Syyriassa on parhaillaan menossa kansanmurha. Uuden hallinnon joukot tappaneet jo yli 300 alaviittisiviiliä
Syyrian uuden hallinnon joukot ovat surmanneet yli 300 alaviittisiviiliä rannikkoalueella, kertoo Syyrian tilannetta seuraava tarkkailujärjestö.
Taisteluissa on kuollut yhteensä yli 520 ihmistä, mukaan lukien turvallisuusjoukot ja taistelijat.
Syyrian väliaikainen presidentti Ahmed al-Sharaa on vaatinut alaviitteja laskemaan aseensa.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011084659.html
Vähemmistöjä tapetaan suuruutta...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
USA:n ja Turkin tukemat joukot ne vaan ovat. Joten älä huoli ap.
https://www.newarab.com/news/us-denies-reports-syria-rebels-nusra-terro…
Tyypistä on luvattu 10 miljoonaa dollaria. Nyt kun tiedetään tyypin sijainti, niin mikä estää nappaamasta häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän pitäisi kiinnostaa suomalaista miksi?
Koska täällä on yli 10k syyrialaista, joiden piti palata takaisin kotimaahan kuulemma. Ainakin niin he silloin itse väittivät, kun juhlivat keskustassa Assadin hallinnon kaatoa.
Niinpä. Mitä muuten näille syyrialaisille nykyään kuuluu? Kun tästä on jo 3 kk kulunut. Luulisi että he ovat jo pakanneet kamansa ja palanneet syyriaan.
Muistivat ettei Syyríassa ole taíkaseínãä.
Vierailija kirjoitti:
Media ja palstalaiset juhlivat Assadin hallinnon kaatumista. Itse seurasin tilannetta huolestuneena ja olin varma, että se mitä tapahtui muissa lähi-idän maissa tapahtuu myös Syyriassa.
Tuo nyt ei ollut varmaan kenellekään mikään yllätys paitsi vasemman laidan idi*oteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media ja palstalaiset juhlivat Assadin hallinnon kaatumista. Itse seurasin tilannetta huolestuneena ja olin varma, että se mitä tapahtui muissa lähi-idän maissa tapahtuu myös Syyriassa.
Olet nero! Kukaan muu ei olisi ikinä arvannut, että paljon päita putoaa ennen kuin uusi valta on saanut maan hallintaansa. Hyvä sä!
todellinen no shit, Sherlock! 😆
Vierailija kirjoitti:
Siellä maksetaan alaviiteille vuosikymmenten murhista ja kidutuksista, joita alaviitti al Assad harrasti. Meneekö oikeaan osoitteeseen, en osaa sanoa.
Siellä tapetaan myös kristittyjä, kurdeja jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän pitäisi kiinnostaa suomalaista miksi?
Koska täällä on yli 10k syyrialaista, joiden piti palata takaisin kotimaahan kuulemma. Ainakin niin he silloin itse väittivät, kun juhlivat keskustassa Assadin hallinnon kaatoa.
Paskoista tuherruksista tuttu Ville Rantakin piirsi vallankaappausta ylistävän piirroksen. Voi pojat miten tyhmäksi hän mahtaa itsensä nyt tuntea.
Vieläkö piirtää nuolia ja seliteteksti: polvi, jalka, käsi ylhäällä yms.?
Normijuttu hiekkamaissa. Aina kun valta vaihtuu niin vastapuoli eliminoidaan.
Vihreillä terr*ristit aina sydäntä lähellä. Al-hol ja nyt pak*laispolitiikka. Eihän vain autolla väkijoukkoon ajajia estetä saapumasta Eurooppaan, eihän!