Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Proteiinirahkapurkki, jossa päiväystä jäljellä yli 2 viikkoa, isot homelaikut pinnalla! Mites näin voi tapahtua?

Vierailija
09.03.2025 |

???

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sattuu noin. Ota yhteyttä valmistajaan, niin saat rahasi takaisin. 

Tai viskaa vain purkki roskiin ja jatka elämääsi. Itse en ainakaan viitsisi euroa tai paria perimään takaisin. 

Valio maksaa 6e tilille kun laittaa kuvan kanssa sähköisen rekkulan ja täyttää tarvittavat tiedot. En tiedä sinusta, mutta kyllä mun mielestä on ihan vaivan arvoinen suoritus. Saa vähintään euron minuutille, vaikka ei pitäisi edes erityista hoppua, nykyään kun on helppo älypuhelimella ottaa kuva ja lähettää viesti. Tämä toki olettaen, että kyseessä on valion tuotos, eihän se esim. arlan mokista mitään maksa.

Tuskin Valio Arlan mokista maksaa euron latia?

Vierailija
22/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää! Siis aivan järkyttävää, kyllä tässä pitäisi rahallisen korvauksen lisäksi saada myös jotain henkistä apua. Ja toki runsas rahallinen korvaus kivusta ja särystä. Toivon, että pääset tästä asiasta yli.😩😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on hyviä bakteereja.

Vierailija
24/24 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sattuu noin. Ota yhteyttä valmistajaan, niin saat rahasi takaisin. 

Tai viskaa vain purkki roskiin ja jatka elämääsi. Itse en ainakaan viitsisi euroa tai paria perimään takaisin. 

Valio maksaa 6e tilille kun laittaa kuvan kanssa sähköisen rekkulan ja täyttää tarvittavat tiedot. En tiedä sinusta, mutta kyllä mun mielestä on ihan vaivan arvoinen suoritus. Saa vähintään euron minuutille, vaikka ei pitäisi edes erityista hoppua, nykyään kun on helppo älypuhelimella ottaa kuva ja lähettää viesti. Tämä toki olettaen, että kyseessä on valion tuotos, eihän se esim. arlan mokista mitään maksa.

Tuskin Valio Arlan mokista maksaa euron latia?

Niinhän tuossa sun lainaamassasi viestissä tosiaan sanotaan. Ei siis tartte laittaa kysymysmerkkiä, luet vaan viestin, niin sullekin selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi