Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat: millaisia ihmeitä Jeesus on tehnyt sun elämässä?

Vierailija
09.03.2025 |

Kertokaa :) 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sinäkin ap jeesus niin tuskasi helpottuu,eikä sinulla ole enää paha olla niinkuin nyt.

Vierailija
2/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse sinäkin ap jeesus niin tuskasi helpottuu,eikä sinulla ole enää paha olla niinkuin nyt.

En kyllä tiedä mistä päättelet että minulla olisi paha olla tai että en seuraisi Jeesusta. Omituinen kommentti, mutta kaipa täällä kaikenlaisia kirjoittajia on. Ajattelitko että pilkalla kysyn? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus taikoi minulle 3 litraa viiniä kaappiin :)

Vierailija
4/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en löytänyt avaimia mistään. Sanoin: Jumalauta - ja heti ne ilmestyivät lipaston päälle. Tällaisia arjen ihmeitä on jatkuvasti - voi Luoja.

Vierailija
5/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järjestänyt töitä ja estänyt menemästä huonoihin töihin. Järjestänyt pääsymahdollisuuden koulutuksiin.

Vierailija
6/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen monta miljoonaa saanut uskomaan itseensä, joten se on ihmeellistä.

Vierailija
7/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että minä en ole kokenut mitään ihmeellisempää. Mutta olen huomannut että mitä enemmän jaksan kääntyä Jeesuksen puoleen ja rukoilla, myös erilaisia vastauksia näkyy omassa elämässäni. Kaikkihan ei mene niin kuin itse haluaa tai toivoo. Koen paljonkin siunauksia ihan arkisessa elämässä.

Elämäntilanteeni on ruuhkaisa eikä riittävä lepo aina mahdollistu itsestä riippumattomista syistä. Tämänkin asian kanssa pyydän erilaisia työkaluja ja jaksamista kulloiseenkin tilanteen, ja toden totta olen näitä saanut. Usein jälkikäteen koen myös näiden paikkojen olleen eri tavoin merkityksellisiä ja kiitoksen aiheita. 

Vierailija
8/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinnyt hengissä melko monestä tilanteesta, jossa olisin voinut kuolla. Synnyin hätäsektiolla keskosena, jäin 5-vuotiaana auton alle, sairastuin 8-vuotiaana leukemiaan ja olin 19-vuotiaana henkisesti todella huonossa kunnossa ja lähellä itsemurhaa, mutta en tehnyt sitä.

Vierailija
9/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tiedä mistä päättelet että minulla olisi paha olla tai että en seuraisi Jeesusta. Omituinen kommentti, mutta kaipa täällä kaikenlaisia kirjoittajia on. Ajattelitko että pilkalla kysyn? 

Sinulla on selvästi paha olla,et sinä muuten tämmöisiä lapsellisia aloituksia tekisi.

Vierailija
10/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin, että minä en ole kokenut mitään ihmeellisempää. Mutta olen huomannut että mitä enemmän jaksan kääntyä Jeesuksen puoleen ja rukoilla, myös erilaisia vastauksia näkyy omassa elämässäni. Kaikkihan ei mene niin kuin itse haluaa tai toivoo. Koen paljonkin siunauksia ihan arkisessa elämässä.

Elämäntilanteeni on ruuhkaisa eikä riittävä lepo aina mahdollistu itsestä riippumattomista syistä. Tämänkin asian kanssa pyydän erilaisia työkaluja ja jaksamista kulloiseenkin tilanteen, ja toden totta olen näitä saanut. Usein jälkikäteen koen myös näiden paikkojen olleen eri tavoin merkityksellisiä ja kiitoksen aiheita. 

Antaisitko jotain konkreettisia esimerkkejä näistä rukousvastauksista elämässäsi?

Vierailija
11/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On järjestänyt töitä ja estänyt menemästä huonoihin töihin. Järjestänyt pääsymahdollisuuden koulutuksiin.

Nuohan ovat tuurista kiinni..

Vierailija
12/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan rillattu kimpassa. Minä hoidin makkarat ja lihat, jesse taikoi viintä.

Vierailija
13/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on selvästi paha olla,et sinä muuten tämmöisiä lapsellisia aloituksia tekisi.

Hyppää junan alle niin pääset tapaamaan Jeesustasi.

Vierailija
14/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ainoa wc-rulla on riittänyt viisihenkiselle perheelle jo kuuden vuoden ajan eikä ole koko aikana tuntunut vähenevän yhtään. 

Vierailija
15/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Raamatusta on jätetty pois apokryfisia kirjoituksia, joissa kerrotaan Jeesuksen lapsena tekemistä taikajäynistä ja kepposista. Ne olivat varmaan kirkkoisille liian kovaa kamaa.

Vierailija
16/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen jeesus pelasti rasismilta, toisesta tuli rasisti.

Vierailija
17/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon.

Elossa Herran takia vielä, muuten olisin kuollut.

Asioita joita ei voi järjellä selittää mitenkään tapahtunut.

Rukouksiin yleensä aina vastataan.

Perkele toki kiusaa kokoajan ja syntiä saa vältellä ja tehdä parannusta lankeemuksista.

Jumala on hyvä. Kumpa kaikki tietäisi että hän on olemassa oikeasti. Evoluutio on huijaus. Me ollaan luotuja. Synnin takia maailma on vaan sekaisin ja ehkä vaikea ymmärtää miksi näin pahan maailman hyvä Jumala olisi luonut. Raamatussa on vastaus siihen alkulehdillä. Synti tuli meihin ja pahuus.

Vierailija
18/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pelastui alkoholismilta, toisesta tuli kaappijuoppo.

Vierailija
19/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi totuuden maailmasta. Siinä on ihmettä kerrakseen.

Niin Pilatus sanoi hänelle: "Sinä siis kuitenkin olet kuningas?" Jeesus vastasi: "Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistaisin totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni." Joh. 18:37

Vierailija
20/30 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan ovat tuurista kiinni..

Tuuri on vain kyläpahanen. Ei sillä ole vaikutusta tuollaisiin asioihin.