Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pettäjä paljastetaan???

Vierailija
10.06.2023 |

Tiedän kaverin puolison pettävän häntä mutta en voi suoraan sitä kertoa. Mitä muita keinoja olisi saada se hänen tietoonsa??????

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit vedenpitävä todisteen ja näytät kaverillesi

Vierailija
2/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein aikoinaan anonyymin sähköpostin ja laitoin sitä kautta puolisolle tiedon asiasta. Kerroin missä, milloin ja millä verukkeella akkansa oli naapuriaan nussinut. Tiesin tämän, koska kyseinen naikkonen hölötti asiastaan yhteisille tuttaville ja ne keskustelivat asiasta kerran keskenään luullen, että en ollut hereillä.

Mies otti eron, naapurikin lakkasi tätä naista panemasta ja tää joutui muuttamaan johonkin kuppaiseen kaupungin vuokrakämppään ja lapset jäi isän kanssa asumaan hienoon, vasta rakennettuun omakotitaloon.

Kukaan ei koskaan saanut tietää, kuka miehelle asiasta kertoi, koska minua ei voitu mitenkään yhdistää koko naiseen. Tämä pettäjä ei myöskään koskaan tietääkseni epäillyt näitä yhteisiä tuttaviamme, eli ilmeisesti hän oli asioistaan hölöttänyt myös muualla.

Mission completed.

Vierailija
4/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön viesti. Osa ei vaan usko sitä. Itse sanoisin suoraan jos se kumppani ei ole Yön Kostaja.

Vierailija
5/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narauttaja kirjoitti:

Mä tein aikoinaan anonyymin sähköpostin ja laitoin sitä kautta puolisolle tiedon asiasta. Kerroin missä, milloin ja millä verukkeella akkansa oli naapuriaan nussinut. Tiesin tämän, koska kyseinen naikkonen hölötti asiastaan yhteisille tuttaville ja ne keskustelivat asiasta kerran keskenään luullen, että en ollut hereillä.

Mies otti eron, naapurikin lakkasi tätä naista panemasta ja tää joutui muuttamaan johonkin kuppaiseen kaupungin vuokrakämppään ja lapset jäi isän kanssa asumaan hienoon, vasta rakennettuun omakotitaloon.

Kukaan ei koskaan saanut tietää, kuka miehelle asiasta kertoi, koska minua ei voitu mitenkään yhdistää koko naiseen. Tämä pettäjä ei myöskään koskaan tietääkseni epäillyt näitä yhteisiä tuttaviamme, eli ilmeisesti hän oli asioistaan hölöttänyt myös muualla.

Mission completed.

Haiskahtaa enemmän kateudelta kuin korkealta moraalilta.

Vierailija
6/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yllättyä, joillakin on sopimus käydä muitakin paikkoja tutkimassa. Tiedän kaksi tällaista pariskuntaa eikä päälle päin uskoisi. Matalalla profiililla painaltavat.

Vierailija
7/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä uskoo jos teille tulee nimetön viesti, jossa kerrotaan että puolisonne pettää? Aika huteralla pohjalla on syytökset, etenkin kun tietää millaisia seko.päitä nykymaailmassa on.

Vierailija
8/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole vapaa suhde. En haluaisi tietää koko asiaa, kuulin siitä vahingossa. Molemmat ovat ystäviäni eikä kumpikaan tiedä että tiedän. Teen väärin kun olen hiljaa mutta en vaan voi sanoa mitään. Molemmille olisi paras kun asia tulisi tietoon, koska kumpikin on miettinyt eroa pitkään. Auttakaa mitä teen!

Vierailija
9/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei ole vapaa suhde. En haluaisi tietää koko asiaa, kuulin siitä vahingossa. Molemmat ovat ystäviäni eikä kumpikaan tiedä että tiedän. Teen väärin kun olen hiljaa mutta en vaan voi sanoa mitään. Molemmille olisi paras kun asia tulisi tietoon, koska kumpikin on miettinyt eroa pitkään. Auttakaa mitä teen!

Puhu sille pettäjälle kun kerran ystävä olet hänenkin kanssaan ja sano että joko hän tai sinä kerrotte asian toiselle osapuolelle. Jos pettäjällä on yhtään inhimillisyyttä hän kertoo itse tekosensa...

Vierailija
10/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan anonyymia viestiä. Itse en menisi suoraan sanomaan, siitä voi tulla isompi soppa.

Vierailija
11/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä komppaan anonyymia viestiä. Itse en menisi suoraan sanomaan, siitä voi tulla isompi soppa.

Toivotaan siis, että joskus saat sellaisen. Puolisosi selittää mustan valkoiseksi eli et voi tietää, onko hän pettänyt vai ei, mutta koskaan enää et myöskään voi olla onnellinen hänen kanssaan.

Sitä odotellessa ;-)

Vierailija
12/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan siis, että joskus saat sellaisen. Puolisosi selittää mustan valkoiseksi eli et voi tietää, onko hän pettänyt vai ei, mutta koskaan enää et myöskään voi olla onnellinen hänen kanssaan.

Sitä odotellessa ;-)

Jos ei ole onnellinen kumppaninsa kanssa niin sitten erotaan. Luottamus on todella isona asiana suhteessa. Ilman sitä ei ole suhdetta.

Vierailija
13/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa ;-)

Jos ei ole onnellinen kumppaninsa kanssa niin sitten erotaan. Luottamus on todella isona asiana suhteessa. Ilman sitä ei ole suhdetta.

Precis. Jos ei luota eikä ole onnellinen, ei suhteessa kannata olla.

Ulkopuolisia ei tarvita puuttumaan asiaan.

Vierailija
14/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pitkään petettynä voi ymmärtää näitä ei saa kertoa - viestejä. Totta hel####ssä olisin halunnut tietää. Minulla meni ohi ikävuodet 28-40, täysin hukkaan, kun kukaan ei kertonut. Elin pelkkää valhetta.

Totuus - jonka sain sitten itse selville - rikkoi useita ystävyyssuhteita, koska tiesivät mutta eivät kertoneet. Ystävältä asian pimittäminen on lähes yhtä paha, kuin se pettäminen.

Vierailija
15/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit yllättyä, joillakin on sopimus käydä muitakin paikkoja tutkimassa. Tiedän kaksi tällaista pariskuntaa eikä päälle päin uskoisi. Matalalla profiililla painaltavat.

Tämä ei kuitenkaan saa tarkoittaa että sinkkuja käydään hyväksikäyttämässä. Pelisäännöt ja asiat pitää olla selvillä kaikille, jo aluksi. Nuori ihminen ei silti ehkä osaa varoa, vaikka kertoisi että on varattu, jos ehtii ihastua. Pitäisi tiedostaa ennen kuin katastrofi on tullut.

Vierailija
16/20 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se. Pääasia taitaa olla, ettei se vastakkaisen sukupuolen edustaja laita sinuun välejä poikki. Yleensä se on se samaa sukupuolta edustava, joka suuttuu siitä.

Vierailija
17/20 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole edes itse nähnyt pettämistä vaan kuullut pelkän juorun asiasta? Tosi totuudenmukaisella pohjalla on anonyymi viestisi. Tuossa tilanteessa kerrot kaverille puolivakavissaan, että tiedätkö mitä kuulin kylillä puhuttava kumppanistasi? Kaveri tekee sitten mitä tekee.

Vierailija
18/20 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole edes itse nähnyt pettämistä vaan kuullut pelkän juorun asiasta? Tosi totuudenmukaisella pohjalla on anonyymi viestisi. Tuossa tilanteessa kerrot kaverille puolivakavissaan, että tiedätkö mitä kuulin kylillä puhuttava kumppanistasi? Kaveri tekee sitten mitä tekee.

Aika harvoin kukaan kolmas osapuoli varsinaisesti näkee sitä pettämistä, suljettujen ovien takana se tapahtuu. Kumma kyllä, joidenkin ihmisten pettämisestä puhutaan ja toisten ei. Johtuisiko siitä, että toiset eivät petä?

Jotkut "juorut" ovat hyvinkin yksityiskohtaisia ja uskottavia. Voihan sitä juorua referoida siltä osin, että petetyllä on mahdollisuus tarkistaa ajat, henkilöt ja paikat.

Vierailija
19/20 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin kukaan kolmas osapuoli varsinaisesti näkee sitä pettämistä, suljettujen ovien takana se tapahtuu. Kumma kyllä, joidenkin ihmisten pettämisestä puhutaan ja toisten ei. Johtuisiko siitä, että toiset eivät petä?

Jotkut "juorut" ovat hyvinkin yksityiskohtaisia ja uskottavia. Voihan sitä juorua referoida siltä osin, että petetyllä on mahdollisuus tarkistaa ajat, henkilöt ja paikat.

Eli uskot, jos joku sepittää tarkan kuvauksen kumppanisi pettämisestä?

Vierailija
20/20 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin eilen lupauksista huolimatta ja ostin kaksi Geisha-suklaalevyä. Käytäne ne syntisen nopeasti loppuun va<ikka Fazer on huononmtanut laatua.