Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin edelliset säädöt. Onko muita, joita ahdistaa?

Vierailija
10.03.2025 |

Onko muita, joita ahdistaa kumppanin lukuisat edelliset seksisuhteet? Sain äskettäin tietää, että luku alkaa sadalla ja kieltämättä järkytyin. Alkuun yllätyin ja järkytys tuli jälkijunassa. Miten olette päässeet omasta ahdistuksestanne eroon? Vai oletteko? Ärsyttää se, että tämä vaivaa. En olisi uskonu, että tällaisella voisi olla näin suurta merkitystä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tiedät, onko asia sinulle ok.

Vierailija
2/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin se voi olla ns. punainen lippu. 

Kyllä mä alkaisin ehkä miettimään, että olenkohan vain uusi sulka hattuun, ja mitä mä teen tolla tiedolla. Kertoiko hän asian itse jotenkin rehvastellen, vai puhuitteko menneistä kokemuksista avoimesti ja hän oli vain rehellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei pidä kysyä, mitä ei halua tietää. En oo koskaan yhdeltäkään kumppanilta (4 kpl, ikää nyt li 50v) kysynyt moista tietoa. Miät ihmettä minä silla tiedolla edes teen? Mitä se muuttaa?

Vierailija
4/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huolit muiden jämiä?

Vierailija
5/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan sinutkin ääliön on huolinut, vai onko?

Vierailija
6/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän yököttää, kun miettii, montako sataa kalua siellä naisen suussa on uinut...

Vierailija
7/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa miehen menneisyys.

Vierailija
8/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kiinnostanut enemmän tulevaisuus kuin menneisyys.

Vierailija
9/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin herkkä asia. Jotkut löytää omia, jotkut joutuu tyytymään muiden käyttämiin.

Vierailija
10/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on oma historiansa takana päin, se pitää joko hyväksyä tai....jos jokin asia ahdistaa, niin silloin ei kannata seurustella ollenkaan. Enkä kyllä itseasiassa ymmärrä, että miksi jonkun pitää leveillä seksikumppaneillaan, ne ovat kumminkin aika henk.koht asia.

Vierailija
11/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ahdistaa jo se, että niitä on yli 10, jos alkaisi sadalla, en pystyisi olemaan sellaisen kanssa.

Vierailija
12/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei pidä kysyä, mitä ei halua tietää. En oo koskaan yhdeltäkään kumppanilta (4 kpl, ikää nyt li 50v) kysynyt moista tietoa. Miät ihmettä minä silla tiedolla edes teen? Mitä se muuttaa?

Tilastot kertoo että mitä enemmän jollain on ollut kumppaneita, niin sitä helpommin kumppania vaihtaa. Loogista sinänsä. Eli tuon pohjalta voi pelätä menettämistä, jos haluaa siihen palstalla suosittuun tilastoperusteluun ja -pelkoon lähteä.

Vierailija
13/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo viittaa sarjasaalistukseen. Itseä kyllä haittaisi.

Vierailija
14/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sua ahdistaa asia ja sun täytyy päättää tuo juttu tai sitten annat olla menneisyyden sinä kuin se on. Hän on nyt sun mies. Oisko terapia?

Vierailija
15/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikin herkkä asia. Jotkut löytää omia, jotkut joutuu tyytymään muiden käyttämiin.

Jossakin elämän vaiheessa jokainen ihminen on jonkin muun käyttämä. Sitä sanotaan elämäksi.

Vierailija
16/16 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä ei ahdistaisi, jos kumppanini kykenisi avautumaan seksin aikana tunnetasolla ja myös nauttisi tällaisesta seksistä. Joskus suuri määrä entisiä partnereita kertoo siitä, että henkilöä inspiroi seksissä lähinnä uutuudenviehätys ja tunneyhteys ei ole mitenkään tärkeä osa hänen seksuaalista kokemusmaailmaansa. Sellaisen ihmisen kanssa minä en sovi yhteen, joten jättäisin väliin. En kuitenkaan pelkästä kumppanien lukumäärästä vedä tällaista johtopäätöstä vaan keskustelen seksistä sen verran että saan realistisen käsityksen asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi