Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?

Vierailija
09.03.2025 |

Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset? 

Kommentit (412)

Vierailija
321/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouvat, onko teillä farkut vyöllä ja nahka kengät? 

Oon lukenut tämän joskus ennenkin, tosi outo. Kyllä meillä on farkut vyöllä ja nahkakengät. Eikö ne olekaan arkivaatteet vaan jotenkin hienoa?

Se oli farkut vyöllä ja nahka kengät (huom! Ei nahkakengät). Ukko kiihottui niistä, kun vaimo tuli kaupasta. 

Vierailija
322/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä ketjua voi lukea, kun joku kirjoittaja tekee niin hirveän paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Varsinkin yhdyssanat on päin persettä ja ne sanat, mitkä kirjoitetaan erikseen, on kirjoitettu yhteen. On ihan mahdoton edes kuvitella, että noilla taidoilla on päästy yläkoulua läpi.

Sinun työ näyttää olevan toi pilkunviilaus  ja valitus heti aamusta täällä ja eri keskusteluissa.

Kun osaa äidinkielensä, tuntuu oudolta etteivät kaikki osaa. Tulee fiilis kirjoittajien hyvin matalasta älykkyydestä ja olemattomasta sivistyksestä. Kas kun tämä ainut ihmisaivojen käyttöliittymä pitäisi jokaisen hallita.

Jos ei osaa, tippuu miesrankingissa pohjalle. 

Tuntuu oudolta että joku aikuinen itkee täällä muitten

Täällä ärsyttää monia sinun kyvyttömyytesi kirjoittaa äidinkieltäsi  vähintään 9 kouluvuoden  jälkeen.

Koeta tajuta: olet tyhmä. T y h m ä. Tyhmien ulinat ovat tyhjänpäiväisiä. Hoituisivat oikealla  lääkityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä ketjua voi lukea, kun joku kirjoittaja tekee niin hirveän paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Varsinkin yhdyssanat on päin persettä ja ne sanat, mitkä kirjoitetaan erikseen, on kirjoitettu yhteen. On ihan mahdoton edes kuvitella, että noilla taidoilla on päästy yläkoulua läpi.

Sinun työ näyttää olevan toi pilkunviilaus  ja valitus heti aamusta täällä ja eri keskusteluissa.

Kun osaa äidinkielensä, tuntuu oudolta etteivät kaikki osaa. Tulee fiilis kirjoittajien hyvin matalasta älykkyydestä ja olemattomasta sivistyksestä. Kas kun tämä ainut ihmisaivojen käyttöliittymä pitäisi jokaisen hallita.

Oletko niin tyhmä että kukaan ei ota sinua töihin kun itket täällä aamusta iltaan?

Vierailija
324/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla mies tässä maassa. Etsisi vaan tavallista, naisellista ja mukavaa naista, mutta missä niitä muka on? Ei ainakaan Suomessa.

Täällä naiset kulkevat kuin miehet, puhuvat kuin miehet ja käyttäytyvät kuin miehet. Ei hameita, ei naisellisuutta, ei sitä pehmeyttä, joka ennen kuului naiseen. Vaan sen sijaan uhmakasta asennetta, kovia sanoja ja loputonta vaatimuslistaa. "Miehen pitää olla sitä, miehen pitää olla tätä.." Mutta mitä nainen tuo suhteeseen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa edes ylipainoiselle naiselle?

Minä olen yrittänyt. Olen etsinyt, olen tutustunut, olen antanut mahdollisuuksia. Mutta aina sama lopputulos: nainen, joka haluaa johtaa ja määrätä, mutta ei kuitenkaan halua olla nainen. Ei naiseutta, ei hempeyttä, ei sitä vetovoimaa, joka saisi miehen tuntemaan itsensä halutuksi.

Ja lopulta.. mitä vaihtoehtoja jää? No, yksinäisyys. Mutta parempi yksin kuin jatkuvassa taistelussa naisen kanssa, joka ei edes halua olla nainen. Ehkä jossain muualla maailmassa asiat ovat toisin, mutta täällä täällä sopivaa ei löydy.

Vierailija
325/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouvat, onko teillä farkut vyöllä ja nahka kengät? 

Oon lukenut tämän joskus ennenkin, tosi outo. Kyllä meillä on farkut vyöllä ja nahkakengät. Eikö ne olekaan arkivaatteet vaan jotenkin hienoa?

Se oli farkut vyöllä ja nahka kengät (huom! Ei nahkakengät). Ukko kiihottui niistä, kun vaimo tuli kaupasta. 

voiku työtöntä kusipäätä itkettää täällä

Vierailija
326/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu

noloa olla noin tyhmä niinkuin sä  ettei kukaan edes töihin palkkaa.täällä sä neropatti itket miten muut kirjoittaa ja ite kirjoitat päinpersettä.

Vierailija
327/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja olin erittäin naisellisen naisen kanssa aviossa 35 vuotta. Nyt vietän aikaani katselemalla ohikäveleviä naisellisia, tyylikkäitä ja seksikkäitä nuoria ja kypsempiä naisia. Eivät he minua varten pukeudu, mutta eivät myöskään kiellä katsomasta.

Vierailija
328/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreikassa on kyllä melko pönäköitä naisia. Lyhyitä, paksuja ja viiksekkäitä. Sen näkee, jos käy Kreikassa edes kerran. Ei heissä ole mitään vikaa, ovat sellaisia kun haluavat olla.

Ovat kauniita nuorena.

Kaikki ovat. Sääli, että ap rupsahtaa päivä päivältä epäkurantimmaksi. Eikä ole muitakaan avuja kuten älyä, lahjakkuutta, sielun kauneutta, sydämen hyvyyttä. 

Vierailija
329/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noin vittumaista tyyppiä kyllä kauvaan töissä kukaan katselis.

Vierailija
330/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin tyhmä että kukaan ei ota sinua töihin kun i

Olen töissä ja tänään on sunnuntai, vapaapäivä. Tiedätkö, että työtä tekevillä on myös vapaita?

Tulin tänne äsken kun otin iltateen.  Sinulla on täällä useita itseäsi paljon älykkäämpiä keskustelukumppaneita. Helppo todeta esim. saamistasi alapeukuista.

Vierailija
331/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu

Saat turpaa varmaa kun yleisellä paikalla avaat suusi.

mut se on kuule sulle ihan hyvä työ itkeä täällä aamusta iltaan.

Vierailija
332/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helppoa olla mies tässä maassa. Etsisi vaan tavallista, naisellista ja mukavaa naista, mutta missä niitä muka on? Ei ainakaan Suomessa.

Täällä naiset kulkevat kuin miehet, puhuvat kuin miehet ja käyttäytyvät kuin miehet. Ei hameita, ei naisellisuutta, ei sitä pehmeyttä, joka ennen kuului naiseen. Vaan sen sijaan uhmakasta asennetta, kovia sanoja ja loputonta vaatimuslistaa. "Miehen pitää olla sitä, miehen pitää olla tätä.." Mutta mitä nainen tuo suhteeseen? Miksi tavallinen mies ei kelpaa edes ylipainoiselle naiselle?

Minä olen yrittänyt. Olen etsinyt, olen tutustunut, olen antanut mahdollisuuksia. Mutta aina sama lopputulos: nainen, joka haluaa johtaa ja määrätä, mutta ei kuitenkaan halua olla nainen. Ei naiseutta, ei hempeyttä, ei sitä vetovoimaa, joka saisi miehen tuntemaan itsensä halutuksi.

Ja lopulta.. mitä vaihtoehtoja jää? No, yksinäisyys. Mutta parempi yksin kuin jatkuvassa taistelussa naisen kanssa, joka

Sitä saa mitä tilaa. Itke, ulipoika.

Vierailija
333/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lopulta.. mitä vaihtoehtoja jää? No, yksinäisyys. Mutta parempi yksin kuin jatkuvassa taistelussa naisen kanssa, joka

Minä kun kävelen kadulla, niin vastaan tulee vaikka kuinka paljon nättejä naisia, joiden pukeutuminen on laidasta laitaan, naisellisesta unisexiin.

Eiköhän sun ongelmasi ole siinä, että haluamasi naisellisesti pukeutuvat naiset eivät vain halua sinua. Olemassa heitä kyllä on vaikka millä mitalla.

Vierailija
334/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko

No et  kyllä ole missään töissä olin lomautettuna 60 päivää ja oot täällä heti aamusta itkemässä saatanan kusipää.

Vierailija
335/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin_persettä kirjoitetaan erikseen. 

Vierailija
336/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEN ON SIIS JA SUOMENKIILEN voi saatana ja vielä itkee täällä päivät muitten kirjoituksia.

Vierailija
337/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitan sen just miten haluan.sua olisi kiva hakata loppuis toi itkeminen.

Vierailija
338/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUOMENKIILEN kirjoitetaan suomenkielen.

Vierailija
339/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä että sun tukia on leikattu.

Vierailija
340/412 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko

no tollaista saatanan kusipäätä ei kyl kukaan palkkaa.