Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?

Vierailija
11.03.2025 |

Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.

Kommentit (621)

Vierailija
501/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko poikaa Södertäljestä?

Vierailija
502/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo hönö trade kirjoittaja r ?

Koska muiden käytöstyyliin viestit ei sovi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton rekkari ruotsissa.

Vierailija
504/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että työkyvyttömyyseläke rikosten jälkeen eli siksi se kirjoittaa noita yksiä viestejä.

Kuulemma vaativat työkyvyttömyyseläkkeen jo nuorena.

Vierailija
505/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että työkyvyttömyyseläke rikosten jälkeen eli siksi se kirjoittaa noita yksiä viestejä.

Kuulemma vaativat työkyvyttömyyseläkkeen jo nuorena.

Siksi se ehtii hönö viestejä kirjoittamaan.

Arvasin kyllä kuka se on.

Vierailija
506/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko liikaa vaadittu että laittaisi linkin?

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011087582.html

Lienee kyse tuosta.

Itse arvasin kuvien perusteella 43v.

Vierailija
507/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan jatkuvasti noin 10v nuoremmaksi. Ihmiset yllättyvät kuullessaan ikäni, ja papereita on myös kysytty kaupoissa. Olen pitkälti yli 40. Ei aina ole omasta kuvitelmasta kiinni, saattaa sitä luulla ja monilla on hyvin tarkat ja fakkiutuneet näkemykset miltä tietyn ikäiset näyttävät. Jos et mahdu tähän karsinaan, saatetaan kuvitella nuoremmaksi. Ei kaikki viisikymppisetkään näytä elähtäneeltä. 

Vierailija
508/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Taas Lokki kerjää eikä viitsi itse etsiä!

Vierailija
509/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, ettei esimerkiksi nelikymppinen vaan vielä ole erityisen vanha. Jos ei ole elintavoillaan pilannut itseään, saattaa sitä erehtyä luulemaan nuoremmaksi. Ei siitä kannata sitä syyttää jolle näin käy. 

Vierailija
510/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aiemmin keski-ikäisen naisen jolla oli lapsellinen hippityyli ja mm. nukkeja kotonaan. Huvittavinta oli ettei hän ollut paljastanut todellista ikäänsä uudelle nuoremmalle seurustelukumppanille vaan antoi tämän kuvitella ihan vaatetusten ja lapsellisuuksien perusteella heidän olevan suunnilleen saman ikäisiä. Taisi olla feissarimokien kommenttikenttä mistä kumppani sai lopulta tietää totuuden. 

Vierailija
511/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko liikaa vaadittu että laittaisi linkin?

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011087582.html

Lienee kyse tuosta.

Itse arvasin kuvien perusteella 43v.

Kauempaa otetussa kuvassa näyttää ihan ikäiseltään, mutta tuosta ekasta ilmeilykuvasta on vaikea sanoa mitään muuta kuin, että hänellä on hyvä iho. 

Vierailija
512/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua luullaan jatkuvasti noin 10v nuoremmaksi. Ihmiset yllättyvät kuullessaan ikäni, ja papereita on myös kysytty kaupoissa. Olen pitkälti yli 40. Ei aina ole omasta kuvitelmasta kiinni, saattaa sitä luulla ja monilla on hyvin tarkat ja fakkiutuneet näkemykset miltä tietyn ikäiset näyttävät. Jos et mahdu tähän karsinaan, saatetaan kuvitella nuoremmaksi. Ei kaikki viisikymppisetkään näytä elähtäneeltä. 

Jos papereita kysytään kaupoissa niin se ei johdu siitä miltä näyttää vaan se nyt vaan pitää kysyä kaikilta esim. alkoholia ostaessa. Ja muiden ihmisten kohdalla se lienee useimmiten vaan kohteliaisuutta, moukkamaistahan se olisi toisin päin sanoa että ohhoh näytätpäs vanhalta ja nuoreksi kehuminen otetaan aina kohteliaisuutena.

Vierailija
513/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voi hämätä meikillä ja vaatteilla, koska monet eivät katso sen tarkemmin kun arvioivat jonkun ikää. Myös puhetapa ja käytös voivat antaa väärän kuvan. 

Vierailija
514/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon voi hämätä meikillä ja vaatteilla, koska monet eivät katso sen tarkemmin kun arvioivat jonkun ikää. Myös puhetapa ja käytös voivat antaa väärän kuvan. 

Naisillakin tulee meikkien rajat jossain vaiheessa vastaan ja meininki alkaa olemaan kun jatkuvasti halkeilevan seinän kiireistä paikkailemista paksulla pakkelikerroksella joka sekin sitten raksahtaa halki.

Vierailija
515/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ne naiskaverit aina valehtelee ja kertoo kaikkia kaunisteltuja valheita ulkonäöstä sydämien kera päin näköä jatkuvasti niin alkaahan niihin uskomaan jotkut.

Juu eivät ole kertoneet mitään tuollaista.

Somessa tätä näkee jatkuvasti kun joku vähemmän nätti vaihtaa kuvaa niin siellähän on pirkot laumana ylistelemässä.

Vierailija
516/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jenkeissä medicaidin kautta alle 21-vuotiaat saa ilmaisen hammashoidon (sisältää myös ne oikomiset ja synnynnäisten hampaiden korvaamiset) ja aikuiset maksaa siitä Suomessakin, jos oikeasti haluaa suuhygieniansa pitää kunnossa. Ei julkiselle pääse eikä siellä hoideta kunnolla."

Jos oikeasti haluaa suuhygieniansa pitää kunnossa, pesee hampaat kaksi kertaa päivässä sähköhammasharjalla ja puhdistaa hammasvälit päivittäin (tai lähes päivittäin). Sitten tarvittaessa hammaskiven poistoon. Sieltä hammashoitolasta käsin eivät voi pitää yllä kenenkään hammashygieniaa.

Säännöllinen hammaskivenpoisto on isoin osa suuhygieniaa. Sitä ei korvaa mikään kotihoito. Tuo harjaaminen ja lankaaminen (nyt kun suomalaisetkin vihdoin omaksuneet lankaamisen!) on ihan perusasioita, mutta ei ne riitä.

Ei pidä paikkaansa. Olen aina pessyt hampaani kahdesti päivässä, sähköhammasharjalla ja langoittanut hampaanikin kahdesti päivässä, ja siitä huolimatta hammaskiveä kertyy. Siihen vaikuttaa myös mm geneettiset syyt, ja sika paljon.

Vierailija
517/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun psykologinen ikä on nuorekas 25 vaikka olen jo 42 vuotias.

Vierailija
518/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan

Et tunne ketään ikäistään nuoremman näköistä? Minä kyllä tunnen muutamankin. Enkä ikinä sano kohteliaisuudesta tuollaista kenellekään, en ymmärrä mikä kohteliaisuus se on..

Vierailija
519/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos papereita kysytään kaupoissa niin se ei johdu siitä miltä näyttää vaan se nyt vaan pitää kysyä kaikilta esim. alkoholia ostaessa. Ja muiden ihmisten kohdalla se lienee useimmiten vaan kohteliaisuutta, moukkamaistahan se olisi toisin päin sanoa että ohhoh näytätpäs vanhalta ja nuoreksi kehuminen otetaan aina kohteliaisuutena.

Papereita pitää kysyä kaikilta? Milloin tämä on tullut, ei ollut vielä viime vkloppuna?

Vierailija
520/621 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edellinen mutta esim.työelämässä saatat saada aivan erilaista kohtelua kun sinua luullaan reippaasti nuoremmaksi. Sitten jälkikäteen jopa pahoitellaan ikävää kohtelua kun kuullaan oikea ikäsi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi