Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän muiden mielestä muka hygienista ja edes "seksikästä" olla karvattomana?

Vierailija
10.03.2025 |

Kokeilin sitä ja nyt kokoajan alapäässä inhottava nihkeys, kutina ja heti parin päivän jälkeen alapää on piikikäs. Luomuilla karvoilla alapääni oli pehmeän "tuuhea" :D

Ja minusta jotenkin epäseksikäs olo, tai silleen ei kovin naisellinen. Minusta tuntuu ihanalta kun mies koskettaa kädellä ensin häpykarvoja ja sen jälkeen vasta muuta. Oikeestaan niitä on kiva silitellä itsekin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vakipanoni haluaa kaikki karvat ja toinen toivoo alaosan paljaana. On tässä tasapainottelua! Minulle asia on se ja sama. Kukkulaa en ajele pois missään tapauksessa.

Vierailija
2/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kysyttiinkö miehiltä, mutta omasta puolestani voin kuitenkin vastata. Olen muutaman kuukauden taas antanut puskan kasvaa vaimon iloksi, kun hänelle se on joku juttu (vaikkei kyllä sitä silloin millään tavalla sano tai osoita, kun puska kasvaa). Itse kuitenkin tunnen, että ajeltuna (häpykarvat, pallit ja peppuvako) on siistimpi ja hygieenisempi olo. Tykkään myös lookista ja fiiliksestä, ja oma olo yksinkertaisesti on seksikkäämpi paljaana.

Eikös se nyt ole fiksuinta, että tällaisessa asiassa tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, ihan ilman että tarvitsee hakea jonkinlaista vahvistusta omalle mieltymykselleen siitä mitä muut ajattelevat? Jos sitten haluaa tehdä jotain vaikka kumppanin iloksi niin se on vain plussaa, mutta ei mikään velvollisuus. Luulen että itsekin taidan kohta taas sheivata, kun kesää kohti aletaan mennä. Kivasti kutkuttava ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 10v tilastoista selviää että

100% karvaketjuista on keski-ikäisten haisuleiden avaamia ja agendana on yrittää uskotella että 1) "minähän en haise" ja 2) "yksikään normaali ihminen ei voi ajaa luonnollisia ala pää karvoja".

0% nuoremmista sukupolvista joille posliini on ollut itsestäänselvyys viimeistään seksi-elämän aloituksen jälkeen joutuu avaamaan näin typerää keskustelua.

Vierailija
4/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä AP sokerointi muutaman kerran, niin ei kasva enää "piikikkäitä" kovia karvoja vaan karvat ohenevat ja ovat enää ns. haituvia. Itse olen ollut posliini koko seurustelumme ajan, koska mies sanoi heti alkuun, että mikäli haluan suuseksiä niin on oltava posliini, mutta ei ole pakko, sillä hän kyllä pärjää niinkin ettei minulle anneta suuseksiä.

N42

Vierailija
5/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0% nuoremmista sukupolvista joille posliini on ollut itsestäänselvyys viimeistään seksi-elämän aloituksen jälkeen joutuu avaamaan näin typerää keskustelua.

Miksi posliini on itsestään selvyys seksielämälle?

Lähdetään vaikka näistä faktoista

1) häpykarvoitus kasvaa kun lapsi muuttuu aikuisemmaksi eli kasvaa seksuaaliseen ikään

2) häpykarvoitus suojaa alapäitä seksissä hankauksilta.

Vierailija
6/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä AP sokerointi muutaman kerran, niin ei kasva enää "piikikkäitä" kovia karvoja vaan karvat ohenevat ja ovat enää ns. haituvia. Itse olen ollut posliini koko seurustelumme ajan, koska mies sanoi heti alkuun, että mikäli haluan suuseksiä niin on oltava posliini, mutta ei ole pakko, sillä hän kyllä pärjää niinkin ettei minulle anneta suuseksiä.

N42

Ja sinä sitten revit karvat pois koska mies noin sanoo? Millainen mies ei osaa tai halua tyydyttää luonnollista naista?

Vierailija
7/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) häpykarvoitus kasvaa kun lapsi muuttuu aikuisemmaksi eli kasvaa seksuaaliseen ikään

Hyi saatana taas tätä. Pysähdypä nyt hetkeksi miettimään, että missä iässä lapsi, nuori alkaa olla "aikuisemmassa, seksuaalisessa iässä", ja missä iässä kuvittelet että karvat alkaa kasvaa? Toivon tosiaan, että vastauksena ei ole sama ikä molempiin kysymyksiin.

Vierailija
8/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja aina inhonnut kaikenlasta karvoitusta. Tukkani pidän millin sänkenä, parran ajan säännöllisesti, samoin rinta ja kainalokarvat, alapään pidän posliinina.

Vierailija
9/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana taas tätä. Pysähdypä nyt hetkeksi miettimään, että missä iässä lapsi, nuori alkaa olla "aikuisemmassa, seksuaalisessa iässä", ja missä iässä kuvittelet että karvat alkaa kasvaa? Toivon tosiaan, että vastauksena ei ole sama ikä molempiin kysymyksiin.

Riippuu kysytäänkö esim. Afganistanissa vai Suomessa

Vierailija
10/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kysytäänkö esim. Afganistanissa vai Suomessa

Käsittääkseni tässä Suomessa ollaan ja suomeksi keskustellaan, joten mitä vittua se sun Afganistan tähän kuuluu? Mutta jos se sun ajatuksenjuoksusta jotenkin selkeyttää, niin sanotaan sitten ihan selkokielinen vastaus, että kysytään nyt Suomessa tällä kertaa.

Vierailija
11/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei tässä kukaan ole nuoriin sekaantumassa, mutta se ei poista sitä faktaa, että yläasteikäisellä kasvaa karvat ja kiinnostaa seksuaaliset asiat.

Vierailija
12/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kysyttiinkö miehiltä, mutta omasta puolestani voin kuitenkin vastata. Olen muutaman kuukauden taas antanut puskan kasvaa vaimon iloksi, kun hänelle se on joku juttu (vaikkei kyllä sitä silloin millään tavalla sano tai osoita, kun puska kasvaa). Itse kuitenkin tunnen, että ajeltuna (häpykarvat, pallit ja peppuvako) on siistimpi ja hygieenisempi olo. Tykkään myös lookista ja fiiliksestä, ja oma olo yksinkertaisesti on seksikkäämpi paljaana.

Eikös se nyt ole fiksuinta, että tällaisessa asiassa tekee niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, ihan ilman että tarvitsee hakea jonkinlaista vahvistusta omalle mieltymykselleen siitä mitä muut ajattelevat? Jos sitten haluaa tehdä jotain vaikka kumppanin iloksi niin se on vain plussaa, mutta ei mikään velvollisuus. Luulen että itsekin taidan kohta taas sheivata, kun kesää kohti aletaan mennä. Kivasti kutkuttava ajatus.

Miten ja millä se peppuvako on helpointa ajella? En ole koskaan edes kokeillut karvojen poistoa pepusta.

Vierailija
13/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ei tässä kukaan ole nuoriin sekaantumassa, mutta se ei poista sitä faktaa, että yläasteikäisellä kasvaa karvat ja kiinnostaa seksuaaliset asiat.

Joo, ja samaan faktaan kuuluu karvoituksen osalta myös naama-, kainalo- ja vartalokarvoitus. Kaikkia näitä trimmataan ja poistetaan omien mieltymysten mukaan, joten miksi häpykarvoitus olisi jotenkin erityisasemassa suhteessa seksuaalisuuteen ja sen ilmentymiseen?

Vierailija
14/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa.

Miehillä täysin ajeltu molonseutu näyttää irvokkaalta. Myös täysi Bin Laden on mielenvikaisen hommia.

Naisella täysin ajeltu on ihan seksikäs. Samoin karvainen, mutta siistitty on kiva. Täysi puska aikaansaa mielenvika/raivofeministi -vibat. 

Vierailija
15/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa tehdä karvojen suhteen kuten itse haluavat, koska ottavat oman seksuaalisuutensa haltuun ja miesten on karvojensa suhteen tehtävä kuten naiset haluaa.

Vierailija
16/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi posliini on itsestään selvyys seksielämälle?

Lähdetään vaikka näistä faktoista

Nämä samat pedot hokevat täällä päivästä toiseen perustelua jolla uskottelevat että se 12-vuotiashan oli jo laillista riistaa kun sillä kasvoivat jo aikuisen naisen luonnolliset alapää karvat.

Vierailija
17/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brassissa käyn kuukausittain niin pysyy ihanan sileänä alapää pitkään. Kun sänki alkaa taas kasvaa, ei se ole yhtään piikikäs. Sheivaamaan en tule enää koskaan.

Vierailija
18/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja samaan faktaan kuuluu karvoituksen osalta myös naama-, kainalo- ja vartalokarvoitus. Kaikkia näitä trimmataan ja poistetaan omien mieltymysten mukaan, joten miksi häpykarvoitus olisi jotenkin erityisasemassa suhteessa

Jos asenne on, että kyseiset karvat on ihan kuvottavan rumia ja epäseksikkäitä niin kannattaa ehkä miettiä omaa seksuaalisuuttaan. Haluatko ehkä ihmisen sijaan nuken ja miksi ihmeessä vihaat luomua vartaloa niin paljon?

Vierailija
19/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä se peppuvako on helpointa ajella? En ole koskaan edes kokeillut karvojen poistoa pepusta.

Slaavikyykky kylppärissä suihkun tai saunan yhteydessä ja pientä rapsuttavaa liikettä normaalilla (laadukkaalla) partahöylällä, ei mitään perseenmittaisia vetoja kannata yrittää. Toisen käden sormet siellä mukana tunnustelemassa tulokset ja ohjaamassa höylää. Kyllä sen oppii kun treenaa, vaikka koomisen näköistä suorituksena saattaakin olla.

Vierailija
20/33 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mies ja aina inhonnut kaikenlasta karvoitusta. Tukkani pidän millin sänkenä, parran ajan säännöllisesti, samoin rinta ja kainalokarvat, alapään pidän posliinina.

Et sitten ole mies minulle. Kalju on hyvä, mutta muut ajelut hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme