Mitä lahjoja saitte puolisoltanne naistenpäivänä?
No siinähän se kysymys tuli, miten puoliso muisti sinua naistenpäivänä?
Kommentit (71)
Minä vein naiselleni kellariin ylimääräisen annokseen ruokaa. Yleensä hän saa yhden annoksen ruokaa joka toinen päivä, tänään hän saa ylimääräisen annoksen ruokaa, vaikka sai eilenkin ruokaa ja saa huomennakin ruokaa.
Sain ruusun vaalityötä tekevältä Keskustan ehdokkaalta.
Mies osti hyvää viiniä meille yhteisesti nautittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sain ruusun vaalityötä tekevältä Keskustan ehdokkaalta.
Mies osti hyvää viiniä meille yhteisesti nautittavaksi.
Olisi ostanut pahaa viiniä. Siinä meni naistenpäivä pilalle!
Viestillä sain naistenpäivätoivotukset (mies töissä, ei asuta yhdessä)
enempää en odotakaan
Vittuili minulle miten tyhmä olen, enpä kertonutkaan että olen hakenut asuntoa eikä tarvitse kauaa näin tyhmää enää katsella.
Hän yllätti minut kimpulla ruusuja sekä Louis Vuittonin laukulla, joka oli ollut toivelistallani:)
Tää on kyllä päivä jota meillä ei noteerata mitenkään. Juhlapäivinä on kakkukahvit ja sanalliset onnittelut, lahjoja saa lapset.
Venäläisperäinen veljenvaimoke yritti aikansa, taisi saada tekstriinsa just ja just vastauksen, veljeni ei lähtenyt lahjontaan mukaan.
Naisia ei tarvitse muistaa naistenpäivänä. Ei tulisi mieleenkään alkaa ostaa ruusuja, roinaa vaimolle.
M
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei tarvitse muistaa naistenpäivänä. Ei tulisi mieleenkään alkaa ostaa ruusuja, roinaa vaimolle.
M
No ketjua lukemalla monet eivät huomiota kaipaakaan.
Meillä on pieni vauva, sain jäädä tunniksi vielä nukkumaan kun mies nousi vauvan kanssa. Sitten tuli herättämään kahvikupposen kanssa. <3
Vierailija kirjoitti:
M
Sitä roinaa tulee kyllä omista pusseista.
Toi kahvin aamulla, antoi pusun ja tyttömme sai häneltä kukkia.
Vierailija kirjoitti:
M
Sama täällä. Mieluummin panostan itseeni ja harrastuksiini. Sanoin toissapäivänä, että olen sairastunut flunssaan, joten tällaisen hätävalheen varjolla selvisin päivästä. 🤣
M34
Joutava päivä jonka sietäisi lopettaa.
En mitään. Yleensä saan kukkia mutta nyt osui viikonlopulle niin ei eilen kukkia ostanut eikä tänään mennä kauppaan. En edes muistanut että on naistenpäivä ennen kuin näin tämän keskustelun!
Mies saa naistenpäivän kunniaksi hoitaa tänään kaikki kotityöt 🥂😁 Oikeesti en perusta kyllä näistä tän tyylisistä juhlapäivistä ollenkaan.
Ei mitenkään, ei varmasti edes tiedä sellaista vietettävän.
Tai sitten heille päivä tarkoittaa muuta kun taas yhtäpäivää lisää lahjoa. Naistenpäivän merkitys on muuta. Ei meilläkään sitä juhlita enkä odota mitään.