Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyörävarkaat

Vierailija
10.03.2025 |

Voiko myynnissä olla rehellinen pyörä , jos siitä puuttuu lukko kokonaan ja ei mitään papereita. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä korjaamo myy pyöriä käytettyjä missä ei lainkaan lukkoa. Hintaan 80€-150€ maksaako edes veroja. 

Vierailija
2/5 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ja keskusteluryhmän teeman mukaisesti pyörä(ä) on aivan varmasti nussittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellainen riski, että pyörä katoaa. Minä olen ottanut oman pyöräni, vaikka siinä oli vieras lukko. MInulta varastettiin Tammelasta 7-vaihteinen pyörä, vaikka oli vaijerilukolla kiinni. Kesä meni lainapyörillä, kun ei ollut vakuutuksia. Sitten näin Pyynikintorilla elokuun alussa minun pyöräni. Oli vaijerilla lukittu telineeseen.

Soitin veljelle, että tulee rautasahan kanssa. Se tuli akkurälläkän kanssa ja raps, vaijeri poikki ja lähdin ajelemaan pyörälläni, onnellisena siitä että sain sen takaisin. Sen jälkeen oli syksyllä kahdella ketjulla kiinni. Saas nähdä kun kohta otan sen taas käyttöön, säilyykö kauan minulla... Minulla on kuitenkin paperit, runkonumeroa ja takuulappuja myöten, ko. pyörään. Minä en kysele, otan omani, jos kadulla tulee vastaan.

Vierailija
4/5 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ap stondiksen varkaista vai fillarista, kun tulit tänne seksipalstalle kirjoittelemaan.

Vierailija
5/5 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ja keskusteluryhmän teeman mukaisesti pyörä(ä) on aivan varmasti nussittu.

Tämä laajentaa tuhatkertaisesti asioita joita voi nussia, mutta samanaikaisesti voi hämärtää mitä oikeasti tarkoitetaan. Esim. jos joku nussii tekopimperon/tekopimperoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan