Seurustelukumppanin jaloissa pyörivä ex-nainen
Ollaan tapailtu viime keväästä, eli melkein vuosi. Suhde on vakiintunut mukavasti, meillä on kivaa yhdessä ja haaveillaan mahdollisesta tulevasta perhe-elämästä. Ollaan sen ikäisiäkin että perustaminen alkaa olla akuuttia.
Häiritsee kuitenkin se että miehen ex-tyttöystävä on jotenkin suhteen kolmas pyörä. He seurustelivat kauan sitten, mutta tää nainen päätyi asumaan samalle paikkakunnalle joitain vuosia sitten ja nämä on kaveeranneet siitä asti. Heillä on jopa pienen koiran "yhteishuoltajuus", eli koira asuu välillä naisella ja välillä taas miehen luona. Koira on mukava lisä, hänestä en valita. Mutta emäntä ravaa sillä tekosyyllä jatkuvasti tuvassa, ja välillä tuntuu että tekee ihan tikusta asiaa. Tyyliin "Rekku ei ole syönyt nameja tänään, onkohan sillä joku?". Illat mies tekstailee eksänsä kanssa sen sijaan että viettäisimme rauhallista aikaa kaksin. Naisella on myös kaikenlaisia remontintarpeita, joita pitää mennä ihmettelemään. Yhtään huonekalua siinä talossa ei siirretä ilman että mies menee paikalle sitä vähintäänkin valvomaan. Kesällä on vielä tulossa iso muutto ja arvaan jo kuka on siinä hommassa kiinni pari päivää.
Mies ei ole mikään kiltti tossukka, vaikka kiva ihminen onkin, että minkään käskyttämisen alaisena ei mene lapasena perässä. Hän vain usein valitsee niin että ex menee edelle ja minulla ei ole siihen sanomista. Kaiken lisäksi on alkanut jotenkin ärsyttämään minua ilmeisesti tahallaan tällä asialla: eilenkin laittoi kuvan kun oli mennyt kissan kanssa kahvittelemaan exän luo. Kuvassa kissa puski naisen takapuolta ja mies laittoi saatetekstiksi "Isäänsä tullut". Vitsailin vain takaisin että "Nukutko säkin aina tolleen pebaa vasten?" mutta oikeasti tää vähän jo kirpaisi. :(
En oikein tiedä mitä tehdä vaikuttamatta ihan nipolta ja mustasukkaiselta.
Kommentit (48)
Pistä nyt se äijä ruotuun tai lähe kävelemään.
Kyllä peli on selvä. Olet toinen nainen. Tee johtopäätös.
Eihän tuo tarina tosi oo....
Mies ei oo lapanen, no ei nii, tuommonenhan on vasemman jalan tossu, siis tohveli.
Näin on pelkästään siksi, että mies haluaa asioiden olevan näin.
Puolen vuoden kuluttua viimeistään miekkonen on joka tapauksessa hivuttautunut exän luokse. Voit nopeuttaa asiaa, jos haluat lyhentää kärsimystäsi.
No eroa ja ukko voi jatkaa elämäänsä eksänsä kanssa.
Oletko itse vässykkä vai aijotko etsiä oven?
Olipa hauska tarina lauantai-illan ratoksi. Melkein uskottava.
Mun mielestä anteeksiantamattomin seikka tässä on toi törppö-viesti jolla mies selvästi hakee mustasukkaisuutta. Siis oikeasti, kuka lähettää tuollaista kumppanilleen? Ei välittävä mies ainakaan. Nyt katsot sitä miestäkin rehellisesti, onko hän niin kiva kuin ajattelet?
Siis onko miehellä ja eksällään sekä koira että kissa?
Miksi roikut miehessä, joka roikkuu eksässään. Ukko on vielä rakastunut häneen.
Semmonen sepustus sieltä porvoon torin laidalta. Ei tämmönen oo totta :)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko miehellä ja eksällään sekä koira että kissa?
Kissa on miehen, koira jollain tapaa yhteinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Semmonen sepustus sieltä porvoon torin laidalta. Ei tämmönen oo totta :)
Oon tällä palstalla kolmesti aloittanut ketjun, ja joka kerta joku tulee huutelemaan että ei tää voi mitään totta olla. Ei mun elämä niin häkellyttävän uskomatonta voi olla, tämänkin ongelman luulin olevan jotenkin relateable. Enpä enää yhtään tiedä mikä sitten on tavallista tai tavatonta, ikävää tämä on.
ap
Puhu sille naiselle. Selitä että mies on nyt parisuhteessa, että ei voi olla hänen aviomiehensä siinä samalla.
En jaksaisi tuollaista miestä yhtään. Missä on itsekunnioitus? Se ei tee uudesta puolisosta mitään mustasukkaista sekopäätä. Ex on ex, mutta mies ei taida olla henkisesti irrottautunut entisestään.
Suhteen alussa eletään yleensä ihastumisvaihetta, missä mikään muu ei mahdu elämään ja näkee vain tämän toisen. Eli jos sinun asema on tuo jo aluksi, niin tulet aina jäämään toiseksi kaikelle miehen elämässä. Häviät exälle, lemmikeille, työlle, kavereille Et ole ikinä se ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Puhu sille naiselle. Selitä että mies on nyt parisuhteessa, että ei voi olla hänen aviomiehensä siinä samalla.
Ei mitään tarvetta alkaa naisten keskenään repiä toisiaan tukasta. Ap selittää miehelle tämän saman minkä on kirjoittanut aloitukseen ja jos mies ei ota onkeensa, lusikat jakoon, THE END.
Oikeasti? Nyt mies valitsee. Ilmeisesti valitsee exän ja voit jatkaa elämääsi.