Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän muiden mielestä muka hygienista ja edes "seksikästä" olla karvattomana?

Vierailija
10.03.2025 |

Kokeilin sitä ja nyt kokoajan alapäässä inhottava nihkeys, kutina ja heti parin päivän jälkeen alapää on piikikäs. Luomuilla karvoilla alapääni oli pehmeän "tuuhea" :D

Ja minusta jotenkin epäseksikäs olo, tai silleen ei kovin naisellinen. Minusta tuntuu ihanalta kun mies koskettaa kädellä ensin häpykarvoja ja sen jälkeen vasta muuta. Oikeestaan niitä on kiva silitellä itsekin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä se peppuvako on helpointa ajella? En ole koskaan edes kokeillut karvojen poistoa pepusta.

Slaavikyykky kylppärissä suihkun tai saunan yhteydessä ja pientä rapsuttavaa liikettä normaalilla (laadukkaalla) partahöylällä, ei mitään perseenmittaisia vetoja kannata yrittää. Toisen käden sormet siellä mukana tunnustelemassa tulokset ja ohjaamassa höylää. Kyllä sen oppii kun treenaa, vaikka koomisen näköistä suorituksena saattaakin olla.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että koko persevako on nihkeä ja hiessä sen jälkeen. Takalistossa oleva pieni nukkakarvoitus auttaa ilmastoimaan myös hanuria. Tiedän tämän tasan tarkkaan tosiaan omasta kokemusta ja sen sanoo maalaisjärkikin. Myös naisella on perseessä karvoja, ja niin kuuluu ollakin!

N 37

Vierailija
22/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asenne on, että kyseiset karvat on ihan kuvottavan rumia ja epäseksikkäitä niin kannattaa ehkä miettiä omaa seksuaalisuuttaan. Haluatko ehkä ihmisen sijaan nuken ja miksi ihmeessä vihaat luomua vartaloa niin paljon?

Olen siis vastaaja numero #2 enkä vihaa mitään, vaan mun asenne on, että seksikkäintä on se olotila, missä itsensä tuntee seksikkäimmäksi, kuului siihen sitten karvat tai ei. Esimerkiksi itselleni se on ilman karvoja ja vaimolleni karvojen kanssa, ja tällä mennään pääsääntöisesti, mitä nyt silloin tällöin hänen ilokseen annan oman puskani kasvaa.

Mitä mä en ymmärrä, on se että karvat, varsinkin vieraiden, anonyymien ihmisten karvat, joita ei koskaan elämässään tule näkemään, herättää aina niin suuria tunteita. On näitä mitä ihmeellisimpiä teorioita, miksi karvat pitäisi olla, ja sitten on tuota toiseen suuntaan menevää tölvimistä jota tässäkin ketjussa näkyy. Kukaan ei kuitenkaan ole pystynyt selittämään, että miksi jonkun toisen ihmisen karvojen ajelusta pitäisi tehdä suurempi numero kuin vaikka parran tai kainaloiden ajelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä se peppuvako on helpointa ajella? En ole koskaan edes kokeillut karvojen poistoa pepusta.

Vedät vahalla vaan. Tai pyydä Rouvaa vetämä

än.

Vierailija
24/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä se peppuvako on helpointa ajella? En ole koskaan edes kokeillut karvojen poistoa pepusta.

Slaavikyykky kylppärissä suihkun tai saunan yhteydessä ja pientä rapsuttavaa liikettä normaalilla (laadukkaalla) partahöylällä, ei mitään perseenmittaisia vetoja kannata yrittää. Toisen käden sormet siellä mukana tunnustelemassa tulokset ja ohjaamassa höylää. Kyllä sen oppii kun treenaa, vaikka koomisen näköistä suorituksena saattaakin olla.

Ja kokemuksesta voin sanoa, että koko persevako on nihkeä ja hiessä sen jälkeen. Takalistossa oleva pieni nukkakarvoitus auttaa ilmastoimaan myös hanuria. Tiedän tämän tasan tarkkaan tosiaan omasta kokemusta ja sen sanoo maalaisjärkikin. Myös naisella on perseessä karvoja, ja niin kuuluu ollakin!

N 37

No mutta sehän on hyvä että sulla on kokemusta ja tiedät miten omalla kohdallasi voit toimia. Sallitaanko sama mullekin, koska myös mulla on omakohtaista kokemusta perskarvojen ajelusta, kuten kuvittelin tuosta tekstistäni tulevan ilmikin?

Vierailija
25/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vuosiin ajellut, koska aina vähän ajan päästä hirveä kutina ja rumia näppylöitä tuli. Vaikka kävin sokeroinnissa kokeilemassa pari-kolme kertaa muutama vuosi sitten, niin sama lopputulos. Ja tuntui ettei karvoitus yhtään heikentynyt. Mulla on lisäksi hirmu alhainen kipukynnys eli kaikki mikä voi sattua, sattuu ja paljon.

Onneksi miesystäväni tykkää luonnollisesta karvoituksesta. Itse tykkäisin että itsellä olisi paljas alapää, koska silloin kaikki kosketus tuntuisi niin paljon paremmalta. Lisäksi se ongelma, että karvoitukseni on ärsyttävästi "levinnyt" pikkuisen reisillekin... Mutta ei voi nyt oikein mitään. Uikkarit vaan pitää valita tämän mukaan, eli reisille yltävät. 

Vierailija
26/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja aina inhonnut kaikenlasta karvoitusta. Tukkani pidän millin sänkenä, parran ajan säännöllisesti, samoin rinta ja kainalokarvat, alapään pidän posliinina.

Et sitten ole mies minulle. Kalju on hyvä, mutta muut ajelut hyi.

Nam. Mut minulle on. Itse myös pidän itseni karvattomana, paitsi pitkät hiukset, ripset ja kulmakarvat toki. Karvaton mies ihanampi suuseksissä, ja siisti muutenkin eikä mikään juustomuna, joista tältä palstalta olen lukenut, yöh. Ja taitaapa olla, että ovat muutenkin parempia sängyssä, nytkun oikeen mietin...

Vierailija
27/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja aina inhonnut kaikenlasta karvoitusta. Tukkani pidän millin sänkenä, parran ajan säännöllisesti, samoin rinta ja kainalokarvat, alapään pidän posliinina.

Hyvä. Emme taida kumpikaan menettää mitään!

Vierailija
28/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja on.

Vierailija
29/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään, kun miehellä paksut, tummat ja miksei vähän pitkätkin hiukset. Hoidettu musta parransänki ja mustista rinkatvoista olen aina tykännyt. Alapää siisti, mutta ei välttämättä täysin karvaton.

Vierailija
30/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam. Mut minulle on. Itse myös pidän itseni karvattomana, paitsi pitkät hiukset, ripset ja kulmakarvat toki. Karvaton mies ihanampi suuseksissä, ja siisti muutenkin eikä mikään juustomuna, joista tältä palstalta olen lukenut, yöh. Ja taitaapa olla, että ovat muutenkin parempia sängyssä, nytkun oikeen mietin...

Karvamäärä siis tekee ihmisen taitavammaksi tai taitamattomammaksi seksissä. Tyhmempää selitystä tähän asiaan en olekaan kuullut. 

Vierailija
31/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään, kun miehellä paksut, tummat ja miksei vähän pitkätkin hiukset. Hoidettu musta parransänki ja mustista rinkatvoista olen aina tykännyt. Alapää siisti, mutta ei välttämättä täysin karvaton.

* eli mustista ja tuuheista rintakarvoista olen aina tykännyt

32/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0% nuoremmista sukupolvista joille posliini on ollut itsestäänselvyys viimeistään seksi-elämän aloituksen jälkeen joutuu avaamaan näin typerää keskustelua.

Miksi posliini on itsestään selvyys seksielämälle?

Lähdetään vaikka näistä faktoista

1) häpykarvoitus kasvaa kun lapsi muuttuu aikuisemmaksi eli kasvaa seksuaaliseen ikään

2) häpykarvoitus suojaa alapäitä seksissä hankauksilta.

3) pillu on tuhat kertaa herkullisempi ajeltuna.

Lisäisin tähän vielä 4) pillu on hieman likaisena ja tuoksuvana vielä sitäkin herkullisempi.

Vierailija
33/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ei haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi