Duunitorissa 25 754 avointa työpakkkaa. Miksi sinä et ole töissä?
Nyt niitä hakemuksia tekemään! Se on työttömän velvollisuus.
Kommentit (65)
Ei niihin avoimiin paikkoihin valita työttömiä.
En ole työtön. Olen vanhuuseläkkeellä ja jatkan omia töitäni freelancerina. Hui!
Vierailija kirjoitti:
Koska olen jo eläkkeellä.
Kysymys koski työttömiä.
Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa
Ne duunit on olleet siellä tarjolla iän ja ikuisuuden. Ja pieni murto-osa niistä on omassa kunnassa, ja vielä pienempi murto-osa vastaa hakijoiden osaamista. Ja vielä pienempi murto-osa niiden julkaisijoista maksaa palkkaa jolla elää. Työttömänä parempi kituuttaa kuin kituuttaa töissä työnantajalle joka ei maksa elämään kelpuuttavaa palkkaa.
Enkä ole edes työtön.
Vierailija kirjoitti:
Koska em halua osallistua tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Minulla ei ole mahdollisuutya saada puolisoa ja perhettä joten ei kiinnosta raataa
Miksi sinulla ei ole mahdollisuutta noihin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys koski työttömiä.
Eikä koskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan lyhyt/suippoleukainen/ruma mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille. Ei ole pituutta rahaa statusta eikä ulkonäköää.
Olen hakenut 53 eri paikkaan viimeisen puolen vuoden aikana. Pääsin yhteen haastatteluun ja sieltä tuli vastaus että he ovatkin päätyneet että eivät palkkaa ketään. Olen ollut työelämässä vuodesta 1989 alkaen, ikä 53v. Nyt en kelpaa enää mihinkään.
Itse asiassa pitäisi selvittää kuinka monta niistä on ollut siellä kauan ja kysyä työnantajalta miksi niitä ei ole täytetty. Paljonko on tullut hakemuksia ja mistä syystä rekrytointia ei ole tapahtunut. Millä koulutuksilla paikkoja on haettu ja miksi on hylätty hakemus. Väitän että tuolla on paljon paikkoja joita ei edes ole olemassa vaan pidetään niitä auki jotta voidaan tarvittaessa käyttää saapuneita hakemuksia rekrytointeihin. Olen itse hakenut paikkoihin joihin pätevyyteni riittää mainiosti ja huomannut kielteisen vastauksen jälkeen paikan olevan yhä avoimena. Eli kaikki ei ole sitä miltä näyttää?
En muuta satojen kilometrien päähän työn perässä. Mulla on lapset, kaverit ja sukulaiset täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisella asenteella en ihmettele yhtään.
Hain työtä, sain vastauksen että emme hae enää tähän paikkaan työntekijöitä. Ilmoitus oli ja pysyi Duunitorilla. Lähti hetkeksi pois ja muutaman vkon päästä ilmaantui takaisin. Että niin.
Ja joskus klikkasin klikkibeittiä kun otsikko oli: kunnilla huutava pula työnhakijoista, näihin paikkoihin haetaan nyt. Ja artikkelissa oli luvut kuinka monta paikkaa tarjolla Ja hakijoiden määrä siinä vierellä, ja jokaiseen yhteen paikkaan oli kymmeniä hakijoita, ja osaan satoja!!
Eli siinä sen näkee, kuinka kunnilla ei ole pulaa työntekijöistä eikä hakijoista. Valehdellaan vain.
Nyt on lauantai, työskentelen vain arkipäivisin.
Työpakkkaa, kas kun ei korttipakkkaa.