Jos mies menee farmariasussa, tennareissa ja tyköistuvassa paidassa monen naisen mielestä kolmevitosesta! Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (89)
Mun isä, ikä 83, käyttää farkuista sanaa farmarit. Niin no onhan hänkin 55+.
Älä jaksa enää. Toi on jo niin kulunutta.
Tykkään että se villapaita on tennistyylisesti olalla kuin kaulaliina ja sitten paita on housun sisässä nätisti. Farkut ja tenniskengät on aina plussaa. Nahkakengät antaa liian vanhan vaikutelman. Tenniskengissä vanhakin mies voi hypätä ketterästi aidan yli leikiten.
Tykkään että vanhemmat miehet hyppii aitojen yli leikiten.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään että se villapaita on tennistyylisesti olalla kuin kaulaliina ja sitten paita on housun sisässä nätisti. Farkut ja tenniskengät on aina plussaa. Nahkakengät antaa liian vanhan vaikutelman. Tenniskengissä vanhakin mies voi hypätä ketterästi aidan yli leikiten.
Tykkään että vanhemmat miehet hyppii aitojen yli leikiten.
Jaaha, hopeaketun jorinat alkaa taas kevättä kohti...olet säälittävä luuseri, hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies ja kun laitan valkoiset tennarit ja lippiksen väärinpäin niin parikymppiset naiset puree alahuultaan 😎
Purevat alahuultaan, etteivät purskahtaisi nauruun, ääliö 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v mies ja kun laitan valkoiset tennarit ja lippiksen väärinpäin niin parikymppiset naiset puree alahuultaan 😎
Purevat alahuultaan, etteivät purskahtaisi nauruun, ääliö 😂
Me muut setäukot purraan kauluspaitojen kauluksia kuin koira luuta ja katsotaan kateellisina tyyliin:
-MEKIN HALUTAAN OLLA NOIN!
Vierailija kirjoitti:
Tuskin menee kolmevitosesta!
Vierailija kirjoitti:
Tämän mainitun nuorekkuuden kruunaavat Frederikin takatukka (jos vielä haivenia päässä on), Kouros-parfyymin lemu, kultainen vanhanaikainen kaulaketju ja samaa "tyyliä" oleva kultainen rannekoru. Näistä kaikki muut kuin kantaja ja kantajan yhtä ulalla olevat kaverit ymmärtävät oitis, että ohi ovat ukkoparan ajatuksenjuoksun päivät. Säälittävä vanha patu, joka luulee olevansa nuorekas käyttäessään oman nuoruutensa vaatteita ja/tai koruja sekä hiusmalleja. Ei, papparainen, ei se niin mene.
Mutta jospa aloittaja ON Frederik?
Kyllä punanen takki, farkut ja valkoset kengät on parempi yhdistelmä, oon saanut sillä 20+ mimmejä
m 65
Vierailija kirjoitti:
Ei oo 55+
Se on 60-
Sama asia
Vierailija kirjoitti:
Onko nuorekas ja vireä?
Oli sitten mies tai nainen mutta aina kun yrittää pukeutua omasta mielestään "nuorekkaasti" eli esim. juurikin viisikymppinen yrittää pukeutua kolmekymppiseksi tai kolmekymppinen yrittää näyttää kaksikymppiseltä, tulos on AINA naurettava ja myötähäpeää aiheuttava. Kaikki näkevät kyllä minkä ikäisestä ihmisestä on oikeasti kyse ja itselleen liian nuorekkaat vaatteet aiheuttavat itse asiassa juuri päin vastaisen reaktion eli saakin itsensä näyttämään vielä vanhemmalta siinä epätoivossaan. Arvokas ja tyylikäs oman ikäinen pukeutuminen on se mikä enneminkin saa näyttämään hyvältä.
55+ miehistä jotkut ovat todella nuorekkaita ja vireitä
Mutta totuus paljastuu naamasta..tupsahtanut päästä, harmaa osittain kaljuuntunut tukka ja päässä moniteholasit paljastaa iän
Kai ne on asianmukaisesti kokovalkoiset?
KUKAAN 35-vuotias ei käytä farmariasua saati koko sanaa. 35-vuotiaat ovat herran jumala vuonna 1990 syntyneitä milleniaaleja, eivätkä kasarilla nuoruuttaan eläneitä ukki-ikäisiä ukkoja!
hyi ____ oikeesti mitä inhorealismia tää ketju alusta loppuu "antaa ylen"