Mitä kamalaa isäni on tehnyt ulkomailla...
Olen alkanut ihmettelemään kun leski isäni haluaa viettää aina puolet vuodesta samassa lomakohteessa vuodesta toiseen. Tämä paikka vetää puoleensa lapsista siinä mielessä kiinnostuneita ihmisiä ja nyt olen alkanut ihmetellä miksi hän palaa sinne yhä uudelleen ja uudelleen ja takaisin tulee yhtä tyytyväisenä.
Kommentit (82)
No hmh!! Totta kai sitä voi asua ulkomailla olematta pedofiili.
Mutta jos ap tällaista epäilee isästään, eiköhän isän olemuksessa ja tekemisisssä ole jotakin muutakin (kuin se ulkomailla käynti), joka saa hämäriä puuhia epäilemään!
30
Eivät vaivaudu opettelemaan paikallista kulttuuria ja kieltä.
Vierailija:
Eivät vaivaudu opettelemaan paikallista kulttuuria ja kieltä.
aiot tehdä asialle?? Otatko jotenkin puheeksi?? Miten tuollaiseen ylipäätään voi puuttua?? Mitä tuntemuksia tämä sussa aiheuttaa??
josta voisi edes epäillä hänen isänsä olevan nimenomaan pedofiili. Mielestäni tuo hermostuminen ja palatessa " taivaassa olo" viittaa nimenomaan maksullisten naisten käyttöön. Toki voi pedofiilikin olla, mutta onko ap:lla jotain todistetta tästä? Oletko huomannut jotain omituista kun isäsi on täällä Suomessa lasten kanssa tai näkee lapsia ym.?
Vierailija:
Ja mistä sä sen tiedän ettei perheen äiti ja isä ole kiinnostununeita lapsista sillä lailla..
Itselläni on lapsuusvuosilta kokemus, jossa olin n. 4 vuotiaana hoidossa perheessä, jossa oli muitakin pieniä lapsia. Kerran äiti lähti käymään jossakin ja jäimme isän katsottavaksi, paikalla oli minun lisäksi perheen 2-vuotias poika. Muistan kuinka isä makasi sohvalla ja masturboi silmiemme edessä ja kun me ihmettelimme hänen touhuaan, hän pyysi koskettamaan elintään.
Kerroin äidilleni tapahtuneesta ja minut otettiin pois hoidosta.
Tuossakin perheessä isä oli pienten lasten isä ja silti hän teki tällaista.
on, muut myös on pistäneet sen merkille. Mutta mene ja tiedä mitä se on...
Vierailija:
josta voisi edes epäillä hänen isänsä olevan nimenomaan pedofiili. Mielestäni tuo hermostuminen ja palatessa " taivaassa olo" viittaa nimenomaan maksullisten naisten käyttöön. Toki voi pedofiilikin olla, mutta onko ap:lla jotain todistetta tästä? Oletko huomannut jotain omituista kun isäsi on täällä Suomessa lasten kanssa tai näkee lapsia ym.?
Palkatkaa yksityisetsivä seuraamaan mitä isänne tekee siellä tai sitten joku teistä lähtee vakoilemaan perään, jos kerran useampikin ihmettelee.
suhun ap. En usko, että olet se, joksi itseäsi sanot.
Vierailija:
Olen alkanut ihmettelemään kun leski isäni haluaa viettää aina puolet vuodesta samassa lomakohteessa vuodesta toiseen. Tämä paikka vetää puoleensa lapsista siinä mielessä kiinnostuneita ihmisiä ja nyt olen alkanut ihmetellä miksi hän palaa sinne yhä uudelleen ja uudelleen ja takaisin tulee yhtä tyytyväisenä.
Oma isäni kuoli lomamatkallaan Israelissa viime kesänä. Niin paljon jäi sanomatta ja kysymättä.
ettei eräs toinen ketju ole provo. Joten ole hyvä nyt sitten. :)
Vierailija:
miks teillä heti tulee mieleen pedofilia?? voihan isälläsi olla siellä nainen jonka luona asuu ja elää. Ehkä isäsi on uudelleen rakastunut ja on siksi kuin kissa pistoksissa ennen matkaa ja erittäin tyydytetty kun palaa. Oliko maa siis thaimaa...mieti nyt niitä mimmejä siellä, nauttivat isäsi rahoista ja isäsi täydestä palvelusta.
mutta olihan se kamalaa, kun vaari hoitaa mun lasta tosi paljon. mutta epäilin enemmän mummon mielenterveyttä, kun vaaria. mutta kyllä vähän karmi koko ajatus...
vaikea sanoa, miten ap saisi kerättyä faktaa, onko aihetta huoleen...
Kysele tarkemmin, miten niin hyvin siellä viihtyy. Tee niin nopeita ja ovelia kysymyksiä, ettei pysy perässä ja jotenkin paljastuu. Vanhemman ihmisen kanssa helppo tällainen keskustelu.
Lähtekää miehenne ja lapsenne kanssa lomamatkalle perään joskus tai ehdota asiaa niin heti huomaat hänestä, onko aivan normaali.
Eihän se tarkoita että hässii siellä lapsia jos matkustaa thaimaassa!
Minun sukulaismies kulki vuosia thaimaassa " lomalla" ja sitten alettiin ihmetellä kun matkat piteni ja kotimaassa vietti vähemmän ja vähemmän aikaa. Ja kappas; miehellä oli siellä perhe! n. 40v. vaimo ja kolme tenavaa. Ei vain ollut kehdannut asiasta puhua vanhoillisen suvun vuoksi. No, kun asia tuli viimein ilmi niin eihän siinä mitään pahaa ollut. Nyt asuvat suurimman osan vuodesta siellä ja tulevat pariksi kuukaudeksi vuodessa suomeen kesällä. Ja joulun tienoilla ovat pari-kolme viikkoa.
Jos sun isälläkin on siellä perhe?
toki kannattaa pistää riitojen piikkiin, mitäs siitä jos papparainen vähän " hoitelee" lapsias! Vai?
Vierailija:
mutta olihan se kamalaa, kun vaari hoitaa mun lasta tosi paljon. mutta epäilin enemmän mummon mielenterveyttä, kun vaaria. mutta kyllä vähän karmi koko ajatus...vaikea sanoa, miten ap saisi kerättyä faktaa, onko aihetta huoleen...
ja veli on kyllä niin isänsä näköinen, ettei asiasta voi erehtyä. Eli minulla on todisteita siitä, että mummolla viiraa, mutta ei siitä, että vaarilla viiraa. Vaarini on sellainen peruskiltti mies, vaikka eihän se sano mitään. (Ei se pedofiiliys ulkoapäin näy). Mutta mulla ei ole muuta kuin mummon sana. Oliskos aika ikävää sekin, että kieltäisin lastani olemaan tekemisissä ainoan täällä asuvan sukulaisen kanssa? Siis kun ei ole aihetta epäillä vaaria. Toki lapsi on vielä aika pieni (alle 2 vee), joten ei se lapsi osais mitään sanoakaan. Ei ole muuta mahollisuutta, kun luottaa, niin kauan, kunnes tulee syytä epäillä.
:
toki kannattaa pistää riitojen piikkiin, mitäs siitä jos papparainen vähän " hoitelee" lapsias! Vai?
Vierailija:
mutta olihan se kamalaa, kun vaari hoitaa mun lasta tosi paljon. mutta epäilin enemmän mummon mielenterveyttä, kun vaaria. mutta kyllä vähän karmi koko ajatus...vaikea sanoa, miten ap saisi kerättyä faktaa, onko aihetta huoleen...
Vierailija: