Hemputti. Ostin OMO pyykinpesuJAUHETTA ja se purkki ja jauhe tuoksuu ihanalle
Mutta kun pesin sillä vaatteet niin ne ei haisseet miltään. Ainakaan märkinä. Voi itku! Mistä tämä johtuu? Oliko liian lyhyt ohjelma, laitoinko liian vähän sitä jauhetta? Yleensä käytän nestemäistä. Olen jo ties miten pitkään yrittänyt etsiä ihanan tuoksuista pesuainetta tai huuhteluainetta jonka kerran haistoin tuttavan vaatteissa, mutta en vaan ole löytänyt.
Kommentit (23)
Omo sensitive on hajusteeton. Osta sitä.
Vierailija kirjoitti:
En halua! Kun sen pitää nimenomaan olla hajustettua, miten et tajunnut? -ap
Omo tuoksuu hyvälle, vaatteessakin pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua! Kun sen pitää nimenomaan olla hajustettua, miten et tajunnut? -ap
Kuka tässä ei tajua...
Ihme nillittäjiä nämä joiden mielestä mikään ei saa tuoksua miltään. Iät ajat on käytetty hajusteita ja ihminen saa mielihyvää hyvästä tuoksusta. Ei tarvitse läträtä millään karsealla mummohajuvedellä mutta on niitä ihaniakin tuoksuja ja monet pyykinpesuaineet tuoksuu todella ihanalle.
Hajuaisti on ihmisellä ihan siitäkin syystä että haastetaan savu, vaarallinen pakokaasu yms paha, esim home. Ja että maistetaan makuja. Ja saadaan mielihyvää ihanasta tuoksusta ja ihanasta mausta. Nämä jotka ei siedä muka mitään tuoksuja ei varmaan pysty syömään edes mitään mausteisempaa ruokaa. Ihme vauvaneniä.
Tuoksuuko ne Serton pyykkietikat miltään? Esim se karkkipäivä, jääkö mitään kunnon tuoksua vaatteesee
Aiotko jättää tyhjän purkin muistoksi ja impata sitä. Eikö aromaterapiaan käy huulivoiteet, eteerisen öljyt tai muut mitä löytyy.
Siinä on hyvä hinta saatu savelle,.
Vierailija kirjoitti:
Joo nuo lemuavat ovat karseita.
Joo mutta kun se ei lemua yhtään miltään siinä vaatteessa! Oisin halunnut että lemuais! Mitä tein väärin?-ap
Ihan varmasti haisee. Olet vain impannut hajua reseptorit tukkoon nyt.
Muut haistaa, sinä et välttämättä
Oon raskaana ja haluaisin vain syödä pyykkipulveria kokoajan. Tää keskustelun lukeminen aiheutti tuskaisan olon. Myös hiekkaa ja multaa haluaisin syödä.
Vierailija kirjoitti:
Oon raskaana ja haluaisin vain syödä pyykkipulveria kokoajan. Tää keskustelun lukeminen aiheutti tuskaisan olon. Myös hiekkaa ja multaa haluaisin syödä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣 No syö.
Kannattaa hankkia kirpputorilta vaatteita, jotka jo edellinen omistaja on pessyt omolla tai bio luvililla, niin saa ilmaiseksi ihanan tuoksun kaupan päälle! Tunnistan pöydät jo kaukaa hajusta. Siinä säästää itekin, kun ylläpitoon riittää pienempi pesuainemäärä
Vierailija kirjoitti:
On kai sulla joku hivenainepuutos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kai sulla joku hivenainepuutos...
Vakavasta raudanpuutoksesta kärsivät himoitsevat esim. multaa, savea, pahvia ja puhdistusaineita.
Onko neuvoja antaa?