Aina kun olen ollut ihmisten seurassa ja tulen kotiin, niin haluan kuolla. Kenellekään muulla?
Vaikka olen ystävien seurassa tai ihan missä vain, niin olo on kun pääsen kotiin, etten kuulu tähän maailmaan ja haluan kuolla.
Onko kenelläkään muulla tällaista?
Kommentit (85)
Samoja tuntemuksia löytyy täältäkin suunnalta, tosin ei nykyään enää niin kuolettavasti. Munkin elämän matkalaukussa on myöskin ysärilapsuus, traumoja, dissosiaatiota, ainainen ulkopuolisuuden tunne, perustavanlaatuista syyllisyyttä ja häpeää, herkkyyttä, empatiaa ja älliäkin. Diagnoosejakin on tullut kerättyä elon mittaan kunnioitettava liuta ja niistä lueteltakoon ketjussakin mainittu epävakaa persoonallisuushäiriö, eriasteinen masennus, paniikkihäiriö, pakko-oireinen häiriö ja kehonkuvan häiriö. Tokipa se Myers-Briggsin persoonallisuustyyppikin on juurikin se INFJ.
Olen ollut jos jonkinmoisessa hoidossa ja itseni hoitelu onkin käynyt työstä. Kaikkien polkujen myötä olen huomannut nyt kolmekymppisenä mielenmaisemien pikkuhiljaa alkaneen rauhoittua. En yhäkään tiedä tarkalleen mihin mun tie vie, mutta matkaaminen tuntuu yhä kevyemmältä - ehkä siksi, että viitsin kantaa paskaa mukanani aina vain vähemmän. Ikä kokemuksineen tekee varmasti tehtäviään tuossa ja lääkityskin löytyy, mutta tunnesäätelytaitojen tankkaus on lisäksi ollut mulla yksi merkittävä tekijä tämän kehityksen vauhdittamiseksi.
Oppia siis ikä kaikki ja ei olla yksin täällä, vaikka jokaisella onkin se oma reitti (:
En olisi halunnut elää ihmisenä ja olla missään tekemisissä ihmisten kanssa.
Masentavin eläinlaji tällä planeetalla.
Kotona minun elämäni vasta alkaa. Saan olla omine ajatuksineni ja tehdä mitä haluan. Jos en halua tehdä ruokaa syön voileipää. Jos en halua lukea niin lepään. Koti on rauhoitettu voimien keräämiseen.
Kuolema ei ole tule siitä, että joutuu jättämään kaverit sinä iltana. Elämä herää minussa kun tulen kotiin.
On niin helppo elää kotona.
No enpä ole tuollaista oloa kokenut, vaikka olen tällainen introvertti, joskus ihmiset väsyttää mutta se johtuu omasta hermostostani, en syytä siitä muita ihmisiä. Lähtisin kyllä etsimään tietoa miksi tunnet että haluat kohtaamisten jälkeen kuolla. Eihän tuo ole missään tapauksessa terve ajatus.