Syön antibioottikuuria, mitä pitää ottaa huomioon?
Influenssa, pitkään jatkunut kuumeilu ja mykoplasman mahdollisuus.
Syön antibioottikuuria. Määrännyt lääkäri ei maininnut mitään aiheesta erikseen.
Kun meni apteekkiin hakemaan kuuria, apteekin täti kyseli että onko jo precosaa, vai sopiiko paremmin joku muu. Ja suositteli happamia ruokia ja jutteli limakalvomuutoksista.
Että valkovuoto voi lisääntyä ja tulla hiivatulehdus.
Ja että suoliston tasapainon tasaantuminen voi kestää vuoden.
Mikä säteilymyrkky antibiootti oikein on, ja jos on, miksi lääkäri ei mainnnut mitään?
Kommentit (24)
Antibiootin tai penisilliinin kanssa yleensä otetaan maitohappobakteerit. Mutta jos on vatsalle sopimaton lajike sekin voi sekoittaa vatsaa. Pitäisi olla joku omaan vatsaan sopiva. Niitä on vahvaa ja ei vahvaa. Sitten on ab-piimä tai actimel, mutten tiedä riittääkö se.
Kannattaa ottaa huomioon lääkemääräyksen annosteluohje.
Lue käyttöohjeet ja haittavaikutustiedot. Maitohappobakteerit on höpöhöpöä. Itse olen kerran saanut hiivatulehduksen ja kerran melkoisen iho-oireilun antibiooteista.
Maitohappobakteerit heikentävät antibiootin tehoa, joten Precosa on parempi.
Joo ja se että syö se kuuri loppuun vaikka tuntuisi että olet jo niin sanotusti terve.
Vierailija kirjoitti:
Maitohappobakteerit heikentävät antibiootin tehoa, joten Precosa on parempi.
Joo joo ja pirtu nousee paremmin nuppiin kuin kossu joten se on henkilökohtaista se lääkityskin.
Antibiootti jos se on oikeaa eikä piraattia niin se vetää veltoksi koska on kova lääke TULEHDUKSEEN . Sen kuuluu antaa imeytyä rauhassa. Ei maitoa ei mitään muuta. Vitamiinia saa ottaa. Antibiootti on oikein hyvä lääke parasiitteihin. Lapamatoihin on oma lääke.
Joo antibiootin otto sinällään on hanskassa.
Lähinnä mietin sitä että miksi lääkäri ei maininnut mitään mutta apteekissa melkein loitsuja luotiin päälle että selviäisin siitä.
Puhuttiinko apteekissa höpöjä, vai eikö lääkäriä kiinnostanut sivuvaikutukset
Ap
Mulle hammaslääkäri suositteli maitohappobakteereita. Ei niistä varmaan haittaakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin sitä että miksi lääkäri ei maininnut mitään mutta apteekissa melkein loitsuja luotiin päälle että selviäisin siitä.
Ap
Lääkäri oletti että osaat lukea lääkepakkauksen sisällä olevan lapun jossa mainitaan sivuvaikutukset ym. ja olisit tietty voinut kysyä lääkäriltä kun siellä kerran kävit.
Ainakin se kannattaa ottaa huomioon oletko allerginen sille antiobiootille.
Olen monta antibioottikuuria syönyt elämäni aikana eikä suolisto ole siitä alkanut oireilemaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lääkäri on lääkeyhtiöiden käsikassara. Ainakin nämä tk ja sairaalalääkärit valtaosin. Funktionaaliset ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Lue käyttöohjeet ja haittavaikutustiedot. Maitohappobakteerit on höpöhöpöä. Itse olen kerran saanut hiivatulehduksen ja kerran melkoisen iho-oireilun antibiooteista.
Höpö on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Ja se kuuri syödään loppuun ei jätetä kesken. Kyllä antibiootin kanssa maitohappobakteerikuuri, pari tuntia niiden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jotkut vatsahappobakteerien myynti antibiootin yhteydessä on pelkkää apteekin katteen kohentamista. Ei ole ollut merkitystä otanko vai en.
Jotkut saa antibiooteista ripulin, siksi ystävällisesti tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Iho-oire voi tarkoittaa sitä että lääke ei sinulle sovi, aivan kuten joillekin penisilliini. Toisella kerralla oireet voivat olla hyvinkin vakavat.
Mun mielestä jotkut vatsahappobakteerien myynti antibiootin yhteydessä on pelkkää apteekin katteen kohentamista. Ei ole ollut merkitystä otanko vai en.