Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjoja saitte puolisoltanne naistenpäivänä?

Vierailija
08.03.2025 |

No siinähän se kysymys tuli, miten puoliso muisti sinua naistenpäivänä?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ikinä ole minua muistettu. Mies kuitenkin muistaa lapsia kaikkina merkkipäivänä. Esimerkiksi kouluikäinen tyttö sai kukkia, korun ja tänään illalla jotain erikoista iltapalaksi. Haluaa opettaa tytölle, että näitä päiviä voi juhlia 

Vierailija
42/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan että naiset ovat ilmastoystävällisempiä kuin miehet ja silti toivovat krääsä  jokaisilla kissanristiäisillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei tarvitse muistaa naistenpäivänä. Ei tulisi mieleenkään alkaa ostaa ruusuja, roinaa vaimolle. 

M

Sitten on turha oottaa naiselta mitään pihvi ja suihinotto päivänä :) 

Vierailija
44/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan että naiset ovat ilmastoystävällisempiä kuin miehet ja silti toivovat krääsä  jokaisilla kissanristiäisillä. 

Krääsää? Melkein jokainen tässä ketjussa vaikuttaa saaneen kukkia tai ruokaa tai molempia ja toivoneenkin noita.

Meillä mies teki perheelle ja omalle äidilleen lounaan ja vie iltapäivällä lapset sisäleikkipuistoon.

Vierailija
45/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalasku oli jo riittävästi. Ei tässä nyt enää mitään turhuuksia, aikuisten lahjoja tarvita. Järkyttävän kallista kaikki. Kukkien hintoja oli nostettu. Kyllä ne kauppiaat osaavat rahastaa näilläkin päivillä.

Vierailija
46/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krääsää? Melkein jokainen tässä ketjussa vaikuttaa saaneen kukkia tai ruokaa tai molempia ja toivoneenkin noita.

Meillä mies teki perheelle ja omalle äidilleen lounaan ja vie iltapäivällä lapset sisäleikkipuistoon.

Ruoka ei ole lahja mutta kasvihuoneessa kasvatetut kukat kuormittaa maapalloa. 

Vierailija
47/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ikinä ole minua muistettu. Mies kuitenkin muistaa lapsia kaikkina merkkipäivänä. Esimerkiksi kouluikäinen tyttö sai kukkia, korun ja tänään illalla jotain erikoista iltapalaksi. Haluaa opettaa tytölle, että näitä päiviä voi juhlia 

Eikö tämä ole vähän outoa? Ei siinä siis ole mitään vikaa, että puolisosi huomioi teidän tyttären, mutta että jättää sinut huomiotta? Mielestäni se nimenomaan olisi tärkeämpää, että lapsi näkee miten isä huomioi äitiä arjessa ja juhlassa. Näin lapsi myöhemmin aikuisena heijastaa oppimaansa ja näkemäänsä myös omaan parisuhteeseensa ja todennäköisemmin haketuu samankaltaiseen (toivottavasti terveeseen ja onnelliseen) parisuhteeseen.

Vierailija
48/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän yllätti minut kimpulla ruusuja sekä Louis Vuittonin laukulla, joka oli ollut toivelistallani:) 

Oli pullonpalautus roskiksesta noukkimaan muovikassiin laittanut elektroniikan kierrätyspisteestä löytämän paskalle haisevan dildon jolla olen koko aamupäivän kirnunnut pilluani mutta ukko lupasi että jo jouluksi hommaa siihen paristot.

T. ihanan miehen auvoinen morsian

Vierailija
49/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei tarvitse muistaa naistenpäivänä. Ei tulisi mieleenkään alkaa ostaa ruusuja, roinaa vaimolle. 

M

Se on eri asia. En ala viettää tällaisia krääsäpäiviä, eikä muutoinkaan merkkipäivinä muistaminen ole tyyliäni. Se on suurimmalle osalle naisista ok, myös vaimolle. 

M

Vierailija
50/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka tökkäsi minua  aamulla hanuriin ja minä puolestani illalla sitä naisten päivän kunniaksi

-Antonio

Vierailija
51/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani halusi työntyä anaaliini jotta toosa saa vapaa päivän

Vierailija
52/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuntemani mies ei muista vaimoaan, tyttöystäväänsä tai ketään muutakaan naista naistenpäivänä. Itse tein tänä vuonna poikkeuksen ja toivotin hyvää naistenpäivää naapurissa asuvalle naiselle, johon olen salaa hemmetinmoisen ihastunut. 

Vierailija
53/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Se on eri asia. En ala viettää tällaisia krääsäpäiviä, eikä muutoinkaan merkkipäivinä muistaminen ole tyyliäni. Se on suurimmalle osalle naisista ok, myös vaimolle. 

M

Ei tarvitse viettää mitään krääsäpäiviä, jos puolin ja toisin huomioi puolisoaan ympäri vuoden. 

Vierailija
54/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka ei ole lahja mutta kasvihuoneessa kasvatetut kukat kuormittaa maapalloa. 

Joka tapauksessa outoa kutsua kukkia krääsäksi, kun kyseessä kuitenkin on sataprosenttisesti maatuva tuote.

En muutenkaan ymmärrä, miksi kasvihuoneessa kasvatettu tulppaani olisi automaattisesti pahempi asia kuin kasvihuoneessa kasvatettu tomaatti. Kokonaisuuksistahan tässä on kysymys. Minä en saanut kukkia, mutta ei tässä silti ole varaa heittää ensimmäistä kiveä, sillä mies teki muun muassa avokadosalaattia. 

Vierailija
55/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä kukat voisi ostaa ensi viikonloppuna jos niitä jää alemyyntiin, -50-70%. Viimeksi ostin joulukukatkin vasta -70% alesta ihan pilkkahintaan ja oli vielä täysin hyvä laatuisia.

Vierailija
56/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Minä päivänä? 

-eri

Vierailija
57/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
58/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole vähän outoa? Ei siinä siis ole mitään vikaa, että puolisosi huomioi teidän tyttären, mutta että jättää sinut huomiotta? Mielestäni se nimenomaan olisi tärkeämpää, että lapsi näkee miten isä huomioi äitiä arjessa ja juhlassa. Näin lapsi myöhemmin aikuisena heijastaa oppimaansa ja näkemäänsä myös omaan parisuhteeseensa ja todennäköisemmin haketuu samankaltaiseen (toivottavasti terveeseen ja onnelliseen) parisuhteeseen.

Olisihan se kiva jos mies huomioisi samalla tavalla. En ole koskaan pyytänyt mitään, ja mies on vähän toivoton näissä asioissa. Tämä lähti siitä kun saimme tietää raskaudesta. Tein mieheksi selväksi, että haluan tytölle tämän kohtelun ja kerroin miksi 

Vierailija
59/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varannut meille lomamatkan Italiaan vuorille 5* kylpylään.

En tosin ole varma, onko lahja enemmän minulle vaiko hänelle, mutta innoissani lähden kyllä päiväpatikoimaan ja kylpemään! 

Vierailija
60/71 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa kohta kokkailemaan pippuripihvejä ja kävi viinakaupassa. Minä kokkailen huomenna wieninleikkeitä, lohkoperunoita ja pippuri kastiketta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi