Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?

Kommentit (849)

Vierailija
601/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkälle suhteelle ei ole nykypäivänä mitään perusteita, ellet aidosti pysty miellyttämään naisia, mitä et selvästi pysty. Se että sinä haluat jotakin ei tarkoita vielä mitään. No toki voit laskea rimaasi niin kauan, että olet jollekin unelmien prinssi, mutta tämä nainen tuskin on sitten unelma sinulle. Saattaa olla quasimodon hartiat mitä hieroskella ja kohtukin jo kuivahtanut.

Et pysty tarjoamaan mitään vakuuksia naiselle siitä, että hänen kannattaisi sitoutua sinuun millään aikajänteellä, loppuelämästään puhumattakaan. Miesten läheisyys ei yksinkertaisesti tee hyvää naisille. Se mitä voit tarjota on se hyvä fiilis, joka toteutuu jokaisilla treffeillä ja koko ajan sen jälkeen. Yhtä lailla kuin ne naisen kissat ja kasvit tuovat hänelle jatkuvaa hyvää fiilistä. Millain mies pystyy tähän? Ja kun kukaan ei pysty, miksi naisen pitäisi uhrautua ja tehdä elämästään helvettiä vain siksi, että mies haluaa. Minä haluan kuuhun ja luksuskoruja. Kiinnostaako ketään mitä minä haluan? Ei kiinnosta, se kiinnostaa mitä minusta halutaan. Ilmaiseksi. Pimppaa pitää antaa ja keho miehen räpellettäväksi, leluksi, barbaraksi. Jotain helvetin kinkkuleipää vastaan :D pidä tunkkisi. 

En nyt ihan ymmärtänyt tuota pointtiasi. Tarkoitatko siis, että nykyajan miesten on täysin mahdotonta olla soveliaita kumppaneita naisille? Ei tietenkään kenenkään ole pakko mennä suhteeseen ja kuten olen aiemmin sanonut, minun kanssani saa vapaasti päättää, että haluaako olla tekemisissä vai ei. Ja tuohon vielä, että miehiä ei kiinnosta, mitä naiset haluavat. Itseä ainakin kiinnostaa. Pyrin kyselemään jo tapailuvaiheessa naisilta, että mistä asioista he pitävät. Sitten pyrin toteuttamaan niitä asioita, mikäli pystyn. Luksuskoruja en tosin pysty hankkimaan, mutta en myöskään etsi sellaista naista, joka olisi luksuksesta kiinnostunut.

Vierailija
602/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Normaali parisuhde" on seksuaalista hyväksikäyttöä. Naisella ei ole mitään tarvetta tulla siitetyksi satoja, tuhansia kertoja, tai olla kosketeltavanasi muutenkaan. Meillä on kaikki mitä tarvitsemme, luulisi sen nyt käyneen jo harvinaisen selväksi.

Et voi puhua kaikkien naisten puolesta. Olen käynyt treffeillä naisten kanssa, jotka ovat todenneet, että heille säännöllinen seksielämä on erittäin tärkeä asia parisuhteessa. Monet naiset pitävät seksistä, eikä siinä ole mitään väärää. Jotkut toiset taas eivät pidä ja sekin on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan. 

Ei sitten tämäkään kommentoija jaksanut lukea tuota artikkelia, eikä etenkään katsoa sitä statistiikkaa siinä. 

Koko tämä voivottelu miesten kelpaamattomuudesta on aivan täysin turhaa. Kun katsoo sitä tilastoa sukupuolijakaumasta, niin huomaa että KOKO Suomessa, ainoastaan Uudellamaalla on enemmän naisia kuin miehiä ja sielläkin aivan niukasti. Kyse ei siis ole siitä, etteivätkö miehet kelpaisi vaan siitä, että naisia on yksinkertaisesti niin paljon vähemmän, ettei niitä riitä kaikille miehille.

Ainoa ratkaisu asiaan on, että miesten on ruettava hakemaan naisia ulkomailta.

"Naisia ei riitä kaikille miehille". Kai olet tietoinen, että ihan jokaisessa länsimaalaisessa ja länsimaalaistuneessa aasialaisessa maassa suurin osa nuoria naisia valitsee olla sinkkuja. Ja suomessakin on jo kiinalaisia miehiä (jotka muuten tekevät rahakkaita tarjouksia), jotka ovat täällä ihan samalla asialla kuin millä sinä yrität lähteä valloittamaan maailmaa, kuin joku sotaretki kaapata itselleen s eksiorja. Ei vaan toimi.

Vierailija
604/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En nyt ihan ymmärtänyt tuota pointtiasi. Tarkoitatko siis, että nykyajan miesten on täysin mahdotonta olla soveliaita kumppaneita naisille? Ei tietenkään kenenkään ole pakko mennä suhteeseen ja kuten olen aiemmin sanonut, minun kanssani saa vapaasti päättää, että haluaako olla tekemisissä vai ei. Ja tuohon vielä, että miehiä ei kiinnosta, mitä naiset haluavat. Itseä ainakin kiinnostaa. Pyrin kyselemään jo tapailuvaiheessa naisilta, että mistä asioista he pitävät. Sitten pyrin toteuttamaan niitä asioita, mikäli pystyn. Luksuskoruja en tosin pysty hankkimaan, mutta en myöskään etsi sellaista naista, joka olisi luksuksesta kiinnostunut."

No ei teoriassa, jos pystyt elämään niinkuin se kissa ja huonekasvi. Sellaisia asioita naiset valitsevat elämäänsä pysyvästi, ja sitoutuvat niihin. Eivät miehiä. 

"mutta en myöskään etsi sellaista naista, joka olisi luksuksesta kiinnostunut." Aivan. Eli olet kiinnostunut naisen kiinnostuksenkohteista, kunhan ne ovat samoja sinun kiinnostuksenkohteidesi kanssa, ja muuten nainen ei ole sinulle sopiva 🥱 kuinka originaalia. Oletko harkinnut, että ehkä mies voisi olla sopivampi pitkäaikainen kumppani sinulle. Miehelläkin on hartiat ja suu, joita hieroa ja jonne laittaa aamiaista.

Vierailija
605/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Normaali parisuhde" on seksuaalista hyväksikäyttöä. Naisella ei ole mitään tarvetta tulla siitetyksi satoja, tuhansia kertoja, tai olla kosketeltavanasi muutenkaan. Meillä on kaikki mitä tarvitsemme, luulisi sen nyt käyneen jo harvinaisen selväksi.

Et voi puhua kaikkien naisten puolesta. Olen käynyt treffeillä naisten kanssa, jotka ovat todenneet, että heille säännöllinen seksielämä on erittäin tärkeä asia parisuhteessa. Monet naiset pitävät seksistä, eikä siinä ole mitään väärää. Jotkut toiset taas eivät pidä ja sekin on ihan ok.

Tilastot voivat ja suurimmassa osassa suhteita seksi loppuu viimeistään lasten tulon jälkeen, minkä jälkeen mies lähtee "etsimään rakkautta" muualta tai tekee kaikkien elämästä niin sietämätöntä, että nainen lähtee.

Vierailija
606/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta tulee mieleen eräs exä, joka piti mua hulluna, koska jätin hänet. Kai sitä ihminen saa olla kenen kanssa haluaa tai olla olematta. 

Kyllä joo, mutta oletko näitä tuuliviirejä, jotka ei tänään tiedä, kenen kanssa huomenna olisi.

Vierailija
607/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En nyt ihan ymmärtänyt tuota pointtiasi. Tarkoitatko siis, että nykyajan miesten on täysin mahdotonta olla soveliaita kumppaneita naisille? Ei tietenkään kenenkään ole pakko mennä suhteeseen ja kuten olen aiemmin sanonut, minun kanssani saa vapaasti päättää, että haluaako olla tekemisissä vai ei. Ja tuohon vielä, että miehiä ei kiinnosta, mitä naiset haluavat. Itseä ainakin kiinnostaa. Pyrin kyselemään jo tapailuvaiheessa naisilta, että mistä asioista he pitävät. Sitten pyrin toteuttamaan niitä asioita, mikäli pystyn. Luksuskoruja en tosin pysty hankkimaan, mutta en myöskään etsi sellaista naista, joka olisi luksuksesta kiinnostunut."

Puhut yhden tunnetun palstalaisen sekopään kanssa. Syy siihen, miksi joudut koko ajan sanomaan, että "et ihan ymmärrä" ja "kuulostaa todella oudolta", on se, että hän elää jossain ihan omassa todellisuudessaan ja puhuu siitä. Se, mitä hän sanoo, voi hyvin pitää paikkansa hänen kohdallaan, eli nykyajan tai minkään muunkaan ajan miesten on täysin mahdotonta olla soveliaita kumppaneita hänelle, mutta ei se liity mitenkään siihen, miksi jotkut aivan toiset naiset ovat lopettaneet tapailun kanssasi. He miltei varmasti eivät olleet samanlaisia kuin tuo, jolle juttelet, koska hän on aika uniikki ihminen. Siinähän ei ole sinänsä mitään pahaa, mutta hänen on jostain syystä mahdotonta tajuta, että muut naiset eivät ole samanlaisia.

Hän on tuo sama, joka kutsuu seksiä "siittämiseksi" ja väittää, että naiset eivät halua sitä ollenkaan (= hän ei halua sitä ollenkaan).

Vierailija
608/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joku fakkiutunut, yksislmäisesti ja vain omasta näkökulmasta ajatteleva nainen räkyttämässä asiallisesti käyttäytyvälle miehelle. Näyttää räkyttäjälle yläpeukkuja satelevan, joten asiallisia keskustelijoita ei ilmeisesti kaivata. Voisiko räkyttäjä etsiä jonkun muun uhrin tänä päivänä? Ymmärrän, että joskus pitää tunteensa päästä purkamaan, mutta onko pakko joka päivä ja jokaiseen ketjuun. Eikös joku ollut juuri kaivanut useampia samanlaisia ketjuja, joissa keskustelu on tauonnut, kun sinä tai joku muu kaltaisesi on alkanut terrorisoimaan.

Vierailija
609/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut yhden tunnetun palstalaisen sekopään kanssa. Syy siihen, miksi joudut koko ajan sanomaan, että "et ihan ymmärrä" ja "kuulostaa todella oudolta", on se, että hän elää jossain ihan omassa todellisuudessaan ja puhuu siitä. Se, mitä hän sanoo, voi hyvin pitää paikkansa hänen kohdallaan, eli nyk

Sukunimihullu?

Vierailija
610/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut yhden tunnetun palstalaisen sekopään kanssa. Syy siihen, miksi joudut koko ajan sanomaan, että "et ihan ymmärrä" ja "kuulostaa todella oudolta", on se, että hän elää jossain ihan omassa todellisuudessaan ja puhuu siitä. Se, mitä hän sanoo, voi hyvin pitää paikkansa hänen kohdallaan, eli nyk

Niin siis elän todellisuudessa, siinä missä esim. tämä sankari elää fantasiassaan, missä nainen on hänen seksi- ja lääppimislelunsa. Minulla on kokemusta fantasioista ja todellisuudesta - edelleen fantasioissanikin on joskus miehen näköisiä hahmoja. Ymmärrän kuitenkin myös sen ja todellisuuden eron - vaikka fantasia näyttää ulkoisesti mieheltä, se on vain oman mieleni tuotosta. Ja toisin kuin tällä yhdellä "pitkästä liitosta yhteen naiseen" fantasioivalla sankarilla, minulla on kokemusta myös siitä oikeasta todellisuudesta, missä ne miehen näköiset olennot eivät käyttäydykään kuten fantasiani ja asiat muuttuvat hyvin nopeasti, kun mies yhtäkkiä saakin mitä haluaa. Naisen rakkaus on todella voimakas asia, enkä ole tavannut yhtäkään miestä joka olisi pysynyt läpi elämänsä monogamisena hurskaista lupauksistaan ja kuvitelmistaan huolimatta.

Vierailija
611/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis elän todellisuudessa, siinä missä esim. tämä sankari elää fantasiassaan, missä nainen on hänen seksi- ja lääppimislelunsa. Minulla on kokemusta fantasioista ja todellisuudesta - edelleen fantasioissanikin on joskus miehen näköisiä hahmoja. Ymmärrän kuitenkin myös sen ja todellisuuden eron - vaikka fantasia näyttää ulkoisesti mieheltä, se on vain oman mieleni tuotosta. Ja toisin kuin tällä yhdellä "pitkästä liitosta yhteen naiseen" fantasioivalla sankarilla, minulla on kokemusta myös siitä oikeasta todellisuudesta, missä ne miehen näköiset olennot eivät käyttäydykään kuten fantasiani ja asiat muuttuvat hyvin nopeasti, kun mies yhtäkkiä saakin mitä haluaa. Naisen rakkaus on todella voimakas asia, enkä ole tavannut yhtäkään miestä joka olisi pysynyt läpi elämänsä monogamisena hurskaista lupauksistaan ja kuvitelmistaan huolimatta.

Tuo luonnehdintasi minusta ei edelleenkään ole totta. Se, että olet itse kohdannut huonoja miehiä, ei tarkoita, että kaikki miehet ovat huonoja. Olen minäkin kohdannut joskus huonoja naisia, mutta en silti pidä kaikkia naisia huonoina.

Vierailija
612/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttiani ei julkaistu, ihme juttu. Yritän uudestaan.

Näin mukavasti toimeentulevana naisena en keksi yhtään syytä, mitä positiivista lisää mies toisi elämääni. Mulla on ollut mies, sain lapsenkin. Nyt elelen itsekseni.

Nautin niin paljon omasta rauhasta. Kotona on kaunista ja siistiä. Saan mennä ja tehdä mitä haluan. Tai olla tekemättä. Kukaan ei kysy miksi ostit tuon tai kuka sulle soitti. Kukaan ei vingu sek sin perään eikä tarvitse sietää keskinkertaista sitä.

Tämä ei ole miesvihaa. Olen vaan nähnyt sen homman ja tällä tiedolla ajattelen, että olisinpa tehnyt lapsen itsekseni. Mutta ihan hyvä näinkin, kun nyt saan elää omannäköistä elämää.

Vierailija
613/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuussa on aika kova kaamos kylmää ja pakkasta pitkään. Ehkä siksikään monia ei kiinnosta. Itse tykkään etelästä juuri säiden takia. Muistan aina millaista oli kun nenä jäätyi kivuliaasti lapsena pakkasessa. Eikä silloin ennen saanut edes lisättyä d-vitamiinia paitsi maidosta T: nainen Itä-Suomesta

Vierailija
614/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Pidän sek sistä, mutta 16 miehen otannalla sanon, että ei ne osaa eikä opi. Eli haluaisin kyllä, mutta hyvää. Sitä ei ole tarjolla enkä enempiä ala kokeilemaan eli lopputuloksena on, että en halua sek siä.

Vierailija
615/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuollainen "minä olen hyvä ja kiltti mies, miksi nämä kaikki 20 naista joita olen treffaillut ovat eri mieltä" on rasittavaa, ärsyttävää ja epäkunnioittavaa naisia kohtaan. Edes r aiskaajat eivät myönnä r aiskaavansa, vaan ylipuhuvat naisen kokemuksen. Jos naiset eivät halua sinua, jätä heidät rauhaan tai laita ainakin volyymia pienemmälle, jos on pakko suoltaa valeita.

Niin olenkin jättänyt rauhaan. Jos nainen ilmoittaa, ettei halua jatkaa yhteydenpitoa, niin silloin lopetan yhteydenpidon. Jos viittaat tähän kommentointiini tällä palstalla, niin ei kai nämä kenellekään mitenkään suureksi häiriöksi ole? Näitä kun ei ole pakko kenenkään lukea. Minun elämääni ei ainakaan häiritse kenenkään kommentit tääll

Kuule siitoshullu, sulla on niin outoja ja äärimmäisiä mielipiteitä, että olisi mukavaa, ettet yrittäisi aina puhua kaikkien naisten suulla.

Vierailija
616/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee pois sieltä peräkyliltä niin alkaa naisia löytymään. Kukaan fiksu ei halua tuollaisiin paikkoihin asumaan. 

Hassua muuten, että Helsingissä asuvana saa myös noiden peräkylien naisilta tykkäyksiä deittisovelluksissa. Ei taida olla kauhean haluttuja sikäläiset miehet.

Vierailija
617/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikosta tulee mieleen eräs exä, joka piti mua hulluna, koska jätin hänet. Kai sitä ihminen saa olla kenen kanssa haluaa tai olla olematta. 

Kyllä joo, mutta oletko näitä tuuliviirejä, jotka ei tänään tiedä, kenen kanssa huomenna olisi.

En. Olen nyt ollut 20 vuotta yhden ja saman miehen kanssa uskollisena. Sanottakoon siitä exästä, että hän ei voinut käsittää, miksi jätän, vaikka hän RAKASTAA minua. Ihan kuin kukaan muu ei voisi minua rakastaa tai sen, että HÄN minua rakastaa, pitäisi olla tarpeeksi ja itseasiassa kiittää onneani.  Siitä viis, miltä itsestäni tuntuu se hänen ns. rakkaus. 

Vierailija
618/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt en enää ihmettele miksi parisuhteesi ovat kariutuneet jo alkumetreillä.

Vierailija
619/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut yhden tunnetun palstalaisen sekopään kanssa. Syy siihen, miksi joudut koko ajan sanomaan, että "et ihan ymmärrä" ja "kuulostaa todella oudolta", on se, että hän elää jossain ihan omassa todellisuudessaan ja puhuu siitä. Se, mitä hän sanoo, vo

Sukunimihullu?

Siitoshullu on kyllä yhtä vahvasti yhden asian nainen kuin sukunimihullukin, mutta ilman sitä vesikauhuista raivoa. Liekö sama tyyppi hyvänä päivänä.

Vierailija
620/849 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua muuten, että Helsingissä asuvana saa myös noiden peräkylien naisilta tykkäyksiä deittisovelluksissa. Ei taida olla kauhean haluttuja sikäläiset miehet.

Minusta taas tuntuu että naiset tykkäilee mieluiten pienen välimatkan kanssa, koska olisihan se nyt kiusallista jos heti naapurissa olisi joku mies ja siitä menee tykkäilemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme