iL: Karut tiedot Tokmannista
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/29f698dd-cc4d-44e0-895e-5cb30ba417b4
Onko joku lukenut? Voisiko joku edes jotakin kertoa jutun sisällöstä?
Nimim. Meinasin hakea Tokmanniin töihin..
Kommentit (15)
Iltapaskojen maksumuurin takana ei ole ikinä ollut mitään merkittävää. Kerran erehdyin ja toista kertaa en😅
Luin jutun. Tokmannilla syödään pikkulapsia.
Hyvä työpaikka se on. Paikkakuntakohtaisia eroja voi toki olla. Olen ollut siellä töissä.
No eipä yllätä, yhden myymäläpäällikön tiedän ja on niin itseään täynnä että kohta varmaan halkeaa, keski- ikäinen nainen. Pirullinen asiakkaillekin.
En lukenut artikkelia mutta olen huomannut tokmannilla asioidessani että jos työntekijät vaihtavat pari sanaa keskenään niin jo pika pikaa kuuluu kuulutus että osastolla x tarvitaan työntekijää, ja näiden työntekijöiden ilmeestä päätellen se on osoitettu heille. Eli työntekijöitä valvotaan melko tarkasti, ja työntekijät tietävät itsekin olevansa kyttäyksen kohteena.
Itse tokmannilla töissä ja meillä on ainakin mukava porukka. Myös Pomo on mukava. Ainakin minun tietääkseni
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaljaa
Tossa 🍺
Tokmanne vaatii ehdotonta 48a asetuksen noudattamista.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut artikkelia mutta olen huomannut tokmannilla asioidessani että jos työntekijät vaihtavat pari sanaa keskenään niin jo pika pikaa kuuluu kuulutus että osastolla x tarvitaan työntekijää, ja näiden työntekijöiden ilmeestä päätellen se on osoitettu heille. Eli työntekijöitä valvotaan melko tarkasti, ja työntekijät tietävät itsekin olevansa kyttäyksen kohteena.
Kaikkialla valvotaan. Myös tehtaissa ym.
Vierailija kirjoitti:
Itse tokmannilla töissä ja meillä on ainakin mukava porukka. Myös Pomo on mukava. Ainakin minun tietääkseni
Pomo on tasan niin kauan mukava kun suostut nielemään siltä smäidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pomo on tasan niin kauan mukava kun suostut nielemään siltä smäidät.
Mitä se on tämä smäidä?
Up