Mitä kamalaa isäni on tehnyt ulkomailla...
Olen alkanut ihmettelemään kun leski isäni haluaa viettää aina puolet vuodesta samassa lomakohteessa vuodesta toiseen. Tämä paikka vetää puoleensa lapsista siinä mielessä kiinnostuneita ihmisiä ja nyt olen alkanut ihmetellä miksi hän palaa sinne yhä uudelleen ja uudelleen ja takaisin tulee yhtä tyytyväisenä.
Kommentit (82)
Vierailija:
Tee niin nopeita ja ovelia kysymyksiä, ettei pysy perässä ja jotenkin paljastuu. Vanhemman ihmisen kanssa helppo tällainen keskustelu.
" Täh?? Ei 65v ikäinen mies vanhus ole!"
81:lle olen ihan nainen joka kirjotti sen jutun. mun työkavereista muutama mies laukkas alvariinsa thaimaassa, lomia jatkettiin pekkasvapailla jne. monella heistä oli perhe suomessa ja toinen perhe thaimaassa. Muutama eros suomalaisesta vaimosta ja rahtas thaivaimon ja lapset tänne. Joka ikinen heistä sanoi nauttivansa täydestä palvelusta joka ikinen päivä, ei niinku me suomivaimot, naama ku norsun veellä toisinaan ;))
Ja yhdyn tuohon sanomaasi täydestä palvelusta. Thai naiset ovat kuin palvelijoita, kulkevat juhlissakin nöyränä ja anteeksipyytelevinä palvelemassa vieraitaan. Kukapa mies ei olisi tyytyväinen naiseen joka aamusta iltaan nöyränä palvelee, antaa pesää kun mies haluaa, ei sano vastaan missään asiassa jne....
Ja tämä mummo on kuulema kuullut joltain toiselta ihmiseltä, että vaarillani olisi tällaisia taipumuksia. Vähän aikaa olin pää pyörällä, mitä teen, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin todeta, että mummo sekoilee. Onko kuule vinkkejä, kuinka otan asiasta selvää? Ai ihan kysyn, että muuten vaari, ootko pedofiili?
Vierailija:
et ole sitten vaivautunut ottamaan asiasta selvää??????? Hyi saatana,taidat ite kuulua samaan kastiin.Vierailija:
mutta olihan se kamalaa, kun vaari hoitaa mun lasta tosi paljon. mutta epäilin enemmän mummon mielenterveyttä, kun vaaria. mutta kyllä vähän karmi koko ajatus...vaikea sanoa, miten ap saisi kerättyä faktaa, onko aihetta huoleen...
Jotain epänormaalia sen täytyy olla, jos ihminen haluaa vapaaehtoisesti lähteä pois Suomesta! Hyvänen aika, 65-vuotias leskimies. Ei vielä vanha, hyvinkin 20 vuotta elinaikaa jäljellä. Yksin täällä erämaassa, pakkasessa ja pimeässäkö se pitäis elää? Ja rukoilla päivittäin ja kiittää Jumalaa, että saa yksin asua tässä lottovoittomaassa.
Luoja, mitä porukkaa...
Vierailija:
Ja tämä mummo on kuulema kuullut joltain toiselta ihmiseltä, että vaarillani olisi tällaisia taipumuksia. Vähän aikaa olin pää pyörällä, mitä teen, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin todeta, että mummo sekoilee. Onko kuule vinkkejä, kuinka otan asiasta selvää? Ai ihan kysyn, että muuten vaari, ootko pedofiili?Vierailija:
et ole sitten vaivautunut ottamaan asiasta selvää??????? Hyi saatana,taidat ite kuulua samaan kastiin.Vierailija:
mutta olihan se kamalaa, kun vaari hoitaa mun lasta tosi paljon. mutta epäilin enemmän mummon mielenterveyttä, kun vaaria. mutta kyllä vähän karmi koko ajatus...vaikea sanoa, miten ap saisi kerättyä faktaa, onko aihetta huoleen...
Vierailija:
Vierailija:
Ja tämä mummo on kuulema kuullut joltain toiselta ihmiseltä, että vaarillani olisi tällaisia taipumuksia. Vähän aikaa olin pää pyörällä, mitä teen, mutta ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin todeta, että mummo sekoilee. Onko kuule vinkkejä, kuinka otan asiasta selvää? Ai ihan kysyn, että muuten vaari, ootko pedofiili?Vierailija:
et ole sitten vaivautunut ottamaan asiasta selvää??????? Hyi saatana,taidat ite kuulua samaan kastiin.
miten hän siihen suhtautuu? ehkä kuvien laatu/sisältö voisi kertoa jotain? e varmaan alastonkuvia löydy mutta esim kuvia paikallisista lapsista " kummallisen" runsaasti.
Kun niin tyytyväisenä takaisin tulee.
lapsi on siis alle kaks vee, ei puhu vielä. Tykkää olla vaarin kanssa, mielellään jää kotiin vaarin hoidettavaks, ei itkeskele, nukkuu hyvin.
Voin myöntää kyllä tehneeni " pimpsatarkastuksia" (vaikka voihan pedofilia olla monenlaista...), mutta ei mitään epäilyttävää näy. Ei ole mitään vihjettä, mikä saisi epäilemään, vaikka varmasti tarkastelen tilannetta tietoisemmin kuin tekisin ilman hullun mummon kommenttia. Siis toi mummon vinksahtaneisuus on kyllä ihan koko suvussa tunnettu asia... Ja jotenkin, noitten sen aikasempien juttujen jälkeen en oikein osaa ottaa todesta mitään, mitä se selittää. En tiedä, mistä mummo on saanu päähänsä tällasta. Niin, muistaakseni se kerto kuulleensa huhuja, tai jotain.
käy sivuilla:
http: //www. terveysportti. fi/pls/kh/kaypahoito?suositus=hoi34040
siellä jotain " vihjeitä" mistä voi tunnistaa lapsen seksuaalisen hyväksikäytön.
Ja muistathan, että hyväksikäytöstä ei aina jää ulkoisia merkkejä; toiminta voi olla esim. pakottamista koskettelemaan sukupuolielimiä tai pakottaminen katsomaan masturbointia tms. Eli silmät auki!
ei vaarilla edes ole kameraa, mutta on vaarilla jotain mun antamia valokuvia tytöstä. Yleensä vaari hoitaa meillä. Ja vietetään myös aikaa niin, että mä olen paikalla, enkä ole huomannut mitään erikoista. Ja lapsella tuntuu olevan kaikki hyvin. Ellei jatkuvaa kuumeilua lasketa, mutten tajua, miten se vois asiaan liittyä.
Tää on vaan ihan järjetön asia. En oo ottanu asiaa puheeks äitini tai tätini kanssa. Ne antais taas mummolle huutia. Jotenkin kyllä luottaisin siihenkin, että jos joku muu sukulainen olis epäilly tai tietäis jotain, olis kyllä kertonu.
en muuten muista, mikä mun numero on, mutta en siis ole ap...
siis mistä toi pedofilia epäily iskää kohtaan on tullut??voisitko ap vähän selventää!!! vai kasvoiko tämä juttu kirjoitusten myötä.
mun vaari on ollu aina kiva, en mä ikinä osais kuvitella siitä mitään sellaista... Mutta eikös ne usein olekin juuri sellaisia ihmisiä, kenestä ei olisi voinut kuvitella? Ja mulla on siitä hirveen syyllinen olo, että mä epäilen vaaria. Mutta sitten on siitäkin syyllinen olo, jos epäilylle onkin aihetta. Entä jos se pöpi mummo tämän kerran puhuu totta?
Vaari on ollu vaan ihan tosi tärkeä, kun lapsi on sairastanu paljon ja vaari on ainut sukulainen parinsadan kilsan säteellä... Niin oisin kusessa opiskelujeni kanssa, jos mun ois pitäny istua kotona.
Osaako noin pieni lapsi ahistua jostain koskettelusta tai vastaavasta? Jos se luulee sen olevan ihan normaalia, eikä siks oireile mitenkään?
Ai kamala tätä oloa...
Onko vaarin nimi Veikko tai Jammu?
mä en vaan oikeasti tiedä, onko tässä mitään aihetta huoleen vai ei. Nyt tän ketjun myötä aloin vaan taas ahistumaan tästä asiasta.
voihan se olla sattumaakin mutta kyllä minuakin huolestuttais...
Käypähoidon sivuilta 8johon toi aiempi linkki):
Epäily hyväksikäytöstä voi syntyä sukupuoli- ja virtsaelinten tulehdusoireista, erilaisista virtsaamiseen ja suolen toimintaan liittyvistä psykosomaattisista oireista...
Somaattiset löydökset riippuvat hyväksikäytön muodosta. Suurella osalla seksuaalisen hyväksikäytön kokeneista lapsista ei todeta löydöksiä somaattisessa tutkimuksessa. Poikkeava löydös on myös harvoin yksinään osoitus lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Seksuaalisen hyväksikäytön epäily syntyy yleensä lapsen puheiden tai seksualisoituneeksi tulkitun käyttäytymisen perusteella. Mikään yksittäinen oire tai käyttäytymisen muoto ei ole osoitus seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta voi silti antaa aihetta lapsen tilanteen selvittämiseen.
# Fyysisiä oireita tai ulkoisia merkkejä, jolloin seksuaalista hyväksikäyttöä on syytä epäillä ovat:
* lapsella todetaan raskaus
* lapsella todetaan sukupuolitauti
* lapsella on havaittavissa turvotusta, mustelmia tai haavautumia sukupuolielimissä tai anaalialueella
* lapsella on reisien sisäpinnalla mustelmia, haavaumia tai ruhjeita, joiden syistä saadaan epämääräisiä tai vältteleviä selityksiä
* lapsella on vaatteissa spermanjälkiä.
# Seksuaalinen hyväksikäyttö voi joissakin tapauksissa olla seuraavien käyttäytymismuotojen taustalla
* lapsi pyrkii avoimesti seksuaalista aktia muistuttavaan toimintaan toisten lasten kanssa tai ehdottaa tällaista toimintaa aikuisille,
* lapsi käy käsiksi toisten lasten tai aikuisten sukuelimiin,
* lapsi masturboi pakonomaisesti ja julkisesti tai
* lapsi työntää esineitä vaginaan tai peräaukkoon.
En viittyny kaikkea kopioida tähän , käy itse lukemassa loput..
et ole sitten vaivautunut ottamaan asiasta selvää??????? Hyi saatana,taidat ite kuulua samaan kastiin.
Vierailija: