Lapsettomat naiset kenelle jää teidän perintö kun ei ole omia lapsia?
Käytte koko ikänne töissä ja jotku omistaa asunnon ja tilille jää rahaa niin kenelle ne jää kun lähtö koittaa?
Kommentit (130)
Mua vähän säälittää yksi rikas nainen, on tehnyt testamentin jollekin sukulaiselle, jota ei ole nähnyt oikein ikinä. Eikä tämä ole edes naiseen mitään yhteyttä pitänyt senkään jälkeen kun sai tietää tulevasta perinnöstä.
Ja tämä nainen on vielä niin nuuka, että ei rahojaan käytä mihinkään omaa elämäänsä helpottavaan.
Vierailija kirjoitti:
CERNille. Olen melko varakas.
N44
ps. Unohtakaa hyväntekeväisyysjärjestöt (ml. Luonnonsuojelusäätiö ym. vastaavat). Niissä tapahtuu systemaattista varojen väärinkäyttöä. Testamentatkaa tieteeseen ja tutkimukseen mielummin. Siinä on mahdollisuus viedä ihmiskuntaa eteenpäin.
Ja taaksepäin.
Varmaan lahjoitan kodittomille kissoille.
Pistän tietyssä iässä kaiken haisemaan kuten sanotaan, kämppä myyntiin ja Karibian risteilylle, jne...
Uppsalan yliopistolle syöpälääkkeen kehittämistä varten. Olen tehnyt jo testamentin.
Mieheni saa talon, joka on minun nimissä ja purjeveneen.
Sisaruksillani on lapsia, mutta kaikki ovat jo aikuisia koulutettuja ja työssäkäyviä. Kaikilla on kumppanit ja omistusasunnot.
Sukulaiset odottelevat kieli pitkällä, että pääsevät käsiksi omaisuuteeni. Olen tehnyt testamentin tieteelle ja tutkimukselle, joten ahneet sukulaiset saavat lipoa kieltään turhaan.
Olen 64, ehkä elän vielä muutaman vuoden ja kerkiän jopa saamaan hieman eläkettä.
Inflaation takia kaikki menee varmaan tarkasti ihan omaan elämiseen. Pieniä säästöjäni olen jo nyt joutunut rokottamaan, joten tilisaldo sen kuin hupenee.
Toisaalta ei ole ketään erityistä, jolle edes olisin suunnitellut antaa mitään. En ole elämässäni kohdannut oikein ketään mukavaa ihmistä.
Jos tililleni jää jotain, niin kai se menee valtiolle sitten.
Itse en enää ole sitä näkemässä, joten selavii.
Vierailija kirjoitti:
Jos testamenttia ei ole tehty, perintö menee vanhemmille, sisaruksille ja/tai näiden lapsille, osuuden riippuen siitä keitä on elossa lapsettoman kuolinhetkellä.
Minulla on vanhemmat ja lapsettomat sisarukset kuolleet, eikä muita lähisukulaisia löydy.
Olen tehnyt testamentin, josta osa menee miehelle, osa kummilapsille ja osa serkulleni.
Kummilapsille todennäköisesti, testmentilla. Saatan myös lahjoittaa mm. tutkimukseen.
Sen mukaan ketkä ovat hengissä niin kumppanille, siskolle ja veljen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
N44
ps. Unohtakaa hyväntekeväisyysjärjestöt (ml. Luonnonsuojelusäätiö ym. vastaavat). Niissä tapahtuu systemaattista varojen väärinkäyttöä. Testamentatkaa tieteeseen ja tutkimukseen mielummin. Siinä on mahdollisuus viedä ihmiskuntaa eteenpäin.
Ihmiskunta menee tuhoa kohti tieteestä huolimatta. Joten edelleen rahat menee luonnonperintösäätiölle, luotan täysin ettei siellä varoja väärin käytetä. Paljon ovat ostaneet metsiä suojeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Ihmiskunta menee tuhoa kohti tieteestä huolimatta. Joten edelleen rahat menee luonnonperintösäätiölle, luotan täysin ettei siellä varoja väärin käytetä. Paljon ovat ostaneet metsiä suojeluun.
Ongelma on vain siinä, että ahneet säätävät lait myös tulevaisuudessa.
Heh, käytän itseeni niin paljon kuin voin. Hoitokotiin en lähde, eutanasia mielummin. Tai kattava hoitotahto.
Jos jotain jää, niin kummilapselle.
Tuo tieteellisen tutkimuksen tukeminen on myös hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako sua vain lapsettomien naisten perintö vai lapsettomien miesten myös?
Vain naisten. Miehet eivät ole lapsettomia.
LÄÄKKEET!
mikä vtun perintö? köyhältä ei jää ku tuhkat
Ideaali tilannehan olisi, että itse käyttäisi ansaitsemansa rahat ja omaisuuden ennen kuolemaansa. Ainakin jos ei ole lähisukulaisia, joista pitää. Itse en yhtään ujostelisi vaikka valita vain yhden sisarista, jolle jättäisi kaiken. Jos olisi sellainen tilanne.
Keskimäärin sotien jälkeen ei juuri perintöjä ollut, kaikki omaisuus on pitänyt itse työtä tekemällä hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Testamentissa nimetylle henkilölle.
Sama mulla. En tosin ole tehnyt vielä sitä testamenttiä enkä tiedä kuka tuo henkilö on. Mutta ehkä joku kaveri.
Mitkä säästöt?
Jos ei lapsia, niin hoitokodithan ne lapsettomien rahat imevät kuiviin.