Seurustelukumppanin jaloissa pyörivä ex-nainen
Ollaan tapailtu viime keväästä, eli melkein vuosi. Suhde on vakiintunut mukavasti, meillä on kivaa yhdessä ja haaveillaan mahdollisesta tulevasta perhe-elämästä. Ollaan sen ikäisiäkin että perustaminen alkaa olla akuuttia.
Häiritsee kuitenkin se että miehen ex-tyttöystävä on jotenkin suhteen kolmas pyörä. He seurustelivat kauan sitten, mutta tää nainen päätyi asumaan samalle paikkakunnalle joitain vuosia sitten ja nämä on kaveeranneet siitä asti. Heillä on jopa pienen koiran "yhteishuoltajuus", eli koira asuu välillä naisella ja välillä taas miehen luona. Koira on mukava lisä, hänestä en valita. Mutta emäntä ravaa sillä tekosyyllä jatkuvasti tuvassa, ja välillä tuntuu että tekee ihan tikusta asiaa. Tyyliin "Rekku ei ole syönyt nameja tänään, onkohan sillä joku?". Illat mies tekstailee eksänsä kanssa sen sijaan että viettäisimme rauhallista aikaa kaksin. Naisella on myös kaikenlaisia remontintarpeita, joita pitää mennä ihmettelemään. Yhtään huonekalua siinä talossa ei siirretä ilman että mies menee paikalle sitä vähintäänkin valvomaan. Kesällä on vielä tulossa iso muutto ja arvaan jo kuka on siinä hommassa kiinni pari päivää.
Mies ei ole mikään kiltti tossukka, vaikka kiva ihminen onkin, että minkään käskyttämisen alaisena ei mene lapasena perässä. Hän vain usein valitsee niin että ex menee edelle ja minulla ei ole siihen sanomista. Kaiken lisäksi on alkanut jotenkin ärsyttämään minua ilmeisesti tahallaan tällä asialla: eilenkin laittoi kuvan kun oli mennyt kissan kanssa kahvittelemaan exän luo. Kuvassa kissa puski naisen takapuolta ja mies laittoi saatetekstiksi "Isäänsä tullut". Vitsailin vain takaisin että "Nukutko säkin aina tolleen pebaa vasten?" mutta oikeasti tää vähän jo kirpaisi. :(
En oikein tiedä mitä tehdä vaikuttamatta ihan nipolta ja mustasukkaiselta.
Kommentit (48)
Tässä on kaikki ainekset alibin etusivulle.
Kannattaa jättää se ukko. Ennen kuin satutat itsees enää yhtää enempää. Saman tyylisen kokemuksen kokeneena suosittelen nopeaa poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä tilanne. Jotkut akat ovat todellakin niin ilkeitä ja vittumaisia että tulevat pilaamaan ex-miehensä uuden suhteen jos itse ovat sinkkuja.
-Osa myös on niin epätoivoisia, että jäävät roikkumaan vaikka itsellään olisi jo uusi mies..huhhuh
Ai tämä on nyt vain "akan" syytä? Kyllähän tuo tilanne ihan molemmin puoliselta vaikuttaa.
Ap :( Mies on melkoinen mulkku, kun laittaa tuollaisia kuvia kuin tuo kissapersekuva. Tilanne on muutenkin sellainen, että ihan oikeutettua tuntea mustasukkaisuutta ja epäreiluuden tunteita, ja mies tuntuu ihan haluavan että tunnet niin. Minusta kannattaisi harkita ihan suoraan eroa. Kyllä exäkin voi olla ystävä, vaikkei usein niin olekaan, mutta tässä on jotain muutakin. Vähintäänkin mies käyttää jompaakumpaa tai molempia tehdäkseen toisen mustasukkaiseksi. Ei ole hirveän kivaa toimintaa.
Mitäs tänne kuuluu? Ap, mikä on tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen sepustus sieltä porvoon torin laidalta. Ei tämmönen oo totta :)
Oon tällä palstalla kolmesti aloittanut ketjun, ja joka kerta joku tulee huutelemaan että ei tää voi mitään totta olla. Ei mun elämä niin häkellyttävän uskomatonta voi olla, tämänkin ongelman luulin olevan jotenkin relateable. Enpä enää yhtään tiedä mikä sitten on tavallista tai tavatonta, ikävää tämä on.
ap
Toi on aina sama negahullu. Tyypillinen lutkujutku
harva nainen kattelis tuollaista