Miten on mahdollista ettei naapuri koskaan käy ulkona
Olen asunut tässä kerrostalossa vuoden ja alapuolella asuvaa naapuria en ole koskaan nähnyt poistuvan asunnostaan. Enkä ole huomannut että hänen luonaan kävisi koskaan kukaan. Tässä rapussa on vain neljä ovea ja rapun äänet kuuluu jonkin verran, tunnen jo muiden naapureiden tavat ja melkein askelista ja oven kolauksesta tiedän kuka siellä liikkuu. Välillä naapurin kämpästä leijailee vahva viinan haju ja joskus harvoin pihalta huomaa että siellä on valo päällä. Eli kyllä siellä joku asuu. Olen vain huolissani!
Kommentit (40)
Sitä se on kun asuu legotalossa on aikaa kytätä muita ja kuulee joka kolinan ja rapinan,toista on meillä,voin mennä pihalle kuselle ja huutaa Rock halleluja, kukaan ei huuda että turpa kiini.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ainoinaan tuollainen naapuri. Asuin talossa lähes 10 vuotta enkä kertaakaan nähnyt naapuria, ei koskaan poistunut kotoa, ei koskaan käynyt ruokakaupassa, ei koskaan siivonnut, ei koskaan vienyt roskia, ei koskaan näkynyt missään, en tiedä edes minkä näköinen oli.
No niin, tätä juuri ihmettelen. Tämän palstan kirjoittajien mukaan tuo on ihan normaalia? Ei ole terve ihminen jos ei koskaan liiku missään. Henkisesti tai fyysisesti.
Käy soittamassa ovikelloa ja kysy mitä kuuluu tai pyydä vaikka sokeria lainaksi
Mä en edes tiedä, kuka asuu kerrosta alempana
Mä en oo koskaan nähny yhdenkään naapurin kantavan ruokaostoksia kotiin. 13 vuoteen. En kyllä edes stalkkaa,mut eikö kukaan syö ikinä mitään?
Ap sä voisit kekkasta jotain kehittävää ajanvietettä itsellesi.
Miten olis ompeluseurat tai lenkjeily.
Terve sinä et ole.
Poraa lattiaan reikä, ja ujuta sinne naapuriin kyttäyskamera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ainoinaan tuollainen naapuri. Asuin talossa lähes 10 vuotta enkä kertaakaan nähnyt naapuria, ei koskaan poistunut kotoa, ei koskaan käynyt ruokakaupassa, ei koskaan siivonnut, ei koskaan vienyt roskia, ei koskaan näkynyt missään, en tiedä edes minkä näköinen oli.
No niin, tätä juuri ihmettelen. Tämän palstan kirjoittajien mukaan tuo on ihan normaalia? Ei ole terve ihminen jos ei koskaan liiku missään. Henkisesti tai fyysisesti.
Jep. Näkee että ap et ole henkisesti terve koska sinä et koskaan mene mihinkään.
Suomessa on joillakin elämä niin helppoa ja tylsää ettei tosiaan tarvitse lähteä mihinkään. Rahaa on joko yhteiskunnan tukina tai sitten pankkitilillä valtavia määriä ettei tarvitse tehdä mitään.
Molemmissa tapauksissa valtio häviää ja tilanne on kestämätön.
Mulla on yskivä naapuri, joka ei voi olla kotonaan salaa. Paljastuisi heti, jos lähtisi pois.
Yskii siis koko ajan. Yököttävä ukko perheineen.
Ole onnellinen, että pysyy sisällä ja hiljaa.
Täällä säiden lämmettyä taas pultsarit ja sekakäyttäjät ovat pihalla huutamassa v*ttua ja arvostelemassa ihmisiä heidän virheestään. Omituista sakkia. Ovat kaiken aikansa aamusta alkaen joko kännissä, pilvessä tai sekä että. Silti riittää pahan puhumista muista ihmisistä vaikka itse on se suurin häirikkö.
Ei riitä, että ne jotka ovat kirjoilla. Yhdessä kämpässä voi olla melkoinen kööri näitä söpöliinejä.
No. Meillä on nyt Suomessa tavoitteena, ettei kukaan ole asunnoton. Hyvähän se on ministereiden sellanen tavoite laittaa, kun itse asuu jossain omakotitalossa hyvällä alueella.
En minäkään koskaan käy kuin parvekkeella jos haluan raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan nähnyt poistuvan ei tarkoita ettei olisi poistunut. Miksi stalkkaat ?
Näin. Eli jos jatkuvasti stalkkaa, niin pakko olla myös itse jatkuvasti kotona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et itsekään poistu kotoa jos pystyt valvomaan naapurin liikkeitä 24/7.
Poistun, mutta olen vuorotyössä eli hyvin vaihtelevina aikoina kotona.
Toinenko ei voi olla vuorotöissä?
En kyttäile mutta viiteen vuoteen olen kaksi kertaa nähnyt yhtä naapurini. Käy keikkatöissä ja on kotona milloin sattuu, ei koskaan käy yhtiökokouksissa eikä muissa. Puhelias oli kun tavattiin ulkona.
Käy soittamassa ovikelloa. Esittele itsesi naapuriksi ja kerro huoledi. Saatat yllättyä, päästä auttamaan, saada ystävän.
Miten on mahdollista, että tiedät naapurisi menot?
Monella ihmisillä ei ole tarve käydä missään..
Naapurin omakotitalossa asuu n. 50 vuotias. Mies joka ei tiettävästi käy töissä eikä juuri käy koskaan talonsa ulkopuolella..nurmikko on leikattu ja piipusta nousee savu..