Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä asioita Suomessa haluat säilyttää/puolustaa?

Vierailija
09.03.2025 |

Poistetun ketjun innoittamana kysyn, mitä asioita Suomesta ja suomalaisesta kulttuurista haluaisit säilyvän tuleville sukupolville? Mitä hyviä juttuja meillä on?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhraisin henkeni puolustaakseni miesvihaajia? Naiset on pilanneet Suomen. Puolustakaa itse islamia, afrikkalaisia ja muslimeita. M25

Vierailija
42/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teslan. Muulle ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurin arvostus, sivistys

Vierailija
44/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhraisin henkeni puolustaakseni miesvihaajia? Naiset on pilanneet Suomen. Puolustakaa itse islamia, afrikkalaisia ja muslimeita. M25

Vihervasemmistolaiset pukee hamas-vaatteet ylle ja puolustaa moskeijoita Suomessa mielummin kuin suomalaista kulttuuria.

Naisten äänioikeus oli virhe.

Mitä ne naiset huutaa? Free, free Palestine? Tai jotakin...

Vierailija
45/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaiset pukee hamas-vaatteet ylle ja puolustaa moskeijoita Suomessa mielummin kuin suomalaista kulttuuria.

Annan vaaleissa aina äänen vasemmistolle, koska kaltaistesi kitinöille on mukava nauraa.

Vierailija
46/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille islam on pyhä. Näkeehän sen kuinka nuoret naiset ovat heti syyttämässä rasistiksi, jos vähänkin sanoo vastustavansa islamia. M25

Vierailija
47/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan säilyttää vihervasemmiston. 

Vierailija
48/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niille islam on pyhä. Näkeehän sen kuinka nuoret naiset ovat heti syyttämässä rasistiksi, jos vähänkin sanoo vastustavansa islamia. M25

Suomessa on uskonnonvapaus ja pitää kunnioittaa kaikkien vapautta harjoittaa valitsemaansa uskontoa. Se on yksi tärkeistä perusarvoista. Ahdasmieliseen maailmankuvaan sellainen ei ehkä mahdu. Eivätkä pelkästään naiset tai vasemmistolaiset tunnista rasistia. En ole kumpaakaan.

Vierailija
49/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä vain ole huomannut kuvailemaasi ilmiötä. Taidat elellä harhoissa.

Vierailija
50/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontikan keitto.  Olen opettanut pojalleni ja veljen pojalleni perinteisen tyylin metsä mökissä.

Vierailija
51/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

R y zz äviha ei saa kadota ikinä tästä maasta sitä pitää vaalia pitkien perinteiden vuoksi, liputuspäivä ry zzävihan kunniaksi sen 6.12. lisäksi.

Vierailija
52/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratia, kirjastolaitos, suomen kieli, jäljellä olevat vanhat metsät haluaisin säilyttää kokonaan. 

Vierailija
53/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mämmi

keski kalja

isän maa

ruis leipä

sauna

Vierailija
54/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsenäisyys on tärkeintä !

Yksilön? Vai Suomen? Onko Suomi mielestäsi vielä itsenäinen? Millä tavalla?

Täh? Mitä höpötät? Meillä on oma hallinto ja tuomioistuin. Oma raja, joka on nyt laitettu kiinni. Meillä on sananvapaus ja ihmisoikeudet. Toisinajattelijoita on vankilassa nolla kappaletta. Se on melko vähän verrattuna naapuriin. 

Vierailija
55/55 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset arvot ja kulttuuri, säntillisyys ja luotettavuus. Rehellisyys. Luonnon kauneus ja puhtaus. Harvaan asutut alueet. Vanhat metsät. Puhtaat järvet ja pohjavedet. Omavaraisuus.

Näitä kaikkia ollaan polkemassa maanrakoon ja Helsinki on jo näiltä arvoiltaan Suomen irvikuva.

Helsingissä löytyy kyllä vanhoja metsiä varmaan enemmänkin kuin maaseudulla, jossa on pelkkää talousmetsää muutamia luonnonsuojelualueita lukuunottamatta. Myös kulttuuria löytyy runsaasti.