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v mies ja kun laitan valkoiset tennarit ja lippiksen väärinpäin niin parikymppiset naiset puree alahuultaan 😎

Vierailija
57/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuo tyköistuva paita viimeistelee lookin. 

Vierailija
58/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta.

M 52

Vierailija
59/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numeroita. Olishan se kiva, että kaikki pysyisi nuorekkaina aina. Itse ainakin meinaan tehdä kaikkeni pysyäkseni nättinä ja arvostaan miehiä, jotka kuin myös pitävät huolta itsestään. 

Vierailija
60/89 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo tyköistuva paita viimeistelee lookin. 

Lisäisin tohon liivit. Ehdottomasti liivit siihen paidan päälle.

On kuin perunamuussi lihapullilla, niin liivit on se kastike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme