Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?
Kommentit (849)
"Niinhän ne kaikki sanoo."
Ja aina oletetaan, että valehdellaan. Huomaatko kaavan?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tuollainen "minä olen hyvä ja kiltti mies, miksi nämä kaikki 20 naista joita olen treffaillut ovat eri mieltä" on rasittavaa, ärsyttävää ja epäkunnioittavaa naisia kohtaan. Edes r aiskaajat eivät myönnä r aiskaavansa, vaan ylipuhuvat naisen kokemuksen. Jos naiset eivät halua sinua, jätä heidät rauhaan tai laita ainakin volyymia pienemmälle, jos on pakko suoltaa valeita.
Ainoa vale olet sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tiedä mikä sussa mättää? Surkea itsetunto. Et tunne heikkouksiasi tai et suostu näkemään niitä.
Toki heikkouksia on paljonkin, mutta en koe, että olisi mitään sellaista, minkä kanssa ei pärjäisi tai mitä ei saisi kehitettyä.
Kyllähän minäkin omien heikkouksieni kanssa pärjään. Mutta en oleta muiden pärjäävän.
En itsekään oleta, että muut pärjäisivät. Yleensä jos joku minulle huomauttaa jostakin asiasta, pyrin korjaamaan sen mahdollisimman pian. En kuitenkaan edelleen koe, että minulla olisi jotain sellaisia ylitsepääsemättömiä ongelmia, joiden kanssa muut ei pärjäisi.
Ymmärrä: sinun kokemuksesi ongelmistasi ei ole tässä se
Ymmärrä: sinun mielipiteesi tästä ei ole se määräävä tekijä
"Kuulostat luonteettomalta ja lipevältä nöyristelijältä, joka ei ole missään asiassa aito. Kaiken minkä teet, teet saadaksesi vastineeksi jotain. Rakkaus ei toimi niin. Se ei ole laskelmoitua pajatsoa jossa oikein ajoitettu euro tuottaa pillupalkinnon.
Teeskentelysi huomaa ja se käy hermoille. "
Harvinaisen typerä kommentti. Lapsellinen, lipevä - lapsenomainen. Olet lapsi? Vai trolli? Vai ihan vaan tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
"Nuorten naisten ja miesten välinen epätasapaino" = haastattelussa lähes nelikymppinen mies...
No hei, onhan Sannakin nuori nainen?
Vierailija kirjoitti:
"Rakkaudessa on kyse syvemmästä yhteydestä, ei se ole naisille mikään kiva hengailusuhde. Tätä miehet ei tajua. Ei kukaan nainen kaipaa nurkkiinsa jotain ketä-tahansa hyvää läppää heittävää miestä, jolla pysyy vasara kädessä. Niin sillä naisellakin pysyy, ei se ole mikään erityinen wau-taito."
Tämä oli oikeasti hyvä vitsi!
Kyllä se parisuhde on monellakin naiselle kiva hengailusuhde. Ärsyttää se, että aina yleistetään. En minä ole mieheltäni mitään erityistaitoja vaatinut, saati että pitäisi olla syvempi yhteys. Alun perinkin on sovittu v. 1998, kun alettiin seurustella, että yhdessä ollaan niin pitkään kuin on hyvä olla. Vielä ei ole tuntunut siltä, ettei olisi hyvä olla. Hänellä ei pysy vasara kädessä ja minua ei voisi vasaroinut vähempää kiinnostaa. Remontit on ihan teetetty ulkopuolisella. Meillä eletään normaalia arkea, saman katon alla v. 1999 alkaen. Lapset alkaa olla jo isoja, vanhin on aikuinen, keskimmäinen lukiossa ja nuorin yläkoulussa 7. lk.
Vierailija kirjoitti:
"Rakkaudessa on kyse syvemmästä yhteydestä, ei se ole naisille mikään kiva hengailusuhde. Tätä miehet ei tajua. Ei kukaan nainen kaipaa nurkkiinsa jotain ketä-tahansa hyvää läppää heittävää miestä, jolla pysyy vasara kädessä. Niin sillä naisellakin pysyy, ei se ole mikään erityinen wau-taito."
Minä kyllä tajuan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se parisuhde on monellakin naiselle kiva hengailusuhde. Ärsyttää se, että aina yleistetään. En minä ole mieheltäni mitään erityistaitoja vaatinut, saati että pitäisi olla syvempi yhteys. Alun perinkin on sovittu v. 1998, kun alettiin seurustella, että yhdessä ollaan niin pitkään kuin on hyvä olla. Vielä ei ole tuntunut siltä, ettei olisi hyvä olla. Hänellä ei pysy vasara kädessä ja minua ei voisi vasaroinut vähempää kiinnostaa. Remontit on ihan teetetty ulkopuolisella. Meillä eletään normaalia arkea, saman katon alla
No siinähän se vitsi piilee, sulta meni pointti ohi heilahtamalla. U l imiehet täällä aina vinkuvat että naiset kaipaavat miehistä jotain välinearvoa. Eivät kaipaa, vaan yhteyttä ja sitä että on mukava elää yhdessä. Kuten sinulla ja miehelläsi, vaikka hän ei teille taloa rakennakaan omin pikku kätösin.
Itselle, sinkku naiselle, on ainakin iso kynnys muuttaa noin kauas paikkakunnalle jossa ei tunne ketään. Kajaanikin on aika kaukainen paikka muuttaa jos oma elämä tähän asti on ollut etelässä ja haluaisi nähdä läheisiä ihmisiä muutenkin kuin vaan jouluna ja kesälomalla. Vapaapäiviä tarvitsisi myös ainakin kaksi lisää, koska yksi päivä menee jo ajaessa suuntaansa (lentäminen ei vaihtoehto jos koiran kanssa matkustaa ja tarvitsee auton mukaan), plus sen ajan minkä viettää läheisten luona, eli lyhyet viikonloppureissut eivät onnistuisi, varsinkaan jos haluaa muutakin kuin istua autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä tiedä mikä sussa mättää? Surkea itsetunto. Et tunne heikkouksiasi tai et suostu näkemään niitä.
Toki heikkouksia on paljonkin, mutta en koe, että olisi mitään sellaista, minkä kanssa ei pärjäisi tai mitä ei saisi kehitettyä.
Varmasti sinä pärjäät. Mutta kukaan naisistasi ei pärjännyt. Etkö oikeasti ole ikinä miettinyt sitä?
Useimmat eivät siedä mitään nykyään. Vessapaperi "väärin" päin telineessä riittää syyksi eroon. Etkö itse ole tätä vielä huomannut? Teillä ei ole minkäänlaista kärsivällisyyttä. Juuri tuota kärsivällisyyttä vaaditaan sen hyvän suhteen muodostamiseen ja ylläpitoon. Teillä ei sitä ole. Teette siis hyvän suhteen jo lähtökohtaisesti mahdottomaksi. Ihan itse.
Mitä sitten, vaikka olisikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti sinä pärjäät. Mutta kukaan naisistasi ei pärjännyt. Etkö oikeasti ole ikinä miettinyt sitä?
Useimmat eivät siedä mitään nykyään. Vessapaperi "väärin" päin telineessä riittää syyksi eroon. Etkö itse ole tätä vielä huomannut? Teillä ei ole minkäänlaista kärsivällisyyttä. Juuri tuota kärsivällisyyttä vaaditaan sen hyvän suhteen muodostamiseen ja ylläpitoon. Teillä ei sitä ole. Teette siis hyvän suhteen jo lähtökohtaisesti mahdottomaksi. Ihan itse.
Huomautan tähän väliin ettei se akka dumpannut sinua siksi että laitoit vessapaperin väärinpäin telineeseen. :D Toki sinun on helpompi itsellesi niin uskotella, jotta vikaa ei tarvitse etsiä itsestä vaan siitä toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen ja tutkimusten mukaan nainen on totaalinen tuuliviiri ja lakkaamatta miettii eroa, myös hyvistä suhteista. Miten tämmösen kaa kukaan vois tehdä mitään pitkäaikaisempia sitoumuksia kuten lapset tai talo? Keski-iässä viimeistään miehenä sulla on kunnia päästä sen naisen henkiseksi ruoaksi erossa kun nainen ns ryhtyy voimaantumaan. Tutkimusten mukaan miehillä voi käydä tosi huonosti näissä eroissa... naiset sen sijaan porskuttavat iloisesti eteen päin.
Katos kun hyvä suhde tarkoittaa eri ihmisille eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen ja tutkimusten mukaan nainen on totaalinen tuuliviiri ja lakkaamatta miettii eroa, myös hyvistä suhteista. Miten tämmösen kaa kukaan vois tehdä mitään pitkäaikaisempia sitoumuksia kuten lapset tai talo? Keski-iässä viimeistään miehenä sulla on kunnia päästä sen naisen henkiseksi ruoaksi erossa kun nainen ns ryhtyy voimaantumaan. Tutkimusten mukaan miehillä voi käydä tosi huonosti näissä eroissa... naiset sen sijaan porskuttavat iloisesti eteen päin.
Laitatko linkin yhteen tuollaiseen tilastoon tai tutkimukseen, jonka mukaan naiset lakkaamatta miettivät eroa hyvissä parisuhteissa?
Ai et?
Aivan, niin taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on tavallaan ihan hyvä pointti. Kuitenkin kyseenalaistan sitä, miksi aikuisen, itsenäisen ihmisen pitää kotonaan sietää yhtään mitään?
Lapsena joutuu elämään vanhempien mukaan. Hyvässäkin lapsuudessa tulee monesti mieleen, että näin en ainakaan omassa kodissa sitten tee.
Työelämä taas asettaa omat vaatimuksensa ja niihin on sopeuduttava. Koti on rentoutumisen paikka, ja se on liki mahdotonta, jos siellä joku elää aivan eri tavalla kuin itse. En väittele siitä kenen tapa on oikea. Puhun erilaisuudesta. En koe tarvetta sietää erilaisuutta oman kodin seinien sisällä.
Ymmärsin, että Teemu asuu perintötilalla, joten mahdollinen vaimoke tulee kahta kättä heiluttaen ja lähtee kahta kättä heiluttaen, kun mies komentaa poistumaan. Kukaan täyspäinen ei tuohon kuvioon suostu.. ja ne vaatimattomammat naiskuvatukset ei luultavasti Teemulle kelpaa.
Yleisesti... ihmettelen, kuinka kukaan ylipäätäänsä haluaa nykyään parisuhteeseen.
Asuinpaikasta riippumatta yleisin syy parisuhteen ulkopuolelle jäämiseen on liian kovat vaatimukset verrattuna omaan tarjontaan. Etsitään top ten -puolisoa, joka pitää vastapuolta uskomattomana "saaliina". Etsitään älykästä puolisoa, joka pitää tyhmääkin tyhmempää vastapuolta itseään äykkäämpänä. Puolison pitää läpäistä suurennuslinssitason laatuvaatimus, mutta itse vastapuoli reputtaa kaikki mahdolliset tasot.
Taloudellinen tilanne - nykyään useat kokevat ettei asuinkumppani saisi hyötyä parisuhteesta ja edellytetään kulujen puolittamista tulotasosta riippumatta. Tälläkin palstalla on ollut useita aloituksia siitä, mikä on kohtuullinen "puolitettujen asumiskulujen ylittävä lisämaksu", jonka toisen on maksettava kun tämä muuttaa toisen omistamaan asuntoon. Järkyttävintä on ollut lukea, että lapsiperheissäkin mies ja nainen elää yhteistaloudessa eri elintasoa.
Mustasukkaisuus voi olla joistakin alussa kiehtovaa tai jopa välttämätöntä, mutta useimmille tuo on punainen lippu, koska se voi johtaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen. Alkoholin käyttö... Rahan tuhlaus/kitsaus... Ajankäytön tärkeysjärjestys... ja monet muutkin vastaavat seikat voivat toimia punaisena lippuna, jolloin seurustelu loppuu kuin kanan lento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden ihmisten arviot voi olla myös virheellisiä. Olen itsekin joskus arvioinut väärin toisten heikkouksia. Ei voi siis pelkästään laskea muiden mielipiteiden varaan.
Voi helvetti sentään. Ne muut (se yksi muu kerrallaan) päättää, alkaako se sun kanssas suhteeseen vai ei. Ja sanoit jo, että "jostain syystä" sun suhteet ei kestä.
Occamin partaveitsi: Et ole läheskään niin kiva kuin luulet.
Kiitos samoin
-sivusta
"Nyt oli ehkä oudoin vastaus, minkä olen koskaan saanut netissä mihinkään kommenttiini. Olen oikeastaan kaikesta eri mieltä, mitä kirjoitit."
Tuo pelle ei tiedä mistään mitään. Veetuilee kaikille, minkä ehtii. Eikä ymmärrä lukemaansa.
Mä muutin kaupungista maalle miehen perässä. Miksi niin moni luulee, että maalla asutaan purkukuntoisissa röttelöissä vailla mukavuuksia? Ihan tulee vesi, sähkö ja internet sisälle asti kuten kaupungissakin. Samat suoratoistopalvelut toimii. Kauppaa ei ole ihan kulman takana, mutta se on toisaalta hyvä asia. Kauppareissut joutuu suunnittelemaan paremmin, joten hutiostoksia tulee vähemmän, rahaa säästyy.Ihan moderni talo on, tontilla pieni puutarha. Sehän ei ole pakollinen, se on siksi, että mä haluan. Etätyöt onnistuu. Lapsilla on hyvä koulu pyöräilymatkan päässä, tasan nolla s2 oppilasta. Hyviä puolia riittää. Huonona puolena kulttuuririentojen olemattomuus. Mutta, eipä sitä esim teatterissa tullut käytyä yhtään nykyistä useammin kun asuin kaupungissa. Nykyään joutuu näkemään jonkin verran enemmän vaivaa järjestelyihin.
En valitettavasti voi olla kainuulaisen miehen kanssa, koska omassa suvussa on kainuulaisia, jotka ovat ristiin menneet naimisiin ja sen vuoksi minulla on alttius laittaa eteenpäin sairautta, joka ilmenee miehillä. Jo kolmessa sukupolvessa ennen minua on sairastuneita miehiä, joten geenit täytyy sekoittua enemmän.
Onneksi omat vanhempani olivat eri puolilta suomea, joten siksi veljet eivät ole sairastuneet.
Ylimielinen suhtautuminen onkin hyvä tapa parantaa omaa arvoaan. Toivottavasti opetat lapsesikin ylimielisiksi kpäiksi, niin vältymme heidän jälkikasvultaan.