Miksi suomimammat ovat niin epänaisellisia?
Pukeutuvat ihme tätivaatteisiin, tai sellaisiin trumpettihousuihin ja oversize collareihin jotka eivät näytä kenenkään päällä hyvältä. Missä ovat korkokengissä ja hameissa viihtyvät, naiselliset, iloiset naiset?
Kommentit (412)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä itket saatanan läski . en koske pitkällä tikullakaan vittumaisee läski akkaan tuliko selväks.itse päätän seuran ja se on sellainen normaali vartaloinen mille menee farkut jalkaa eikä ryhävalas.
Ei sua huoli kukaan. Tapa ittes!
heh lihava ryhävalas itkee.sori mutta vaikka kuinka itket tykkään tosta mun normaali vartaloisesta naisesta läskit etoo mua.
käännätkö aina kaiken paskaks? sua ei kukaan huoli
Heh, mulla on mies. Tykkää vaan hänestä. Mutta älä vittuile täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvat, onko teillä farkut vyöllä ja nahka kengät?
On farkut vyöllä ja nahkakengät. Kuinka niin?
Sama ! myös kesällä hame.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä itket saatanan läski . en koske pitkällä tikullakaan vittumaisee läski akkaan tuliko selväks.itse päätän seuran ja se on sellainen normaali vartaloinen mille menee farkut jalkaa eikä ryhävalas.
heh lihava ryhävalas itkee.sori mutta vaikka kuinka itket tykkään tosta mun normaali vartaloisesta naisesta läskit etoo mua.
No älä sä itke jossen tykkää lihavasta ja vittumaisesta akasta. sama ku mä alkaisin itkemää sulle kun et tykkää raiskaaja miehistä.
Täällä pohjoismaissa on tasa-arvo niin korkealla että naiset ja miehet pukeutuvat yhtä mukavuuden halusesti. Ilmasto vaikuttaa myös tietysti. Myös muoti, nythän esm kaikilla nuorilla lähes samanlaiset urheilulliset vaatteet, oli nainen tai mies.
Juhlat tietty erikseen. Tai jos jotain erikoisempaa tekeillä.
Täällä pohjoismaissa nainen pärjää hyvinkin ilman elättäjää, tämä näkyy myös vaatevalinnassa.
Pärjää myös yksinhuoltajana. Katolisissa maissa ei olekaan enää niin yksinkertasta.
Ihania naisia on myös suomimammoissa <3
Ihanuus ei ole sidoksissa maahan, ihonväriin, painoindeksiin, varakkuuteen, vaatteisiin tai moneen muuhunkaan seikkaan.
kreikassa oli ihan älyttömän nättejä naisia ja osasi pukeutua en nähnyt yhtään pulleeta verkkari sankaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sä itke jossen tykkää lihavasta ja vittumaisesta akasta. sama ku mä alkaisin itkemää sulle kun et tykkää raiskaaja miehistä.
Mutta sä et osaa puhua asiallisesti täällä.
Naurettavaa naisten haukkumista. En ole koskaan ymmärtänyt että pitäisi olla jotenkin kiitollinen miesten ihailusta, ei kiitos. Minulla on terve itsetunto enkä ole tarvinnut mitään miesten miellyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä sä itke jossen tykkää lihavasta ja vittumaisesta akasta. sama ku mä alkaisin itkemää s
ET sinäkään.tapa ittes ynnä muuta .vai onko se sinusta asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet pukeutuvat enää niin harvoin pukuihin?
Tämä. Olisi ihanaa nähdä enemmän kuumia miehiä löysässä kravatissa ja kauluspaidassa josta ylin nappi (tai jopa kaksi) auki
Ai, pitäiskö mun olla vaan hiljaa ja nyökytellä? Sitä saa mitä tilaa.
Oletteko miehet koskaan kokeillu seksiä lihavan naisen kanssa`?? seisooko läskin kanssa muna?
haluaisin joskus kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
eli sinä kusipää laitoit ne tapa ittes..läski ryhävalas olet ja vielä vittumainen hyi helvetti siinä oikee unelma paketti.
Vierailija kirjoitti:
Sun miehen pitäisi opettaa sulle käytöstapoja nahkaremmiä perseelle niin oppii olemaan.
Vierailija kirjoitti:
kreikassa oli ihan älyttömän nättejä naisia ja osasi pukeutua en nähnyt yhtään pulleeta verkkari sankaria.
vaikee arvata ketkä alapeukuttanut.oisko suomi valaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun tuo yksi sanoi että vaimolla on ja sillä näystä kikuli kovenee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomimiehet ovat joko mieslapsia tai tyttömäisiä?
Pojat ja tytöt kasvatetaan koulussa samalla muotilla (kiltteyttä korostaen, riskinottohalukkuutta ja rohkeutta vähentäen). Seurauksena on poikien feminiininen käyttäytyminen yhdistettynä ympäristön estrogeenia matkiviin kemilaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kun tuo yksi sanoi että vaimolla on ja sillä näystä kikuli kovenee.
No aika monella noista ennemmin kun mitä toi ap kirjoitti trumpettihousut ja isot collarit.