Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sellaiset vanhemmat, että pitää aikuisenakin tehdä tasan kuten he sanovat?

Vierailija
23.08.2022 |

Miksi jotkut ovat sellaisia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitäisi, vanhemman mielestä. Eivät kaikki tee ja juokse sen vuoksi pää kolmantena jalkana. Kyllä harkintaa käytetään ja katsotaan järkevin valinta. Ennen vanhaan jokainen asia toimitettiin erikseen kymmenien kilometrien päässä. Nykyään ajankäyttöä pitää katsoa vähän ja energiaa, järkevyyttä.

Vierailija
2/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut lapsenakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä jos eivät kiristä perinnöllä.

Vierailija
4/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevätkö itse niin kuin omat vanhemmat tahtovat vai onko napanuora siltä osin poikki? Tietysti voivat elää todellisten tai kuviteltujen odotusten mukaan saadakseen hyväksyntää. Jospa vihjaisisi mummille ja ukille, että ruvetkaapa soittelemaan ja määräilemään kaappien paikkaa, ihan vitsillä joka paljastetaan sitten myöhemmin :)

Vierailija
5/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja jos jostain syystä vaatisivat, olen ihan aikuinen ihminen ja saan päättää asioistani itse.

Vierailija
6/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, ei heitä ole ikinä kiinnostanut mitä teen.

Vierailija
7/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En edes tiedä, mitä he haluaisivat minun tekevän. Eivät ole koskaan ottaneet kantaa mihinkään enää ole liiemmin kysynytkään. Oikein hyvissä väleissä ollaan.

Vierailija
8/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei

Vierailija
9/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia vanhempia. Ihan itse saan tehdä miten parhaaksi näen

Vierailija
10/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistetaan ja neuvotaan, mielipiteitä kerrotaan ja ihan pyytämättä. Jos jätät huomiotta, seuraa mielenosoitusta, mykkäkoulua, niskojennakkelua ja haukkumista.

Vierailija
11/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku selkeä kertatoteamus, että minä teen aina itse omat päätökseni, mutta hyviä neuvoja voi antaa.

Vierailija
12/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole selvinnyt miksi jotkut ovat sellaisia. Itsekkyyttään ainakin, ja se itsekkyys näkyy monessa muussakin.

Vierailija
13/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeistetaan ja neuvotaan, mielipiteitä kerrotaan ja ihan pyytämättä. Jos jätät huomiotta, seuraa mielenosoitusta, mykkäkoulua, niskojennakkelua ja haukkumista.

Pidä kiinni omista päätöksistäsi. Sinusta kiinni.

Vierailija
14/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on täysin rajattomia. Esim maalla, jos rikkaampi ihminen sanoo että teidän lapsen kannattaisi tehdä näin, pokkurointi alkaa.

Vierailija
15/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hirveän viisaita mielestään ja paljon annettavaa meille jälkipolville. Olen se mätä omena joka nauraa päin naamaa ja tekee itse niin kuin parhaaksi näkee.

Polkevat jalkaa kun ei kakara usko. 😆

Vierailija
16/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. 

Vierailija
17/17 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla aika hankala tilanne. Vanhemmat määräilevät ja huomauttelevat pienistäkin asioista koska "en ole vielä itsenäistynyt tarpeeksi". Sitten jos jotain yrittää päättää tai tehdä itse, niin heidän mielestä teen kaiken väärin ja sitten tullaan väkisin auttamaan. Ja taas valitetaan että pitäisi ottaa ohjat omasta elämästä, mutta auta armias jos niin sitten yrittää tehdä.