Lue keskustelun säännöt.
Mulle opetettiin nuorena että suomessa on yhteisöllisyyttä
09.03.2025 |
Ainakin omalla paikkakunnalla on melkein jokainen omissa oloissaan. Sieltäkö se yhteisöllisyys tulee kun piilotellaan kotona?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itäsuomen kaupunkiin tuli etelästä asukkaat. Ihan pökkelöitä on niiden pennut. Rappukäytävässä ei moikata, joka kuuluu alkeelliseen sivistykseen täällä.
Tottuneet muuttamaan kolmestikin vuoden sisällä. Mitä sitä tuntemattomia moikkailemaan tavan vuoksi. Parin kuukauden päästä saa taas moikkailla uusia naamoja vai?
Tervehtiminen vaatii pysyvyyttä. Vain tuttuja tervehditään. Tuntemattomiin pidetään etäisyyttä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle selvitettiin viikonloppuna kunnallis-/aluevaalien tilaisuudessa demarien toimesta, että demarit kannattavat yhteisöllisyyttä ja siksi myös suosivat tiettyä kauppaketjua. Minulla on taas sellainen käsitys yhteisöllisyydestä, että ei suosita mitään eikä ketään vaan toimitaan kaikkien kansalaisten yhteisen edun puolesta. Pyyhkeitä kaikille kunnallis- ja aluevaaliehdokkaille, jotka eivät ole edes vaivautuneet vaalikoneissa perustelemaan mielipiteitään! En ole kallellani mihinkään poliittiseen suuntaan ja meitä on täällä paljon ja kaivattaisiin kyllä ihan omaa puoluetta.