Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkustaminen, konsertit, keikat.. Nähty ja koettu, ei enää mulle.

Vierailija
08.03.2025 |

Nämä edellä mainitut yleisen mielipiteen mukaan kuuluvat hauskaan elämään ja tekevät elämästä elämisen arvoista.

Kaikkia näitä olen monta kertaa tähän 40+ ikävuoteen mennessä kokeillut, ja tullut siihen tulokseen, että EI KIITOS enää. 

Ensinnäkin, konserteissa ja keikoilla livenä harva artisti kuulostaa hyvältä. Paremmalta kuulostaa musiikki, kun kuuntelet sitä spotifysta tai levyltä, ja juuri sillä voimakkuudella kuin haluat. Välispiikit livenä ovat yleensä turhaa ja tylsää jorinaa. Ihmiset tungeksivat ympärilläsi, jalkoihin sattuu jos joudut seisomaan pitkään, vessoihin on pitkät jonot.

Matkustamista nykyään harrastan vain katsomalla matkailudokkareita nojatuolistani. Näen paremmin kohteet, ei tarvitse kävellä ja jonottaa jalat kipeinä tuntikausia turistinähtävyyksissä. Kukaan ei tyrkytä sinulle krääsää. Ei tarvitse pakata, raahata matkalaukkuja hikinorot selkää pitkin valuen, istua tuntikausia lentokoneessa, odottaa asemilla, selvitellä millä pääsee mihinkin ja mikä kohde sijaitsee missäkin. Ei tarvitse pelätä luteita eikä tauteja. Ei tarvitse arpoa miten ko. kulttuurissa tulee käyttäytyä, huijaako joku sinulta extrahintaa, sopiiko näyttää olkapäät ja polvet vai ei. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itsellä vähän samoja ajatuksia. Olen jo käynyt niin monessa maassa ja nähnyt niin paljon, että ei enää ole mitään erityistä poltetta tehdä mitään. Yritän nyt vain maksaa asuntolainan pois, jotta vanhuus olisi turvatumpi.

Juuri tuollaisen asenteen takia te 50+ naiset ette ole haluttuja työelämässä. 

Vierailija
22/22 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan normaalia että iän myötä tykkää eri asioista. Itse en ole koskaan kauheasti tykännytkään keikoista juuri tungoksen, jonojen, korviin ottavan melun vuoksi.Ja kaljanhajua ja humalaisia inhoan. Monien mielestä sitä on tylsä jos ei juo paljon alkoa. Kyllä yhä fiilistelen monia juttuja vaikka vauhdikkaat menot jäi nuoruuteen. Tykkään mennä piknikille meren rantaan, kivoihin kahviloihin, näyttelyihin.Millaisista menoista ap tykkäät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla