Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?
Kommentit (849)
"Ei ihme ettei pariutuminen onnistu, jos tavallinen kotielämäkin on sinulle vastoinkäymisten sietämistä.
Ohis"
Yritätkö väärinymmärrysten maailmanennätystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No siinähän se vitsi piilee, sulta meni pointti ohi heilahtamalla. U l imiehet täällä aina vinkuvat että naiset kaipaavat miehistä jotain välinearvoa. Eivät kaipaa, vaan yhteyttä ja sitä että on mukava elää yhdessä. Kuten sinulla ja miehelläsi, vaikka hän ei teille taloa rakennakaan omin pikku kätösin."
Vitsi on siinä, että tuollaisia naisia ei ole. Siis sellaisia, jotka haluavat yhteyttä ja että on mukava elää yhdessä.
Aivan. Sinun elämässäsi. Muut löytävät kyllä vastinparinsa. Missäköhän vika piilee...
Ihan sinun omien korviesi välissä. Et ole sitä ikinä tannut huomata. Tai hyväksyä.
Olen ihan onnellisesti parisuhteessa. Miksi sinä et ole?
Jos olisit onnellisessa parisuhteessa, et ulisisi niin paljoa. Etkä roikkuisi täällä. Ihan tiedoksi. Mutta ongelmasi ovatkin siellä korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ihme ettei pariutuminen onnistu, jos tavallinen kotielämäkin on sinulle vastoinkäymisten sietämistä.
Ohis"
Yritätkö väärinymmärrysten maailmanennätystä?
En, toistan vain omia sanojasi. Ilmeisesti kirjoitat muuta kuin mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta tulee mieleen eräs exä, joka piti mua hulluna, koska jätin hänet. Kai sitä ihminen saa olla kenen kanssa haluaa tai olla olematta.
Joo sama! Oma eksä löi mua ja sit syylisti "etkö muka sitä ansainnut?" Sit sen jälkeen vielä heitti "et tule koskaan löytämään ketään yhtä hyvää miestä!"
Väärin, löysin kyllä aivan 100 kertaa paremman miehen ja nyt yli 10 vuotta onnellisesti suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No siinähän se vitsi piilee, sulta meni pointti ohi heilahtamalla. U l imiehet täällä aina vinkuvat että naiset kaipaavat miehistä jotain välinearvoa. Eivät kaipaa, vaan yhteyttä ja sitä että on mukava elää yhdessä. Kuten sinulla ja miehelläsi, vaikka hän ei teille taloa rakennakaan omin pikku kätösin."
Vitsi on siinä, että tuollaisia naisia ei ole. Siis sellaisia, jotka haluavat yhteyttä ja että on mukava elää yhdessä.
Aivan. Sinun elämässäsi. Muut löytävät kyllä vastinparinsa. Missäköhän vika piilee...
Ihan sinun omien korviesi välissä. Et ole sitä ikinä tannut huomata. Tai hyväksyä.
Olen ihan onnellisesti parisuhteessa. Miksi sinä e
Kaikilla ei ole samat syyt olla täällä kuin sinulla ehkä on -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan onnellisesti parisuhteessa. Miksi sinä e
Lainaatko jotain kommenttia jossa olen ulissut jostain asiasta?
Sinähän täällä vingut että naisille ei mikään kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikosta tulee mieleen eräs exä, joka piti mua hulluna, koska jätin hänet. Kai sitä ihminen saa olla kenen kanssa haluaa tai olla olematta.
Joo sama! Oma eksä löi mua ja sit syylisti "etkö muka sitä ansainnut?" Sit sen jälkeen vielä heitti "et tule koskaan löytämään ketään yhtä hyvää miestä!"
Väärin, löysin kyllä aivan 100 kertaa paremman miehen ja nyt yli 10 vuotta onnellisesti suhteessa.
Onko tuo muka sama asia? Minusta typerät kommentit ja pahoinpitely ovat kyllä ihan eri asioita. Näin sivusta kommentoiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että olet sen verran omituinen, ettet siksi kelpaa. Näyttävät nuo oman lähipiirini nuoret naiset ja miehet viihtyvän oikein hyvin yhdessä.
Omituinen voin ollakin. Se kun on makukysymys. Oletus vaan aina on että omituinen on yhtä kuin vaarallinen. Tällaisten ketjujen ansiosta. Ihan kuin tietoisesti halutaan tehdä kumppanin löytyminen mahdollisim
Et kai tosissasi väitä, että anonyymien kirjoittelu tällaisella palstalla vaikuttaisi kenenkään pariutumiseen? On ehkä aika sinunkin lähteä ulos oikeaan maailmaan ja sulkea netti hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla niinkin, että olet sen verran omituinen, ettet siksi kelpaa. Näyttävät nuo oman lähipiirini nuoret naiset ja miehet viihtyvän oikein hyvin yhdessä.
Omituinen voin ollakin. Se kun on makukysymys. Oletus vaan aina on että omituinen on yhtä kuin vaarallinen. Tällaisten ketjujen ansiosta. Ihan kuin tietoisesti halutaan tehdä kumppanin löytyminen mahdollisim
Naiset saattavat hyväksyä lähiympäristöönsä omituisen, mutta eivät vaarallista. Siis hyväksyä lähiympäristöönsä. Se kenen kanssa haluaa paritella, on asia erikseen. Se vaatii veto- ja viehätysvoimaa, jne. Sitten jos puhutaan vielä lisäksi jostain 6v parittelusopimuksesta niin siinä pitää olla jo aikamoinen ihmemies, että nainen suostuu ja sitoutuu sellaiseen
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin kaupungista maalle miehen perässä. Miksi niin moni luulee, että maalla asutaan purkukuntoisissa röttelöissä vailla mukavuuksia? Ihan tulee vesi, sähkö ja internet sisälle asti kuten kaupungissakin. Samat suoratoistopalvelut toimii. Kauppaa ei ole ihan kulman takana, mutta se on toisaalta hyvä asia. Kauppareissut joutuu suunnittelemaan paremmin, joten hutiostoksia tulee vähemmän, rahaa säästyy.Ihan moderni talo on, tontilla pieni puutarha. Sehän ei ole pakollinen, se on siksi, että mä haluan. Etätyöt onnistuu. Lapsilla on hyvä koulu pyöräilymatkan päässä, tasan nolla s2 oppilasta. Hyviä puolia riittää. Huonona puolena kulttuuririentojen olemattomuus. Mutta, eipä sitä esim teatterissa tullut käytyä yhtään nykyistä useammin kun asuin kaupungissa. Nykyään joutuu näkemään jonkin verran enemmän vaivaa järjestelyihin.
Hyvä jos homma teillä toimii ja te olette tyytyväisiä.
Itse en moiseen uskaltaisi lähteä monestakaan syystä. Tilastollisesti joka toinen pari eroaa. Tuosta ei niin vaan lähdetä ja järkätä lasten asumista. Koulun olemassaolokin on epävarmaa.
Suurin ongelma olisi se, että nähdään liian paljon. Jos elämänpiirini olisi vain koti ja perhe, niin sielu näivettyisi.
Itärajan takaa voisi löytää mutta en anna mitään takuuta morsianehdokkaan taustasta tai haaveista Suomessa odottavasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko Teemun vai miten tiedät noin paljon hänestä ja kriteereistään?
Oletko kehräämässä riitaa vai onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?
Jos olet Teemu tai Teemun kaltainen, niin en yhtään ihmettele ettei naista löydy.
Tyttöjä syntyy vähemmän kuin poikia koko maailmassa, aina, n 5%. Sitten vielä jos asuu paikassa missä naiset eivät viihdy niin vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen otsikko toistaa sitä tälläkin palstalla näkyvää asennetta, että miehet tietävät paremmin kuin naiset itse, millainen mies naisille sopisi. Että on se ihme kun kaveri ei löydä naista, vaikka olisi keskiverto/tavallinen/kunnollinen/ihan ok.
Tässä(kin) keskustelussa onneksi unohdetaan kokonaan käytöstavat ja haukutaan surutta yksinäistä ihmistä, joka toivoo parisuhdetta. Mistä tuollainen kertookaan siitä haukkujasta?
No toki me voitaisiin myös sanoa, että "ihan hyvä mies mutta ei mulle". Oma valinta haluaako sitä palautetta vai ei
Entisajan miehet ovat ehdollistettu uskomaan, että nainen vaan tulee kunhan on olemassa eikä ryyppää ja hakkaa. Näin ehkä oli silloin, kun ei ollut työtä ja sosiaaliturvaa. Sitten tuli sukupolvi, jonka aikana naiset vaativat että mies on kumppani,
Tärkeämpää on minusta se että naiset eivät halua olla elättejä. Ihan se ja sama onko miehellä kiinnostusta ryhtyä elättäjäksi vai ei. Kun naiset eivät tuohon kuvioon lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin kaupungista maalle miehen perässä. Miksi niin moni luulee, että maalla asutaan purkukuntoisissa röttelöissä vailla mukavuuksia? Ihan tulee vesi, sähkö ja internet sisälle asti kuten kaupungissakin. Samat suoratoistopalvelut toimii. Kauppaa ei ole ihan kulman takana, mutta se on toisaalta hyvä asia. Kauppareissut joutuu suunnittelemaan paremmin, joten hutiostoksia tulee vähemmän, rahaa säästyy.Ihan moderni talo on, tontilla pieni puutarha. Sehän ei ole pakollinen, se on siksi, että mä haluan. Etätyöt onnistuu. Lapsilla on hyvä koulu pyöräilymatkan päässä, tasan nolla s2 oppilasta. Hyviä puolia riittää. Huonona puolena kulttuuririentojen olemattomuus. Mutta, eipä sitä esim teatterissa tullut käytyä yhtään nykyistä useammin kun asuin kaupungissa. Nykyään joutuu näkemään jonkin verran enemmän vaivaa järjestelyihin.
Ongelma on juuri se että luettelet hyviksi puoliksi sen että on sähköä, vettä, kauppa ja koulu. En minä pidä noita hyvinä puolina vaan perusasioina.
Itse maalla asuneena en halua sinne enää. Maailmassa on niin paljon muutakin kuin pikkukylän ahdasmieliset ihmiset. Olin tukehtua siellä. Rehottava naisviha ja eläinten huono kohtelu olivat pahimpia asioita mutta eivät ainoat ongelmat.
Toinen uusi keskustelu samaa sivuten:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5978756/teemu-ei-loyda-naista-nyt-kerro…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen ja tutkimusten mukaan nainen on totaalinen tuuliviiri ja lakkaamatta miettii eroa, myös hyvistä suhteista. Miten tämmösen kaa kukaan vois tehdä mitään pitkäaikaisempia sitoumuksia kuten lapset tai talo? Keski-iässä viimeistään miehenä sulla on kunnia päästä sen naisen henkiseksi ruoaksi erossa kun nainen ns ryhtyy voimaantumaan. Tutkimusten mukaan miehillä voi käydä tosi huonosti näissä eroissa... naiset sen sijaan porskuttavat iloisesti eteen päin.
Laitatko linkin yhteen tuollaiseen tilastoon tai tutkimukseen, jonka mukaan naiset lakkaamatta miettivät eroa hyvissä parisuhteissa?
Ai et?
Aivan, niin taas.
"Uskottomuus on yksittäisistä eroon johtaneista syistä suurin tekijä."
https://www.mielenterveystalo.fi/fi/omahoito/erokriisin-omahoito-ohjelm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksen otsikko toistaa sitä tälläkin palstalla näkyvää asennetta, että miehet tietävät paremmin kuin naiset itse, millainen mies naisille sopisi. Että on se ihme kun kaveri ei löydä naista, vaikka olisi keskiverto/tavallinen/kunnollinen/ihan ok.
Tässä(kin) keskustelussa onneksi unohdetaan kokonaan käytöstavat ja haukutaan surutta yksinäistä ihmistä, joka toivoo parisuhdetta. Mistä tuollainen kertookaan siitä haukkujasta?
No toki me voitaisiin myös sanoa, että "ihan hyvä mies mutta ei mulle". Oma valinta haluaako sitä palautetta vai ei
Entisajan miehet ovat ehdollistettu uskomaan, että nainen vaan tulee kunhan on olemassa eikä ryyppää ja hakkaa. Näin ehkä oli silloin, kun ei ollut työtä ja sosiaaliturvaa. Sitten tuli sukupolvi, j
Minulle on ainakin rehellisesti ihan sama mistä elantoni tulee: miehen lompakosta, pomon lompakosta, verokirstusta. Ja aika pitkälle myös se, millä nimellä se tulee. Kunhan en joutu tekemään itseäni tai muita loukkaavia asioita sen eteen, se on vakaa ja riittävä, niin ei kiinnosta. Jos joku mies haluaa elättää minua niin siitä vaan.
Mutta ryhtyisinkö s eksiorjaksi elatusta vastaan? Hell no, muuttaisin mieluummin maakuoppaan metsästämään puolukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen ja tutkimusten mukaan nainen on totaalinen tuuliviiri ja lakkaamatta miettii eroa, myös hyvistä suhteista. Miten tämmösen kaa kukaan vois tehdä mitään pitkäaikaisempia sitoumuksia kuten lapset tai talo? Keski-iässä viimeistään miehenä sulla on kunnia päästä sen naisen henkiseksi ruoaksi erossa kun nainen ns ryhtyy voimaantumaan. Tutkimusten mukaan miehillä voi käydä tosi huonosti näissä eroissa... naiset sen sijaan porskuttavat iloisesti eteen päin.
Laitatko linkin yhteen tuollaiseen tilastoon tai tutkimukseen, jonka mukaan naiset lakkaamatta miettivät eroa hyvissä parisuhteissa?
Ai et?
Aivan, niin taas.
"Uskottomuus on yksittäisistä eroon johtaneista syistä suurin tekijä."
Jep, ja miehet pettävät useammin kuin naiset. Odottelen edelleen linkkiä siihen tutkimukseen jonka mukaan naiset lakkaamatta miettivät eroa hyvissä parisuhteissa.
Ota aikasi.
Minä en ole ketään haukkunut, en tiedä mistä tuon tulkinnan vedit.