Miten on mahdollista ettei naapuri koskaan käy ulkona
Olen asunut tässä kerrostalossa vuoden ja alapuolella asuvaa naapuria en ole koskaan nähnyt poistuvan asunnostaan. Enkä ole huomannut että hänen luonaan kävisi koskaan kukaan. Tässä rapussa on vain neljä ovea ja rapun äänet kuuluu jonkin verran, tunnen jo muiden naapureiden tavat ja melkein askelista ja oven kolauksesta tiedän kuka siellä liikkuu. Välillä naapurin kämpästä leijailee vahva viinan haju ja joskus harvoin pihalta huomaa että siellä on valo päällä. Eli kyllä siellä joku asuu. Olen vain huolissani!
Kommentit (40)
Et ole koskaan nähnyt poistuvan ei tarkoita ettei olisi poistunut. Miksi stalkkaat ?
Sinä mitään aidosti huolissasi ole. Kunhan tykkäät kytätä ja arvostella.
Ilmeisesti et itsekään poistu kotoa jos pystyt valvomaan naapurin liikkeitä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Et ole koskaan nähnyt poistuvan ei tarkoita ettei olisi poistunut. Miksi stalkkaat ?
Olen oikeasti vähän huolissani koska vaikuttaa siltä että naapuri on alkoholisti. Eikö saisi olla? Sitten välillä iltapäivälehdissä valitetaan kun joku löytyy muumioituneena kotoaan eikä kukaan välittänyt..
Leijailee viinan haju 🤣 Tuossa viimeistään meni pieleen.
Et vissiin poistu itsekään, kun noin ehdit stalkkaamaan..
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et itsekään poistu kotoa jos pystyt valvomaan naapurin liikkeitä 24/7.
Poistun, mutta olen vuorotyössä eli hyvin vaihtelevina aikoina kotona.
"Olen vain huolissani, siksi kyttään muita" :D
Sori ap, mutta sinä olet se josta on syytä tehdä huoli-ilmoitus. Hanki oikeasti ihan oma elämä ja lakkaa kyttäämästä muiden tekemisiä.
Vaikka trollihan tämä toki vain on, mutta silti. Jos pää on noin täynnä pimeitä ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Leijailee viinan haju 🤣 Tuossa viimeistään meni pieleen.
Totta se on ikävä kyllä.
Miten on mahdollista että et ole vuoteen poistunut ikkunan luota? Itse asun rivitalossa juuri autokatoksen lähellä, keittiön ikkunasta näköyhteys autoihin enkä joka viikko näe naapureita. Huomaan kyllä ulkona että autoja on välillä katoksessa ja välillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti vähän huolissani koska vaikuttaa siltä että naapuri on alkoholisti. Eikö saisi olla? Sitten välillä iltapäivälehdissä valitetaan kun joku löytyy muumioituneena kotoaan eikä kukaan välittänyt..
Anna ihmisen ryypätä jos haluaa, ei ole sinun asiasi puuttua aikuisen ihmisen juomiseen. Muuta Pohjois-Koreaan korttelipoliisiksi, sopisit hyvin sinne.
Katsokaa tosiaan ettette ole sitten päivittelemässä seuraavan muumiolöydön tullessa miten kukaan ei huomannut mitään!
Nyt on kyllä jollain liikaa aikaa. Tuskin oot kokoajan kyyläämässä? Eiköhän se naapuri olisi jo kuollut jos ei mistään saisi esim. ruokaa.
Eli siis sinäkin olet sisällä 24/7 kun tiedät niin tarkasti ettei naapuri mene mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista että et ole vuoteen poistunut ikkunan luota? Itse asun rivitalossa juuri autokatoksen lähellä, keittiön ikkunasta näköyhteys autoihin enkä joka viikko näe naapureita. Huomaan kyllä ulkona että autoja on välillä katoksessa ja välillä ei.
En ole nähnyt tätä naapuria yhtäkään kertaa. Eikä hänellä ole autoa ainakaan tässä pihassa.
Mun naapurissa on komeroitunut mies. Niin olen päätynyt. Siihen voi törmätä, jos lähtee tosi aikaisin aamulla ennenku ihmiset herää. Komeroitunut vie roskat silloin, juuri ennen nukkumaanmenoa.
Hohhoijaa... taas tämä väsynyt provo.
Siellä se keittelee kotikutoista juomaa. Ei tarvetta lähteä minnekään.