Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?
Kommentit (849)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan.
Hassua muuten, että Helsingissä asuvana saa myös noiden peräkylien naisilta tykkäyksiä deittisovelluksissa. Ei taida olla kauhean haluttuja sikäläiset miehet.Minusta taas tuntuu että naiset tykkäilee mieluiten pienen välimatkan kanssa, koska olisihan se nyt kiusallista jos heti naapurissa olisi joku mies ja siitä menee tykkäilemään.
Minä teen noin turvallisuussyistä. Katkera eksä on nimittäin ihan oikea turvallisuus ja hyvinvointiuhka naiselle ja miehen saa katkeroitumaan jo pakeista, ei tarvitse edes välttämättä kokeilla seurustelua. Tai lähteä treffeillekään, jo perutut treffit riittävät raivoon.
Kokeilin joskus kaverina eksän kanssa olemista ja hän sai humalassa raivarit, koska koki mustasukkaisuutta minua kohtaan. En tee sitä virhettä enää. Jos mies asuisi samalla paikkakunnalla kanssani, saisi vakuutella minua vuoden, ennen kuin edes harkitsisin mitään intiimiä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan.
Ei sitten tämäkään kommentoija jaksanut lukea tuota artikkelia, eikä etenkään katsoa sitä statistiikkaa siinä.
Koko tämä voivottelu miesten kelpaamattomuudesta on aivan täysin turhaa. Kun katsoo sitä tilastoa sukupuolijakaumasta, niin huomaa että KOKO Suomessa, ainoastaan Uudellamaalla on enemmän naisia kuin miehiä ja sielläkin aivan niukasti. Kyse ei siis ole siitä, etteivätkö miehet kelpaisi vaan siitä, että naisia on yksinkertaisesti niin paljon vähemmän, ettei niitä riitä kaikille miehille.
Ainoa ratkaisu asiaan on, että miesten on ruettava hakemaan naisia ulkomailta.
Kunnon sota usein auttaa myös vähäksi aikaa. Tai sitten ne voisivat Kainuun perukoilla kokeilla mieshaaremeita naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat luonteettomalta ja lipevältä nöyristelijältä, joka ei ole missään asiassa aito. Kaiken minkä teet, teet saadaksesi vastineeksi jotain. Rakkaus ei toimi niin. Se ei ole laskelmoitua pajatsoa jossa oikein ajoitettu euro tuottaa pillupalkinnon.
Teeskentelysi huomaa ja se käy hermoille.
Kaikenlaista sitä kuuleekin. Pärjään myös seksittömyyden kanssa ja tiedostan, että sellaisia aikoja voi tulla pitkissä suhteissa. En tarvitse sitä mitenkään palkintona, mutta totta kai se on tärkeä ja olennainen osa parisuhteessa. Nuo aamupalat ja hieronnat mainitsin nyt vain esimerkkinä, koska tykkään ylipäätään palvella muita ihmisiä. Autan monesti ystäviänikin muutoissa ja lastenhoidossakin välillä.
Eri. Jos kaikki elämäsi naiset ovat hetken yhdessäolon jälkeen päättäneet että elävät elämänsä mielummin ilman sinua kuin sinun kanssasi, niin kyllä se kai jostain kielii. Jos sun suhteet ei ole kaatuneet välittömästi, niin kyse on jostain sellaisesta jonka kanssa naiset on aluksi yrittäneet opetella elämään, mutta tajunneet sitten ettei se ole sen arvoista. Ehkä sussa on vähän ressukan vikaa? Ehkä sulla on joitain merkittäviä puutteita elämänhallinnan saralla? Ehkä olet huono sängyssä? Positiivista on kuitenkin se, että ihan mahdollista on vielä joku päivä löytää selainen ihminen, jolle sun puutteesi ei ole deal-breaker. Se vaan vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni jo alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tämänkaltaiset artikkelit. Ihan kuin hyvää elämää ei voisi elää ilman naista. Ja sanon tämän sinkkumiehenä.
Tämä!
Yksikään nainen ei ulise täällä, että voi kauheaa kun on jäänyt sinkuksi.
Nää artikkelit on suoraan sieltä. Ulina-incelit ansaitsee jäädä yksin.
Miehet olettaa että nainen muuttaa sinne missä mies on, mutta kun ei muuta. En muuta minnekkään missä työtilanne on umpisurkea. Jos jonkun työpaikan sattuisikin saamaan, pitäisi aina pelätä että se menee alta ja joutuu työttömäksi ja toista ei saa mitenkään. Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että riskeeraisin oman toimeentuloni. Siinä ei auta mitkään isot tontit ja halvat talot. Olen ollut köyhä ja köyhäksi en enää ala, edes miehen takia. Tai varsinkaan. Miehet voi itse muuttaa naisen perässä. Jättää sen mökin vaikka kesämökiksi ios ei saa myytyä. Nehän on niin halpoja syrjäseudulla, että sama tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet olettaa että nainen muuttaa sinne missä mies on, mutta kun ei muuta. En muuta minnekkään missä työtilanne on umpisurkea. Jos jonkun työpaikan sattuisikin saamaan, pitäisi aina pelätä että se menee alta ja joutuu työttömäksi ja toista ei saa mitenkään. Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että riskeeraisin oman toimeentuloni. Siinä ei auta mitkään isot tontit ja halvat talot. Olen ollut köyhä ja köyhäksi en enää ala, edes miehen takia. Tai varsinkaan. Miehet voi itse muuttaa naisen perässä. Jättää sen mökin vaikka kesämökiksi ios ei saa myytyä. Nehän on niin halpoja syrjäseudulla, että sama tehdä niin.
Näinpä. Mitä ihmettä mä tekisin jossain Itä-Suomen periferiassa? Joo, asuminen on täällä kalliimpaa, mutta en tarvitse autoa. Lenkkeilymmaastot on ihan mahtavat ja hyvin hoidetut. Pääsen keskelle metsää 15 min kävelyllä. Kaikki palvelut on lähellä. Synnyin ja kasvoin maalla. Ei kiinnosta yhtään ne hirvikärpästen ja hyttysten kansoittamat pusikot, jossa minnekään ei pääse ilman autoa.
Aloituksen otsikko toistaa sitä tälläkin palstalla näkyvää asennetta, että miehet tietävät paremmin kuin naiset itse, millainen mies naisille sopisi. Että on se ihme kun kaveri ei löydä naista, vaikka olisi keskiverto/tavallinen/kunnollinen/ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni jo alkaa pikkuhiljaa ärsyttää tämänkaltaiset artikkelit. Ihan kuin hyvää elämää ei voisi elää ilman naista. Ja sanon tämän sinkkumiehenä.
Tämä!
Yksikään nainen ei ulise täällä, että voi kauheaa kun on jäänyt sinkuksi.
Nää artikkelit on suoraan sieltä. Ulina-incelit ansaitsee jäädä yksin.
Miehet olettaa, että se parisuhde olis jotain onnea ja autuutta. Paskat. Raatamista, lasten kuskausta ja remontointia. Nukkua et saa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kommenttiani ei julkaistu, ihme juttu. Yritän uudestaan.
Näin mukavasti toimeentulevana naisena en keksi yhtään syytä, mitä positiivista lisää mies toisi elämääni. Mulla on ollut mies, sain lapsenkin. Nyt elelen itsekseni.
Nautin niin paljon omasta rauhasta. Kotona on kaunista ja siistiä. Saan mennä ja tehdä mitä haluan. Tai olla tekemättä. Kukaan ei kysy miksi ostit tuon tai kuka sulle soitti. Kukaan ei vingu sek sin perään eikä tarvitse sietää keskinkertaista sitä.
Tämä ei ole miesvihaa. Olen vaan nähnyt sen homman ja tällä tiedolla ajattelen, että olisinpa tehnyt lapsen itsekseni. Mutta ihan hyvä näinkin, kun nyt saan elää omannäköistä elämää.
Jonkinlaista katkeruutta on kuitenkin havaittavissa kommentissasi. Esimerkiksi tuo sanavalinta vinkumisesta seksiin liittyen. Ei normaalissa parisuhteessa, jossa kummatkin osapuolet rakastavat toisiaan, tarvitse koskaan vinkua seksiä. Se tapahtuu melkein itsestään, koska pitää vaan toisesta niin paljon. Ilmeisesti et ole pitänyt aiemmasta kumppanistasi kovinkaan paljoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Normaali parisuhde" on seksuaalista hyväksikäyttöä. Naisella ei ole mitään tarvetta tulla siitetyksi satoja, tuhansia kertoja, tai olla kosketeltavanasi muutenkaan. Meillä on kaikki mitä tarvitsemme, luulisi sen nyt käyneen jo harvinaisen selväksi.
Et voi puhua kaikkien naisten puolesta. Olen käynyt treffeillä naisten kanssa, jotka ovat todenneet, että heille säännöllinen seksielämä on erittäin tärkeä asia parisuhteessa. Monet naiset pitävät seksistä, eikä siinä ole mitään väärää. Jotkut toiset taas eivät pidä ja sekin on ihan ok.
No nyt en enää ihmettele miksi parisuhteesi ovat kariutuneet jo alkumetreillä.
Tarkentaisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat luonteettomalta ja lipevältä nöyristelijältä, joka ei ole missään asiassa aito. Kaiken minkä teet, teet saadaksesi vastineeksi jotain. Rakkaus ei toimi niin. Se ei ole laskelmoitua pajatsoa jossa oikein ajoitettu euro tuottaa pillupalkinnon.
Teeskentelysi huomaa ja se käy hermoille.
Kaikenlaista sitä kuuleekin. Pärjään myös seksittömyyden kanssa ja tiedostan, että sellaisia aikoja voi tulla pitkissä suhteissa. En tarvitse sitä mitenkään palkintona, mutta totta kai se on tärkeä ja olennainen osa parisuhteessa. Nuo aamupalat ja hieronnat mainitsin nyt vain esimerkkinä, koska tykkään ylipäätään palvella muita ihmisiä. Autan monesti ystäviänikin muutoissa ja lastenhoidossakin välillä.
Eri. Jos kaikki elämäsi naiset ovat hetken yhdessäolon jälkeen päättäneet
Varmaan sitten niin tai sitten ei. Ressukka pitäisi määritellä ensin, niin voisin ottaa siihen kantaa. En ainakaan koe olevani mikään muiden mielistelijä, jos sillä sellaista tarkoitetaan. Sänkytaidoista en osaa sanoa tarkemmin, koska ei ole tapana mennä tapailuvaiheessa vielä sänkyyn. Elämänhallinta pitäisi olla ihan kunnossa. Mitään raha- tai päihdeongelmia ei ole ollut oikeastaan koskaan, mistä olen toki kiitollinen, koska niitäkin on lähipiirissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Ei maalla asumisessa ole mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Ei maalla asumisessa ole mitään vikaa.
Niinpä. Itse olen asunut sekä maalla että kaupungissa vuosia ja kyllä molemmissa on huonoja puolia. Pikkupaikkakunnilla ei välttämättä ole huumeongelmia tai kodittomuutta lainkaan, mutta kaupungeissa niihinkin törmää jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista toisessa somessa: 50v eronnut kahden lapsen isäukko kauhistelee, että mikä on hänen kohtalonsa, kun noin nuori ja salskeakin kolli jää ilman parisuhdetta.
Kertoo mielestäni aika paljon tästä miesten delusionaalisuudesta. Tuollakin miehellä jo yksi rikottu perhe ja siitokset takana, ja silti pitää itsestäänselvyytenä että hänelle kuuluu vielä joku nainen, joka antaa siittää lisää.
Tuskinpa mies nyt kuitenkaan ihan tuollaisia enää fantasioi vaan ehkä enemmän sitä ettei tarvitsisi olla yksin? Kirjoituksesi taitaa kertoa enemmän sinusta sekä ennakkokäsityksistäsi miehiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mukavasti toimeentulevana naisena en keksi yhtään syytä, mitä positiivista lisää mies toisi elämääni. Mulla on ollut mies, sain lapsenkin. Nyt elelen itsekseni.
Nautin niin paljon omasta rauhasta. Kotona on kaunista ja siistiä. Saan mennä ja tehdä mitä haluan. Tai olla tekemättä. Kukaan ei kysy miksi ostit tuon tai kuka sulle soitti. Kukaan ei vingu sek sin perään eikä tarvitse sietää keskinkertaista sitä.
Tämä ei ole miesvihaa. Olen vaan nähnyt sen homman ja tällä tiedolla ajattelen, että olisinpa tehnyt lapsen itsekseni. Mutta ihan hyvä näinkin, kun nyt saan elää omannäköistä elämää.
Jonkinlaista katkeruutta on kuitenkin havaittavissa kommentissasi. Esimerkiksi tuo sanavalinta vinkumisesta seksiin liittyen. Ei normaalissa parisuhteessa, jossa kummatkin osapuolet rakastavat toi
Miksi sinun on niin vaikea kohdata todellisuutta, että suurin osa naisista ei ihan oikeasti nauti jatkuvasta siitetyksi tulemisesta? Se on täysin järjetöntä. Lisäksi kuvitelma siitä, että nainen rakastaisi miestä on rehellisyyden nimissä myös aika kaukaa haettu. Teoriassa mahdollinen, mutta tuon miehen täytyisi käyttäytyä ennemminkin kuin naisen isä, kuin mikään helmoissa roikkuva vonkaaja. Nykymiehet valuvat enenevissä määrin pois tästä roolista ja vaativat sukupuoletonta ja iätöntä suhdetta, missä nainen ei saa olla edes äiti, kun mies haluaa imettää vauvaa kumitissistä ja nukku vauvan tilalla naisen kainalossa. Mutta kuitenkin siittää naista koko ajan. Tämä kaikki on todella häiriintynyttä ja naisen biologian vastaista, eikä herätä mitään halua aikuista miestä kohtaan. Vauvan kanssa naisella on toki luonnollinen kiintymyssuhde, jota hormonitoiminta tukee
Vierailija kirjoitti:
Asuinpaikka kertoo syyn. Ei työtä naisille, ei mitään palveluja. Tuo Suomi on sitä peräsuolisuomea, josta fiksut pysyy kaukana. Korkeintaa ajaa läpi pohjoiseen ajaessa.
Mitä oikein sekoat? Mitä maaseudun vihaajia tämä keskustelu on täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaista katkeruutta on kuitenkin havaittavissa kommentissasi. Esimerkiksi tuo sanavalinta vinkumisesta seksiin liittyen. Ei normaalissa parisuhteessa, jossa kummatkin osapuolet rakastavat toi
Miksi edes vastaan? Oikeastaan kiitän kommentistasi. Se antaa juuri hyvän esimerkin siitä, miksi parisuhde ei minusta maksa vaivaa. Jokaiseen sanaan takerrutaan ja tehdään oletuksia, että en pitänyt exästäni. Tein hänen kanssaan lapsen! Kyllä siinä oli enemmän kuin pitämisestä kyse.
Olen tyytyväinen elämääni. Olen saanut kokea parisuhteen ja perheen. Se parisuhteessa eläminen ei ollut minua varten. Oli siitä kai se hyöty, että voin varmuudella sanoa: En kaipaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlaista katkeruutta on kuitenkin havaittavissa kommentissasi. Esimerkiksi tuo sanavalinta vinkumisesta seksiin liittyen. Ei normaalissa par
Biologia kuitenkin tarjoaa naiselle mahdollisuuden tulla raskaaksi miltei heti synnytyksen jälkeen ja synnyttää elämänsä aikana vaikkapa 20 lasta tai yli. Kanit ja hiiretkin sikiävät valtavalla nopeudella. Miksi kaniemo ei kieltäydy pupuseksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista toisessa somessa: 50v eronnut kahden lapsen isäukko kauhistelee, että mikä on hänen kohtalonsa, kun noin nuori ja salskeakin kolli jää ilman parisuhdetta.
Kertoo mielestäni aika paljon tästä miesten delusionaalisuudesta. Tuollakin miehellä jo yksi rikottu perhe ja siitokset takana, ja silti pitää itsestäänselvyytenä että hänelle kuuluu vielä joku nainen, joka antaa siittää lisää.
Tuskinpa mies nyt kuitenkaan ihan tuollaisia enää fantasioi vaan ehkä enemmän sitä ettei tarvitsisi olla yksin? Kirjoituksesi taitaa kertoa enemmän sinusta sekä ennakkokäsityksistäsi miehiä kohtaan?
En ole eläissäni tavannut tai kuullutkaan miehestä, joka haluaisi parisuhteen ilman seksiä. Päin vastoin, se on suhteen ensimmäinen prioriteetti: suhdetta ei tule ilman seksiä. Kumppanuus, taloudellinen liitto, kaikki tämä ei merkitse mitään, jos seksiä ei ole. Siitossimulaatiota siis. Jos miehet arvostaisivat suhteissa muita asioita, he rakentaisivat suhteita näiden muiden asioiden ympärille: olisi järkiliitoja, taloudellisia liittoja, kaveriliittoja lapsilla, jne. Mutta ei - miehelle liiton merkitys on paneminen eli siittäminen ja jos sitä ei tule tai se loppuu, liitto on heidän mielestään täysin kuollut. Jotkut roikkuvat siinä lasten takia, mutta sitten häpäisevät vaimojaan pettämällä heitä ja vieläpä oikeuttavat tämän sillä, kun vaimo ei anna. Että oma vika.
Kuulisin erittäin mielelläni myös miehistä, jotka näkevät avioliiton ja kumppanuuden muun kuin sen kautta, miten se palvelee heidän pippeliään. Toistaiseksi näiden tapausten otanta on pyöreät nolla, vaikka olen erittäin avoin ja utelias kuuntelemaan kaikenlaisia miehiä. Luostareissa on toki selibaatissa eläviä, mutta he liittoutuvat tällöin toisten miesten kanssa, eivät naisten.