Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?
Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä ole missään töissä olin lomautettuna 60 päivää ja oot täällä heti aamusta itkemässä saatanan kusipää.
Mitä?
Ulit ulisee täällä 7.00-23.00 ja varmaan läpi yön suoli24:ssä.
Ja aina yhtä surkealla kirjoitustaidolla. 200 sanan sanavarastolla ei parisuhdetta synny koulutetun naisen kanssa. Yök, juntit, yök.
Heti aamusta sit äikän ope tänne itkemään.
kun normi ihmiset menee töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppoa olla mies tässä maassa. Etsisi vaan tavallista, naisellista ja mukavaa naista, mutta missä niitä muka on? Ei ainakaan Suomessa.
Täällä naiset kulkevat kuin miehet, puhuvat kuin miehet ja käyttäytyvät kuin miehet. Ei hameita, ei naisellisuutta, ei sitä pehmeyttä, joka ennen kuului naiseen. Vaan sen sijaan uhmakasta asennetta, kovia sanoja ja loputonta vaatimuslistaa. "Miehen pitää olla sitä, miehen pitää olla tätä.." Mutta mitä nainen tuo suhteeseen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa edes ylipainoiselle naiselle?
Minä olen yrittänyt. Olen etsinyt, olen tutustunut, olen antanut mahdollisuuksia. Mutta aina sama lopputulos: nainen, joka haluaa johtaa ja määrätä, mutta ei kuitenkaan halua olla nainen. Ei naiseutta, ei hempeyttä, ei sitä vetovoimaa, joka saisi miehen tuntemaan itsensä halutuksi.
Ja lopulta.. mitä vaihtoehtoja jää? No, yksinäisyys. Mutta parempi yksin kuin jatkuvassa taistelussa naisen kanssa, joka
Sulla on väärä asenne tähän hommaan. Suomalaisen naisen osa on perinteisesti ollut työhevosen osa, meillä on ollut kokopäivätyön ohessa päävastuu kodista ja perheestä. Vanhemmilla polvilla vielä eri tavalla, minä oldn keski-ikää. Kotiäitikulttuuriahan täällä ei ole ollut. Mies on meillä pyörinyt siellä jossain perheen laitamilla, ollen parhaimmillaan hyödyksi, muttei koskaan vetovastuussa, perheen päänä. Meillä Suomessahan on kahden tienaajan malli, ei tavan perheissä yhden palkalla pitkälle pötkitä.
Tällä roolituksella kasvaa vahvoja, päättäväisiä, sitkeitä ja koviakin naisia. Ei ole juuri ollut aikaa, voimia eikä tilaisuutta muuhun. Nyt meidän tyttäret ovat lisääntymisiässä, saaneet kotoaan tämän perhemallin, ja valitsevat itse toisin. Kukapa tähän tuplatyöhön haluaisikaan.
Jos haluat naisellisen ja myötäilevän naisen, sinun pitää itse olla vielä häntäkin päättäväisempi, sitkeämpi ja aikaansaavampi. Voin kertoa, että mun ikäluokassa ihan jokainen tuntemani nainen olisi ollut onnesta soikeana saadessaan kotona oma-alotteisen ja aktiivisen miehen. Valitettavasti tämän sukupolven miesrooli on se murtunut, ei enää perinteinen eikä vielä myöskään moderni. Lopputulema on vähän hukassa oleva mies.
Ei monikaan halua johtaa, mutta jos toinen passivoituu, toisen on pakko. Parisuhde on kahden kauppa, siinä voi vielä hioa asetelmia. Perheessä on jokaisen kannettava korttaan kekoon. Ei ole mahdollista vain jäädä laakereilleen makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä ole missään töissä olin lomautettuna 60 päivää ja oot täällä heti aamusta itkemässä saatanan kusipää.
Mitä?
Ulit ulisee täällä 7.00-23.00 ja varmaan läpi yön suoli24:ssä.
Ja aina yhtä surkealla kirjoitustaidolla. 200 sanan sanavarastolla ei parisuhdetta synny koulutetun naisen kanssa. Yök, juntit, yök.
SEN ON SIIS JA SUOMEN KIILEN siinä sun kirjoituksia.mut aloita heti aamusta kusipää täällä se itku.
Naiset ovat epänaisellisia koska miehet ovat naisellisia. Naisten pitää täällä aina huolehtia kaikesta, perheen elatuksesta, lapsista, kodista, jopa miehen sukulaisista. Miehet on perässä vedettäviä ja epämiehekkäitä. Ole siinä sitten naisellinen ja iloinen.
Mitä sitten on olla naisellinen? Mielestäni muotivirtausten mukana menevä naishenkilö ei ole naisellinen, vaan itsellinen, vahva nainen. Mielestäni suomalaiset naiset hakkaavat 100-0 esim. eteläisen naapurin keikailijat, puhumattakaan esim. välimeren maista.
Mutta se on oma mielipiteeni.
Kävele korkokengillä koko viikko ja katso sitten peilistä, että hymyiletkö.
Meidän suomalaisnaisten ei tarvitse kärsiä kipua, jollemme itse halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän elämää itseäni varten enkä siksi, että näyttäisin jonkun silmissä kivalta.
Korkokenkiä en ole koskaan käyttänyt, ex kun alkoi vihjailla korkkarien näyttävän tosi hyvältä, totesin että sitten sinun pitää varmaan hommata sellaisia käyttävä.
Tyypillinen suomi-akka!
Jos näkee että mies pitää jostain, niin ihan vittuillessaan ja käärmemäisyyttään tekee just päinvastoin. Ihan vain siitä syystä että tietää sen olevan jotain mistä mies ei tykkää.
Hyi helvetti että suomalaiset ä m m ä t on vastenmielistä sakkia. Syöpäisiä demarifemakoita.
nainen: en ole koskaan käyttänyt korkokenkiä
lukutaidoton mies: siis lakkasit käyttämästä korkokenkiä vain miehesi kiusaksi?
Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaista vihataan esim. työpaikoilla. Tällainen nainen halutaan sulkea porukoista ulos ja tylytetään ikävillä kommenteilla/vittuillaan, siis nimen omaan juuri siihen ulkoiseen olemukseen ja iloisuuteen liittyen.
Veikkaan, että tämä kommentti saa paljon alapeukkua ja lyttäämistä, mutta ihan omakohtaisia kokemuksia on useammaltakin työpaikalta.
Jospa ne "omhohtaiset kokemukset" johtuukin muusta, kuin siitä, että pukeudut hyvin tai olet naisellinen?.
En sano, että sinä olisit sellainen, mutta tunsin kerran naisen joka todellakin panosti ulkonäköönsä, oli aina hienosti laitettu jne, mutta oli niin pirullinen luonne, että vaikea siitä oli tykätä. Ja jos hän luuli, että hänestä ei tykätty sen takia, kun oli niin "naisellinen ja huolehti ulkonäöstään", niin siinä kyllä erehtyi. Tuo hminen ei suvainnut mitään muuta m
En ole pirullinen, hyökkäävä enkä aggressiivinen henkisesti tai fyysisesti. Tai tuputtanut mielipiteitäni. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset täti-ihmiset on tosiaan usein sellaisia sukupuolettomia pötkylöitä.
Entä suomalaiset setäihmiset?
Kammottavia emakoita, rupsahtavat 20 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavia emakoita, rupsahtavat 20 vuotiaana.
Katso toiseen suuntaan sitten.
Leggarit on mukavat ja niiden kanssa voi joko urheilla tai mennä baariin. Käytän rahat mieluummin muuhun kuin miesten miellyttämiseen. Mies on jo löytynyt, ja hänen mielestä minun jalat näyttää kauniilta leggareilla tai ilman.
Naiselliset naiset muuttavat tänne Helsinkiin ja pariin muuhun kaupunkiin junttimiehiä pakoon.
Lekkarit, croksit ja tunika oujee! Ihana rennot vaatteet.
Tämä haukkuja on oikea naisvihaaja ja läskivihaaja samassa paketissa. Kihisee kiukusta komerossaan. Lihavat naiset pyörivät pakonomaisesti hänen päässään 24/7. Mitä lihavat naiset syövät, mitä lihavat naiset pukevat päälleen, missä lihavat naiset liikkuvat ja ennen kaikkea, mitä lihavat naiset tekevät miestensä kanssa. Varsinkin makuuhuoneessa!!
Tosiasia on kuitenkin se, että jos hän olisi lihavan naisen kanssa, hän ei olisi yhtään vihainen. Hän olisi onnellinen. Varsinkin makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten on olla naisellinen? Mielestäni muotivirtausten mukana menevä naishenkilö ei ole naisellinen, vaan itsellinen, vahva nainen. Mielestäni suomalaiset naiset hakkaavat 100-0 esim. eteläisen naapurin keikailijat, puhumattakaan esim. välimeren maista.
Mutta se on oma mielipiteeni.
Onko itsellinen ja vahva mies sitten myös naisellinen?
Mikään ominaisuus ei voi olla sekä feminiininen että maskuliininen, sukupuolesta riippumatta.
Ja ihan toinen asia on sitten se, mitä ominaisuutta kukakin pitää positiivisena tai negatiivisena.
Sulla on väärä käsitys naisellisuudesta. Elimet riittää. Miksi naisen pitäisi pukeutua epäkäytännöllisesti? Se ei ole naisellisuutta vaan tyhmyyttä
Suomi mammat ottavat herneet nenään ihan asiallisesta kysymyksestä. Verratkaapa itseänne vaikka Ruotsalaisiin tai Virolaisiin naisiin.
Molempien naapurimaiden naiset osaavat pukeutua muuhunkin kuin huppariin tai kauhtuneeseen villpaitaan.
Toki täytyy rehellisyyden nimessä todeta että kyllä Ruotsalaiset miehetkin pukeutuvat paremmin mitä Suomalaiset miehet.
Mistähän tämä mahtaa johtua?
Itse en pukeudu naisellisesti, koska en viihdy niin hyvin sellaisissa vaatteissa. Ei edes siksi, etten jaksaisi pukeutua kivasti ja kiinnittää huomiota ulkonäköön, vaan koska minusta naiselliset vaatteet ja pitkät hiukset eivät vaan sovi minulle kovin hyvin. Eivät ne pahaltakaan näytä, mutta pidän itselläni enemmän tarkoituksellisen ei-naisellisesta tyylistä. Ja hassua kyllä, siitä olen myös saanut enemmän positiivista palautetta ympäriltä.
On totta, että feminiininen tyyli voi olla myös mukava päällä, lämmin talvella ja helppo ylläpitää. Mutta ei se ole asia, mitä jokainen nainen edes haluaisi.