Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin pitkään sinkkuna olleita kolmi-nelikymppisiä naisia?

Vierailija
09.03.2025 |

Olen nelikymppinen mies, ja nyt näyttäisi olevan tulossa ero suhteesta, jossa olen ollut muutaman viime vuoden. Ehkä suurin syy eroon on se, että nainen ei halua tästä kunnollista parisuhdetta. Ostin asunnonkin, jossa voidaan yhdessä asua, naisen ei tarvinnut laittaa senttiäkään kiinni, mutta ei vain kelpaa.

Olin ennen tätä suhdetta 11 vuotta yksin. En harrastanut mitään yhdenyönjuttuja tai panosuhteita, ajattelin että jos en kellekään oikeasti kelpaa, niin ei sitten.

Haussa olisi nainen, joka on suhtautunut asiohin samalla tavalla, ja ei ole tosiaan sitä elämänsä rakkautta löytänyt. Ihan puhtaasti siksi tällainen nainen haussa, että luultavasti silloin elämänarvot ja -tavoitteet olisivat yhteneväisiä.

Otsikon kysymykseen liittyen: Tinder ei ole vastaus. Tinderistä löytyy aivan päinvastaisia naisia, joilla on ollut niin monta kevytsuhdetta 10 vuoden sisään etteivät enää edes muista miesten nimiä.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mInä. mutta suurin osa miehistä ei viehäty kun kerron ettei ole ollut mitään suhteita vuosiin. Ajattelevat että ei ole muillekaan kelvannut, niin jotain vikaa oltava

No en kyllä usko, että se on ongelma juuri kellekään miehelle. Naisille se voikin olla ongelma, jos mies ei ole ollut suhteessa vuosikausiin, mutta ei kannata samaistaa asiaa miesten ajatteluun.

- ap

Miksi ne miehet sitten järjestäen kaikkoavat siinä kohtaa, kun kertoo olleensa vaikkapa 13v sinkkuna? 

No sano että sinulla on ollut sutinaa, jos kerran miehiä on kuitenkin riittänyt.

Vierailija
42/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mInä. mutta suurin osa miehistä ei viehäty kun kerron ettei ole ollut mitään suhteita vuosiin. Ajattelevat että ei ole muillekaan kelvannut, niin jotain vikaa oltava

No en kyllä usko, että se on ongelma juuri kellekään miehelle. Naisille se voikin olla ongelma, jos mies ei ole ollut suhteessa vuosikausiin, mutta ei kannata samaistaa asiaa miesten ajatteluun.

- ap

Miksi ne miehet sitten järjestäen kaikkoavat siinä kohtaa, kun kertoo olleensa vaikkapa 13v sinkkuna? 

Vaikea sanoa. Millaisia miehiä ovat olleet? 

Ainoa mitä tulee mieleen, on että jos ne on olleet jotain koko elämänsä parisuhteissa viettäneitä eronneita miehiä, joilla on lapsiakin edellisistä suhteista, niin et ehkä suj

Ihan lapsettomia miehiä ovat olleet. Sulla ei nyt vain ole tietämystä, millaista on käydä trefffeillä pitkään sinkkuna olleena naisena. Mitenpä voisikaan olla, kun et ole pitkään sinkkuna ollut nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrian poliklinikalta löytyy

Vierailija
44/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No sano että sinulla on ollut sutinaa, jos kerran miehiä on kuitenkin riittänyt.

Miksi sanoisin? En halua suhdetta, joka perustuu valheeseen. 

Vierailija
45/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä. Horoskoopiltani oon vesimies, sisarusstatukselta kaksonen ja seksuaalisten kokemusten perusteella neitsyt :D Koitapa löytää samanlainen muualta!

N33

Horoskooppeihin uskovat on matalaälyisiä narsisteja, pick me-girl. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-piirretta-enteilevat-horoskoo…

Relaa mies. Horoskoopit on kivaa hömppäajanvietettä :)

N33

Vierailija
46/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun, pitkään sinkkuna olleen pitäisi ottaa mies, joka etsii uutta suhdetta jo ennen kuin on eronnut entisestä? Eihän meillä on mitään yhteistä tällaisessa tilanteessa. 

Eihän sinun pidäkään. Yritän vain hahmottaa mitä minun pitäisi tehdä tulevaisuudessa, mistä etsiä naista ja millaista, jotta löytäisin "sen oikean", vaikka vähän siirappiselta kuulostaakin.

- ap

No aloita vaikka sillä, että hoidat sen nykyisen suhteesi päätökseen asiallisesti. Sitten voit ruveta miettimään uutta suhdetta. Siinä kohtaa kannattaa heittää romukoppaan kuvitelmat, että hiljattain eronnut (=sinä) ja pitkään sinkkuna ollut olisivat jotenkin samassa tilanteessa. Tuo kun on yhtä harhainen ajatus kuin se, että mies olisi samassa tilanteesa kuin hänen synnyttävä vaimonsa. 

Vierailija
47/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmekymppinen pitkään sinkkuna ollut lapseton nainen. Mut voi löytää töistä! Mutta ongelma siinä on se, että olen työroolissa, eli en voi siinä alkaa virittelemään mitään suhteita tapaamieni ihmisten kanssa.

Vierailija
48/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis ollut pitkään sinkkuna ja pelkää nyt yksinjäämistä niin paljon, että yrittää epätoivoisesti varmistaa itselleen uuden suhteen jo ennen kuin entinen on päätöksessä. Arvaapa miten moni nainen kokee tuollaisen houkuttelevaksi vaihtoehdoksi? Annan vihjeen: se numero alkaa kirjaimilla no. 

Vierailija
49/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sinkkuna ensimmäiset 15v elämästäni. Meillä on siis paljon yhteistä ap:n kanssa.

N49, naimisissa viimeiset 29v

Vierailija
50/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis ollut pitkään sinkkuna ja pelkää nyt yksinjäämistä niin paljon, että yrittää epätoivoisesti varmistaa itselleen uuden suhteen jo ennen kuin entinen on päätöksessä. Arvaapa miten moni nainen kokee tuollaisen houkuttelevaksi vaihtoehdoksi? Annan vihjeen: se numero alkaa kirjaimilla no. 

Eihän tässä päätelmässä ollut taas mitään järkeä. En ole etsimässä täältä naista juuri nyt. Kyselen tulevaisuutta varten, tyyliin parin vuoden sisällä.

- ap

Vierailija
51/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin mieheni. Mä olin ollut 10 vuotta sinkku ja hän 10 vuotta sihteessa. Mulla ei ollut sinä aikana kuin 20 treffit, joilla ei harrastettu mitään intiimiä.

Yksin saat ap. olla, jos noin ajattelet!

Vierailija
52/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä päätelmässä ollut taas mitään järkeä. En ole etsimässä täältä naista juuri nyt. Kyselen tulevaisuutta varten, tyyliin parin vuoden sisällä.

- ap

Siinä todellakin oli järkeä. Niin paljon, ettei sinun kapasiteettisi riittänyt edes sen järjen löytämiseen. Ei kukaan, jolle sinkkuus ei ole pelottava peikko, suunnittele uutta suhdetta ennen kuin vanha on kunnolla saatu päätökseen. 

Vierailija
53/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Siinä todellakin oli järkeä. Niin paljon, ettei sinun kapasiteettisi riittänyt edes sen järjen löytämiseen. Ei kukaan, jolle sinkkuus ei ole pelottava peikko, suunnittele uutta suhdetta ennen kuin vanha on kunnolla saatu päätökseen. 

Joo, sinkkuus on todellakin pelottava peikko siinä mielessä, että pelottaa että löydän uudelleen samankaltaisen naisen kuin tämä, josta on nyt ero tulossa.

-ap

Vierailija
54/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi sitten teit tämän aloituksen juuri nyt etkä vasta tyyliin parin vuoden päästä? Mietipä jos sä löydätkin sen unelmiesi naisen juuri nyt tämän ketjun avulla. Sanotko sille sitten, että "en mä juuri nyt sua halua, mutta palataan asiaan tyyliin parin vuoden päästä" 

Vierailija
55/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi sitten teit tämän aloituksen juuri nyt etkä vasta tyyliin parin vuoden päästä? Mietipä jos sä löydätkin sen unelmiesi naisen juuri nyt tämän ketjun avulla. Sanotko sille sitten, että "en mä juuri nyt sua halua, mutta palataan asiaan tyyliin parin vuoden päästä" 

Ei kuulosta kovin todennäköiseltä skenaariolta.

- ap

Vierailija
56/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi sitten teit tämän aloituksen juuri nyt etkä vasta tyyliin parin vuoden päästä? Mietipä jos sä löydätkin sen unelmiesi naisen juuri nyt tämän ketjun avulla. Sanotko sille sitten, että "en mä juuri nyt sua halua, mutta palataan asiaan tyyliin parin vuode

Ensimmäinen kerta ikinä, kun osasit sanoa jotain, mikä on täyttä totta ja jopa järkevää tekstiä. 

Vierailija
57/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap noilla kriteereillä käytössäsi melkein kaikki maailman naiset. Meistä jokainen on ollut sinkkuna vähintään tuon 11v, minkä sinäkin. Jos ei muulloin niin ikävuosina 0-11. 

Vierailija
58/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereelta löytyy. 

Viimeisimmän eron jälkeen jo toista vuotta sinkkuna ja pakko sanoa, että elämä on ihan parasta juuri nyt. En edes halua suhteeseen, ellei mies ole täysin samanlainen kuin itse olen, eli erittäin epätodennäköistä, että suhteeseen koskaan enää päädyn. En etsi enää mitään, elän itselleni.

Mutta, mutta.. Olet tyypillinen mies, etsit naista, vaikket ole vielä eronnut. Eli heterosuhdepalveluihin ei saa tulla katkoa. Tiedätkö kuinka paljon helpompaa on sinkkuna, kun siistii vain omat jälkensä ja tekee omat metatyönsä. Ei kiinnosta miehet, jotka etsii seuraavaa, vaikka edellinen on vielä kuvioissa, opettele selviytymään kotihommista, aikatauluista ja sielunhoidosta itse.

Puhut isoista asioista, arvoista jne mutta taitaa todellisuudessa olla sanahelinää vain. Kyynistymistä on täällä havaittavissa ja syynä ovat miehet, jotka hakevat suurilla sanoilla ja sormuksin ilmaista palvelusväkeä. Ja palvelusväki päivitetään säännöllisesti uuteen.. 

Vierailija
59/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

<

Voinee rauhoittua, tuskin tuossa asetelmassa on suurta vaaraa löytää minkäänlaista suhdetta. Nyt eikä muutaman vuoden päästä. 

Vierailija
60/98 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap siis oikeasti tajua, että hän itse ei ole pitkään sinkkuna ollut? Ei jotain "ennen tätä suhdetta" juttuja lasketa. Nykytilanne ratkaisee ja nykytilanteessa ap on varattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan