pelkään että teen haavan pilluun sormetuksen aikana.
Olen m32 ja leikkaan kynteni todella lyhyeksi, mutta silti pelkään sormetuksen aikana että joku kynnen reuna raapaisee pillun sisään haavan ja näin ollen en uskalla sormettaa kunnolla. Tykkään siitä kyllä kovasti mutta aina tuntuu siltä että nyt raapaisi jostain kun kaksi sormea sisällä.
Kommentit (17)
No jos niissä ei oo mitään teräviä kulmia ni tuskin tekee haavoja. Mut tollainen huolehtivuus on supersöpöä :) 👍
Vierailija kirjoitti:
Laita kumihanska käteen
Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kumihanska käteen
Lol.
Ohut hoitajan malli toimii hyvin! On testattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kumihanska käteen
Lol.
Ohut hoitajan malli toimii hyvin! On testattu.
Ohuet latex-hanskat on täydelliset itsetyydytykseen, olitpa sitten nainen tai mies!
Jätä ap ne hommat niille ketkä osaa!
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä leikkaaminen ei riitä, kynnet pitää myös viilata ja samalla rosot sormenpäistä juu.
Samoin kannattaa rasvata sormet. Liukuu paremmin eikä kuivata pillua ja sitä paitsi on tehokkampaa. Peukalo voi "lipsahtaa" pyllyynkin tarvittaessa. Minulla on ollut huuliravasva puikko sitä varten yöpöydällä. Kynnetikin pysyneet aina siisteinä kun ollut vähintään kerran viikossa seksiä. Pieni vaiva miehelle iso hyöty.
Ei vuoda pillu verta vaikka mitä tekisi, kaikkea on kokeiltu rasvojen kanssa. Tosi herkkä kun oikein hoidellaan.
Kokeile sormettaa omaa poskea sisä ja ulkopuolelta. Huomaat kosteuden merkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä leikkaaminen ei riitä, kynnet pitää myös viilata ja samalla rosot sormenpäistä juu.
Samoin kannattaa rasvata sormet. Liukuu paremmin eikä kuivata pillua ja sitä paitsi on tehokkampaa. Peukalo voi "lipsahtaa" pyllyynkin tarvittaessa. Minulla on ollut huuliravasva puikko sitä varten yöpöydällä. Kynnetikin pysyneet aina siisteinä kun ollut vähintään kerran viikossa seksiä. Pieni vaiva miehelle iso hyöty.
Kai se osaavissa käsissä kostuu luistavaksi ilman rasvojakin??!
Jos pillu on kostea ja et tee mitään erikoisia temppuja, niin en olisi kovin huolissani haavoista.
Pakko kuitenkin sanoa aavistuksen aiheen sivusta, että toivottavasti hyväilysi/sormetus sisältää klitoriksen hyväilyä, kun aloittaja mainitsee juuri kunnon sormetuksen emättimen sisältä, jos oikein ymmärrän.
Toki naisesi osaa(vat) parhaiten tietää, mistä tykkäävät, mutta kokemuksesta tiedän, että toisen neuvominen/ohjailu on vaikeaa.
Hei ap, täällä herkkäpilluinen nainen. Sanoisin samaa kuin joku yllä, että leikkaamisen jälkeen viilaa kynsistä terävyys pois, käy nopeasti. Revenneet kynsinauhat tms kovat kohdat sormissa tuntuu pillussa oikeasti, hoida ne pois. Jos noita on usein, koita saada aikaiseksi rutiini että tarkistat ja rasvaat kunnon rasvalla iltaisin.
Ja ihanaa kun huolehdit. Mun mieheni sormet on aivan järkyttävät koppurat, ja jatkuvaa vääntämistä siitä että noita et todellakaan laita mun sisälle.
Pelkään että saan haavan sormeen pillunkarvasta!
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, täällä herkkäpilluinen nainen. Sanoisin samaa kuin joku yllä, että leikkaamisen jälkeen viilaa kynsistä terävyys pois, käy nopeasti. Revenneet kynsinauhat tms kovat kohdat sormissa tuntuu pillussa oikeasti, hoida ne pois. Jos noita on usein, koita saada aikaiseksi rutiini että tarkistat ja rasvaat kunnon rasvalla iltaisin.
Ja ihanaa kun huolehdit. Mun mieheni sormet on aivan järkyttävät koppurat, ja jatkuvaa vääntämistä siitä että noita et todellakaan laita mun sisälle.
Kiitos vinkeistä :) viilaus hommiin siis :D T:AP
Itsekkin kesken sormetuksen miettinyt samaa, jos itse olen tajunnut raapaisevani ehkä sisältä ja miettinyt samaan aikaan päässä että sattuikohan sitä.
Hyvä pointti! Kyllä tuntuu, jod kynsi liian pitkä tai "rosoinen"