Miksi jotkut naiset luulevat näyttävänsä reilusti ikäistään nuoremmalta?
Taas on joku reilut nelikymppisen näköinen nainen iltapulussa ihmettelemässä, miten kaikki luulevat häntä pari-kolmikymppiseksi. No tuskin luulee, ihan ikäiseltään näyttää hänkin, kuten kaikki muutkin lehtien palstoilla samaa asiaa julistavat ikäkriiseilijät. Myötähäpeä.
Kommentit (621)
Työttömänä TURKULAISENA asfalttimies hönö (tönö) tiaisena 40 v. en saanut koskaan vaimoa enkä lapsia.
Sain vain Thaimaasta genitaaaliherpeksen.
En saanut koskaan viedä vaimoa ja lapsia ulkomaanmatkalle.
Minusta tuli maksullisilla käyvä peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi sanoi, että bikinit on alle 30-vuotiaille.
Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Uusi parisuhde ei enää toisi mitään hyvää elämääni.
Aion hakea työkyvyttömyyseläkkeelle masennuksesta.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista laittaa rahaa kampaajaan, asuntoon ja vaatteisiin vielä 40-vuotiaana, vaikka ei heitä enää ketään katso eikä ketään kiinnosta heidän elämä.
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä lapsiani ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Aiemmin halusin ympärivuotisen työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Ihan turhaan raadat töissä asuntosi eteen.
Ei se ketään kiinnosta. Ihan sama vaikka asuisit teltassa.
Itse en työttömänä PORILAISENA tradenomi HÖNÖ TIAS(nais)ENA, 50v enää halua parisuhdetta.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä lapset ulkomaanmatkalle, enää en halua.
Miksi monet 50-60 -vuotiaat miehet kuvittelevat olevansa komeita alfauroksia ja kuolaavat alle kaksikymppisten naisten perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uskovat kun kehutaan nuoremman näköiseksi. Kuinka moni sanoo että näytät ihan ikäiseltäsi 😅 Kasvojen rakenne on nelikympisellä ihan eri kuin parikymppisellä vaikka ryppyjä tms. ei olisikaan
Tämä. Jo myös silmät paljastavat iän ja eletyt vuodet. Eikä kukaan ole onnistunut niitä "nuorentamaan". Samoin kädet. Vaikka kasvot olisi peitetty, silmät kertovat iän. Ja siksi, kun kysytään ikää, katsotaan silmiä, eikä lasketa ryppyjen tai hiusten määrää.
Niin, kyllä sun äiti ja mummo on rumia ihmisiä. Eikä mene kauaa, kun olet itse samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi kaunis tuo nuorena otettu hääkuva.
Täällä taas väitetään että kukaan ei voi näyttää nuoremmalta. Kyllä joku näyttää ja ne on ne muut jotka luulevat henkilöä nuoremmaksi. Eikä ne ole olleet kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiukko sanoi, että bikinit on alle 30-vuotiaille.
Itse en työttömänä TURKULAISENA asfalttimies iHÖNÖ TIAS(nais)ENA, 40v enää halua parisuhdetta.
En saanut koskaan viedä hyvännäköistä naista ulkomaanmatkalle enkä lentokoneseen ja tuota asiaa ei voi enää korjata.
Aiemmin halusin työn jotta olisin voinut viedä nuoren vaimon ulkomaanmatkalle, enää en halua, koska pääsisin naimisiin vain jonkun 40-vuotiaan kurpan kanssa.
Puhutaanko täällä esko eerikäisestä, joka luulee näyttävänsä parikymppiseltä?
Ei sun äidin kannata käydä vaateostoksilla tai kampaajalla, rumalta se näyttää suurimman osan miesten mielistä.
Toukokuussa voit kirjoittaa äitienpäivä kortiin, onnea rumalle vanhalle äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan turhaan raadat töissä asuntosi eteen.
Ei se ketään kiinnosta. Ihan sama vaikka asuisit teltassa. "
Ei missään nimessä tarvitsekaan kiinnostaa muita! Riittää, että itseäni kiinnostaa. Minä asun mieluummin talossa kuin teltassa. Sinulle ei ole ehkä väliä, ripustatko hienon hääkuvasi teltan vai talon seinään, mutta minä tykkään lämpimästä ja kuivasta. Etenkin talvella on kivempi olla sisätiloissa.
Kyllä kaikki tietää, että asut rumassa vanhassa 1990-luvun mörskässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista laittaa rahaa kampaajaan, asuntoon ja vaatteisiin vielä 40-vuotiaana, vaikka ei heitä enää ketään katso eikä ketään kiinnosta heidän elämä.
Jo on pointti. Ihanko oikeasti kuvittelet naisten elävän muita varten?
Eivät elä. Olen hoivakodissa töissä ja meillä jopa yli 90v haluavat käydä kampaajalla, jalka hoitajalla, konserteissa.
Ihan turhaa, kun on jo vanha ja ruma. Hiukset nutturalle vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hääkuvajankkaaja täällä sekoilee ja mollaa yli nelikymppisiä naisia? Mene pois.
Kuka aloitti ketjun.
Varmaan joku köyhö ja lihava 20-vuotias joka vetää tupakkaa ja iho on rumia tatuointeja täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat kyllä usein yllättävän hyvin säilyneitä. Johtunee puhtaasta ruuasta ja ulkoilmasta sekä hyvästä hammashygieniasta.
Katsokaapa vaikka jotakin jenkki- tai brittiohjelmaa jossa joku on esim 45- näyttää suomalaisittain 60- vuotiaalta
Mulle on monet ulkomaalaiset sanoneet, että suomalaiset näyttävät nuoremmilta.
Musta puhui yksi ex-työkaveri toiselle, että olen varmaan alle 20 kun olin tuolloin 37. Ihmettelijä on tummaihoinen mies. Kun olin 34 yksi työkaveri, 20-vuotias mies luuli ikäisekseen. Muut myös saattavat välillä nähdä mut nuoremman näköisenä, esim. alle kolmekymppisenä. Joskus on tosin taas luultu ikäistä vanhemmaksi, esim. kun olin alle 30 luultiin yhden baarituttavuuden toimesta nelikymppiseksi. Nämä ovat siis muiden sanomia kommentteja. Suurin osa varmaan pitää ihan "ikäiseni" näköisenä.
Tosin en todellakaan osaa itsekään sanoa mikä tietty ero on 30-vuotiaalla ulkoisesti verrattuna 35-vuotiaaseen tai 40-vuotiaaseen. Olen nyt 38 enkä tiedä mikä tekee ihmisestä 38-vuotiaan näköisen. Ei harmainta aavistustakaan. Ainakin Rankka päivä-elokuvan päähenkilön pitäisi olla 38 ja minusta tämä on paljon vanhemman näköinen. Yleensä 38 v jolla on suhteellisen siistit elämäntavat on ihan raikkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan turhaan raadat töissä asuntosi eteen.
Ei se ketään kiinnosta. Ihan sama vaikka asuisit teltassa. "
Ei missään nimessä tarvitsekaan kiinnostaa muita! Riittää, että itseäni kiinnostaa. Minä asun mieluummin talossa kuin teltassa. Sinulle ei ole ehkä väliä, ripustatko hienon hääkuvasi teltan vai talon seinään, mutta minä tykkään lämpimästä ja kuivasta. Etenkin talvella on kivempi olla sisätiloissa.
Kyllä kaikki tietää, että asut rumassa vanhassa 1990-luvun mörskässä.
Asun 1950-luvun talossa. Missään nimessä en muuttaisi tätä uudempaan taloon.
75 vuotta vanha röt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hääkuvajankkaaja täällä sekoilee ja mollaa yli nelikymppisiä naisia? Mene pois.
Kuka aloitti ketjun.
Varmaan joku köyhö ja lihava 20-vuotias joka vetää tupakkaa ja iho on rumia tatuointeja täynnä.
Ai, tuo hääkuvajankkaaja on siis sama kuin se lihava 20-vuotias -jankkaaja. Ymmärrän.
Ketjua ei ole aloittanut ketään vanha vaan nuori ja ruma minkä äiti oli joka viikonloppu kännissä ja tunnetaan röökimuijana.
Niin vaikea sanoa mistä se luuleminen johtuu. Sama asia kuin jos ostaa omasta mielestä esim. hienon auton niin tulee vainoharhaiseksi ja kuvittelee että kaikkien päät kääntyy ja että ihmiset ovat kateellisia vaikka todellisuudessa harvaa kiinnostaa muiden autot ja harva tulee kateelliseksi ja esim. täällä vauva palstalla jotkut toitottaa esim. paljon tienaa kuukaudessa, paljonko matkustelee ym. kuvitellen aiheuttavansa kateutta tms. sitä tuntuu paljon olevan liikkeellä tuota vainoharhaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aloitti ketjun.
No sinä olet köyhä ja ruma sisäisesti. Miksi tulit mollaamaan muita?
Miksi mollaat 40- vuotiasta äitiäsi.
Oletko sisäisesti ruma ja ilkeä 20-vuotias.
Sun äiti on varmaan se karaokebaarin tupakka huulessa oleva ja minihameessa notkuva pubiruusu.
Vaikka siksi kun kuullaan lapseni siskoksi